En ja zie echt tegen vanmiddag op met mijn teennagel en dan volgende week de andere..ppfff ik hoop dat me ma vanmiddag nog mee kan ook ivm Gwen en terug rijden met de auto! en dan had ik vanavond met buurtjes afgesproken voor haar haar te permanenten maar ik kijk wel ff hoeveel last ik ervan heb...
Ok, ik had die van Olvarit gepakt. En dan eerst met 1 fruit soort beginnen. Volgens mij maakt dat niks uit hoor, maar leek mij wel goed. En als dat goed gaat, fruit combineren. Dan ga ik het ook vers maken! Ga die van Bonbebe ook eens proberen. Vind het wel handig om in huis te hebben voor onderweg, en het kdv enzo, ook al wil ik het meeste vers gaan geven
Joma, was jouw teennagel ingegroeid? Heb ik hier ook een keer gehad namelijk, maar ik heb toen wel paar dagen op krukken gelopen zoals ik me kan herinneren (ik was 16 ofzo)... dus autorijden lijkt me niet zo'n goed idee! Succes! (wordt verdoofd, voel je niets van)... Hier meisje nu net weer wakker... heeft van 10 tot 12 weer even een lekker dutje gedaan... merk dat ze echt meer gaat slapen en veel actiever is als ze wakker is... vind het allemaal steeds leuker worden, en het was al zo geweldig!
Hier is Finn ook wakker van z'n dutje! maar die duurde iets meer dan een half uur. Hij is erg veel wakker en super vrolijk! Het komt nu zelfs voor dat ie een hele dag niet huilt. En meestal is het maar 1 x per dag als ie moe is en tegen de slaap vecht! Ga nu effe slabbertje om doen en banaan geven!
Haha is ook leuk, maar gewoon geduld hebben hoor wen! Met bv zou ik echt wachten! Wat ik vooral leuk vind is het verbaasde gezichtje, als ie een nieuwe smaak ontdekt en dan 3 hapjes verder bedenkt dat het best lekker is! Je ziet hem echt denken! geweldig vind ik dat! En hij kan wel wat extra's gebruiken, m'n smal manneke!
ook heeft Finn z'n voetjes ontdekt! Hij pakt ze niet vast, maar houdt ze omhoog, wiebelt met z'n tenen en zit er met grote ogen naar te kijken! En we doen het spelletje: wie kan het hardst gillen: hoe harder ik ga, hoe harder en hoger hij gilt! haha
helaas heb ik er ook al ervaring mee , heb al keer laten doen jaartje of 8 geleden ik moet om de zoveel jaar weer ,en toen was me teen 3 keer verdoofd en toen begon hij hem eraf te halen en verdoving werkte toen nog niet optimaal, dus dat was gillen daar AUWW! dus ja dat verdoven en niks van voelen uhm daar geloof ik niet in na dat voorval!dus daarom zie ik er tegenop! oja ik had er wel last van met lopen en staan maar hier niet op krukken hoor!
oja hier stuk of 12 kleine lepeltjes ! en ze vindt het heerlijk en WEN het is ook echt leuk om te doen!
mmm wat zal ik eens maken voor het gezin hier vanavond? Heb wel zin in pasta met roomsaus, broccoli en kipfilet. Maar we hebben al best vaak kip gehad... Wat eten jullie?
Heb trouwens een vraagje: Heb zelf helemaal geen schoenen tik , maar voor Finn zie ik dus de aller leukste leren slofjes op internet. Weten jullie ook gewone winkels waar je ze kunt krijgen? Wil niet overkomen als een internet-shop-verslaafde hier bij m'n schoonouders (ben ik namelijk stiekum wel haha)
Hier had ik dus donderdag precies hetzelfde.... Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik denk dat alles even teveel werd, ik voelde me onwijs opgefokt, en wie werd de dupe, mijn kleine lieve Mike. Ik ben er onwijs van geschrokken, heb ook gezegd dat het me speet, maar oh wat voel ik me schuldig. Heb me vrijdag ook lekker ziek gemeld....
he meis vervelend! Goed dat je hebt ziekgemeld hoor! Je zit ook in een rotsituatie met je werk, toch? En jij en de kleine moeten er niet de dupe van worden!