Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    1 maart 2008, Mike, 3020 gram en geef volledig BV.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    he he, terug van dagje met vriendin, was gezellig. Echt leuk praten over zwanger zijn.

bv dames heb net leuk boek gekocht, van borst tot boterham, ff doorgebladerd wel handige tips e.d. in. Ga het nog goed lezen.

eten, hier broccoli met kip (heb je dus niet veel aan debora)

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o'ja wen zou dezelfde reactie hebben en ook echt zo reageren.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik geef trouwens elke 3 uur de borst, 6 voedingen per dag

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Watvoor tips dan Debie? Waar gaat het over?

Wij eten shoarma! :)

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik geef wanneer hij trek heeft, maar hij krijgt nu meer voeding uit de fles, dan bij mij :(
    In het weekend krijgt ie wel om de 3 uur de borst hoor :rolleyes:

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nog 20 minuutjes en dan ben ik weer vrij!

Ik baal wel dat ik thuis geen internet heb, is verplicht afkicken voor mij :)

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik geef ook wanneer ze komt, maar kan bijna de klok eropgelijk zetten om de 3 uur.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ff kort, heb boek nog niet echt elzen, was tip van de vk.

staat in eten tijdens zwangerschap, alles over bv, kolven, kdv enz. over bijvoeding, vanaf wanneer, wat enhoe te combineren met de bv, menusuggesties eten per leeftijdscat

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    oh, klinkt interressant!

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb em meteen besteld!

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou meiden, ik ga naar huis!
    Waarschijnlijk kan ik thuis nog steeds niet op internet, dus spreek jullie morgen weer!

Fijne avond allemaal!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Naatje, je kan idd je eisprong hebben, maar dan word je wel 2 weken daarna ongesteld. Maar je 1e eisprong merk je dus niet en kan elk moment gebeuren.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    WAt een rust zeg. Wat is iedereen aan het doen?

Eten: Hier witlof uit de oven met ham en kaas. Lekker met aardappelpuree. M'n vriendin komt eten. Gezellie!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik ook weer ff

ben trouwens niet naar de HA geweest voor mijn teennagel heb afgebeld ! Marcel was later thuis pas half 5 , en zag het toch niet zitten om alleen te gaan en dan kleine mee te nemen! dus moet ff nieuwe afspraak maken, maar het liefst wil ik ze allebei tegelijk eraf hebben en dan onder narcose! ivm met slechte ervaring vorige keer... maar ben blij dat ik nu eigenlijk niet gegaan ben...

Wij eten zelfgemaakte kipshoarma!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit ff terug te lezen van vorig jaar. NOD van juni en het begin van dit forum.
    Kom in het NOD forum meiden tegen die nog steeds bezig zijn nu. Ik melde daar dat ik zwanger was en hun zijn inmiddels al een jaar verder en nog niet zwanger...
    Trouwens wel leuk en emo om weer terug te lezen...

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ook ik mag me hier toevoegen. Ben nu nog maar 4 weken zwanger hoor maar het is toch echt waar!
    Ik ben uitgerekend op 28 of 29 februari. Leuk hoor een schrikkeljaar.... hihi. Ligt denk ik aan m'n cyclus. Ben nog niet bij verlk. geweest maar die zal uitsluitsel geven denk ik. Lijkt me wel een leuke datum 29 febr.
    Hoop me hier vaker te vertonen. Alle zwangeren van harte gefeliciteerd.

Groetjes Maria

Dit was m'n 1e berichtje bij de febr. mama's... (en er zouden er nog vele volgen :) )

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi allemaal,

ik heb niet alles terug gelezen, want ik ben gesloopt. Mega drukke dag op het werk gehad, normaal zijn de laatste 5/6 schoolweken relaxed. Beetje losse eindjes afhandelen en de voorbereidingen voor volgend schooljaar treffen. Maar dit schooljaar is alles anders (heb ik wel weer....), er liggen nog allerlei plannen die voor de vakantie af moeten en daar gaat enorm veel tijd inzitten. Dus moet elke dag vol aan de bak, ook de dagen als ik thuis ben moet ik nog zaken voor het werk regelen. Pfffff, vermoeiend, want ik heb het gevoel dat ik de hele dag een wandelende agenda ben.
    Sorry voor mijn klaagzang, maar moest er even uit.....
    Tess heeft weer heerlijk gespeeld met de kindjes op de creche. Alleen toen ik haar kwam ophalen sloeg een kindje Tess heel hard op het hoofd. Poeh he, schrok van mezelf.....kon dat kindje wel de nek omdraaien....oei, wat trof dat me rechtstreeks in het hart zeg. Schrok van mijn eigen gevoel en begon zo te huilen.....oooooh, schaamde me kapot.
    De leidster greep resoluut in en zette het kind demonstratief op de bank. Tess gaf geen krimp.....

Vanavond komt een vriendin (die van het verhaal van het stel wat na 13 jaar uit elkaar ging, want zij had een ander). Ze heeft tot nu niet langs durven komen, maar wilde graag vanavond komen, anders werd de drempel te hoog.
    Ik zal haar nog eens bevestigen dat ik de laatste bent, die haar een ongemakkelijk gevoel zal geven. Zij is volwassen en maakt haar eigen keuzes, ook al zijn het niet de keuzes die ik zou maken, welkom is ze altijd.

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiden, ik ben bezig een nieuwe lijst voor ons aan het maken...(eindelijk)

Als jullie de volgende gegevens mij even door willen geven:

Geboortedatum kindje(s), Voornaam(en) kindje(s), gewicht en lengte bij de geboorte en of je fles-/borstvoeding geeft en of je al bent begonnen met bijvoeding.

Als er nog meer dingen zijn die jullie op de lijst willen..zeg het me dan even..

Als de lijst klaar is zet ik hem wer op internet.

Ik zal hem elke pagina even naar voren halen.

De site is inmiddels bekend.. www.februari2008mamas.come2me.nl

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey meiden!

Vandaag ook lange dag gehad, ben ook behoorlijk moe. Ga denk ik zo maar naast Lune liggen, die ligt al heerlijk te knorren :D

Hihi mn mama belt net. 'Is Lune nog wakker?' Dus ik: 'Eh.. Nee' Zei: 'Oh, dan kom ik ook niet meer langs'....
    Dus ik ben niet gezellig? :(: :)

Pff, ik duik echt mn bed in denk ik. Sorry dat ik niet op jullie reageer. Morgen weer!

Dikke kus voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina