rustig gebleven hier! Maja slaap ze! Suus: jeej lekker druk... Weet je meteen weer dat je aan het werk bent zeg! Wen: ik zou ook boos zijn hoor! weet niet of ik het ook gezegd had, maar ik kan ook zo boos worden dat ik eigelijk begin te huilen.. Best irritant soms, als ik iemand eens een keer de waarheid wil zeggen!
hihi leuk je eerste berichtje Boney... zal die van mij eens zoeken zo... Maja, tis toch wat he... alles draait ineens om de kleine voor de opa's en oma's... Debora, ik voel me dan zo'n watje wanneer als ik tranen in mijn ogen krijg wanneer ik boos ben... Oeff Suus... ik zou ook niet willen zien dat een ander kindje Fenne slaat... hoef je helemaal niet voor te schamen dat dit je raakt! Joma, hoop dat ze je in 1 keer kunnen helpen aan beide teennagels! ik ben nog even naar de H&M geweest met een cadeaubon... dus heb 4 shirtjes, 3 broekjes en een bandana voor Fenne gekocht... hoefde zelf maar 18 euro bij te betalen...ik blij!
mijn eerste berichtje bij de februari mama's op 16 juni... : Februari, wat klinkt dat ver weg he?! Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik (als alles goed gaat) ook een februari mama word! Volgens internet zal onze kleine er zijn rond 14 feb... lijkt mij het ultieme valentijns cadeau! Gefeliciteerd allemaal!
Mijn eerste berichtje op pagina 228 Ik wil me ook nog even bij de februari mama's aanmelden! (beetje laat achter dit topic gekomen) Ik ben 8 februari uitgerekend. Heb mijn eerste echo gehad op 9 juli, was toen 9 weken 3 dagen en alls was goed! Mijn eerste ongerustheid was even weg, maar komt nu weer terug... Ben nu weer bang dat er iets mis gaat. 8 augustus heb ik mijn tweede echo, dus daar kijk ik heel erg naar uit! Ik hoop dat ik hier gezellig kan meekletsen!
wat leuk om allemaal terug te lezen! wat spannend was het toen he! en ook raar om te lezen, dat er toen mensen waren waarbij het mis ging... en mensen die bloed verloren. of waarvan het vruchtje een week achterliep op de echo, en die nu toch een gezond kindje hebben!
dit was mijn eerste berichtje: joepie en net zoals dwazie mag ik me hier ook melden en als het goed is ben ook ik op 14 februari uitgeteld het lijkt allemaal nog zo onecht niet te geloven _________________ Ik hoor mij en dwazie nog roepen nee we zijn niet miselijk niet veel later waren we beiden doodziek en niet veel daarna gingen we om beurten daardoor het ziekenhuis in jeetje wat vonden we dat erg en dan nu kijken zie ik een geweldig kereltje liggen wat hou ik toch veel van hem Ben ook super blij dat jullie er al die tijd zijn geweest door dik en dun jullie zijn mijn liefste dinnetjes
echt super al die eerste berichtjes...! en oh ja Vivian... wij waren op dezelfde dag uitgerekend, das waar ook!
vandaag bij ha geweest mijn hoofpijn komt vermoedelijk door vermoeidheid dus moest stapje terug doen, ja das makelijker gezegd dan gedaan met werken,het huishouden en mijn mannetje Ook heb ik het er met haar over gehad om bryan toch na te laten kijken door ka want bij iedere echo riepen ze dat hij met aantal weken een echo van hoofdje moest en pas op de laatste echo werd gezegd van niet en dat begint aan ons te vreten wat als er toch iets is ze zou ons terug bellen erover en je raad he net toen ze belde lag ik ff te slapen en schijnbaar zo diep dat ik de telefoon niet gehoord heb morgen maar weer terug bellen
goedeavond! wat leuk..al die eerste berichtjes.. ik zal ook eens zoeken wat mijn eerste berichtje was... das wel al een poos geleden zeg!
Mijn eerste 3 berichtjes.. haha.. of ik aanvoelde dat het hier zo gezellig zou worden!! Grappig!! Hallo allemaal! Volgens mij mag ik mij hier ook aanmelden! Ik ben niet helemaal zeker van mijn banner.. vooral na curettage was mijn cyclus even van slag.. maaruh! IK BEN ZWANGER! kan het nog amper bevatten.. ben erg bang dat het weer mis gaat.. durf nog niet zo goed blij te zijn.. probeer het wel hoor! Dus, ik ga hier lekker meekletsen! Jullie zijn nu al mijn favoriete mama's groepje..hahahahaha! Ik ben inderdaad wel echt bang.. maar probeer er wel echt van te genieten! Ben blij dat ik bij jullie ook mijn verhaal kwijt kan! thanx alvast! Das altijd fijn om te horen big dream! heb al een beetje teruggelezen en lijkt me inderdaad een gezellig groepje! Komt helemaal goed denk ik! We gaan hier gewoon een heleboel lol trappen! ja.. virtueel dan he!
zooo... ik ben klaar voor vaderdag... net een knalroze shirtje besteld met: "mijn papa is de allerliefste!" er op... niet echt origineel, maar wel leuk! en heb een leuk boek gevonden dat heet: Dochters!... het is een soort handleiding voor mannen die een dochter gekregen hebben, met onderwerpen als, hoe leer ik vlechten, waarom toch al dat roze, hoe zit een meisjesbrein in elkaar & hoe ga ik om met de vragen over de bloemetjes en de beitjes... ziet er in ieder geval erg leuk en grappig uit... ontbijtje op bed erbij en klaar is kees...
Ik wil ook nog een vaderdagcadeau halen, maar weet nog niet wat! Leuk zeg al die berichtjes! We zijn en echt een leuk cluppie geworden!