Ik ben er weer even..moeders belde net..dat ze ook mee wou.. Dus laat ik me meisse nog even liggen! Die geef ik dan zo eerst nog even de fles... En dan gaan we..dus ik kom nog even kletsen hier...
maar ik wil ook een mamma fiets kopen, maar weet nog niet welke, heb trouwens nu helemaal geen fiets die heb ik weg gegeven.. maar vanaf wanneer kunnen ze in een zitje? is toch meestal vanaf wanneer ze kunnen zitten een maand of 10? en ff over de wandelwagen die heb ik ook bij de kinderwagen vanaf wanneer kan je die gebruiken?
Joma ...fietsstoeltje is idd pas als zde zelfstandig kunnen zitten... Maar ik heb nu ook geen fiets...ja een kapotte..dus word het tijd voor een nieuwe fiets.. En koop er voor mijn mannetje ook 1...heeft ie wel verdiend..
ja sorry was ineens weg gwen hoorde ik dus gelijk ff gebadderd en net de fles gegeven. hier alles goed hoor en met Gwen ook het is een heerlijk meissie en jij bent snel aan de beurt hoor en dan heb je een mooi kindje in je armen
Missn: ik heb op je meisje gestemd! Enne mooie fietsen! Ik onthud ze ook effe, moet toch een nieuwe fiets! @Nika: hehe nog steeds niks aan de gang? Blijf maar wel bij ons kletsen he! @maja: fijn dat het zo goed gaat! Leuk hoor een nieuw huis, wel druk natuurlijk! Hoe staat he met je scriptie? @supermama: nog geen spaanse febr. baby @dees: sorry, heb op missn gestemd! Was aan het teruglezen en missn was eerder... Maar ja das ook moeilijk kiezen tussen 2 super mooie baby's...
Hey ik heb het zelfde probleem, met m'n banner... Finn is nu 1 maand en 2 dagen... Nou ja maar even zien of het zich herstelt even Finn pakken... Hij is wakker en ligt om zich heen te kijken in de box. Vind het zielig om hem daar alleen te laten terwijl ik in de kamer ernaast zit...Vraag me soms af of hij zich niet verveeld ofzo...