Ik vind persoonlijk de antraciet te donker voor zo'n ukkie maar vind die andere twee erg mooi. Weet niet welke kleur het beste kleurt bij de meeste broekjes die je hebt.
Tuurlijk niet gek en idd ik zou ook de haakjes weghalen, je geeft nog steeds bv, daar mag je trots op zijn.
Ik zocht eigenlijk legergroen ofzo, dus ik denk dat ik maar voor de kaki kleur ga....wou er eigenlijk ook een broekje bij doen, maar dan wordt het denk ik te kaki achtig....
En die mosterd gele en dan met een donkergroen broekje? Haha schreef, bruin met roze opdruk maar jij hebt een boy... Snorrie
Ja, in principe kun je alles zelf combineren......bruin met roze is mooi ja....je kunt ook een afbeelding nemen...hoeft niet per se met tekst
http://www.babywinkels.nl/stel_uw_setje_samen.php Hier kun je setjes samen stellen, kun je kijken of de kleuren goed staan.
Zo..vriendin van me komt me zo ophalen en dan gaan we met de kids even naar de prenatal.. Laatste dagje hier..en ik ga haar echt wel missen... Zij is dan ook de enige die ik zal missen... Jaydee en haar zoontje schelen precies 8 daagjes..dus het hadden leuke vriendjes kunnen worden...maar goed..
Broekje olijf groen en shirt kaki vind ik wel heel leuk. Zou dan denk ik ook een donkergroene print doen ipv wit.
haha, leuke site. kennis heeft idd toen ze zwanger was van de tweede de eerste een shirt gegeven met ik word grote broer. hihi geinig
oh ja hahaha... das waar ook! duidelijk dezelfde smaak... Boney en ik hebben ook nog allebei een knal oranje muur op de slaapkamer (ik bedoel... wie heeft dat nou? ) en volgens mij is de muur op de kamer van Tessa toch ook blauw? Van Fenne ook... toevallig he?