nee Debora, helaas nog steeds niks aan de gang.. haha. Ik voel me toch febr mama en ik moet er niet aan denken ineens bij allemaal onbekenden te komen, dus ookal komt die kleine pas over 2 weken kom ik toch lekker hier! Haha. Hoop dat jullie dat oke vinden. Ik ben wel een beetje (heel erg) jaloers op je, kan me haast niet voorstellen hoe het is als de baby is geboren en ik gewoon op elk moment naar hem/haar kan gaan kijken en alles. Heerlijk lijkt me dat!
@ deborah staat de pc in een andere kamer ? en de box in de woonkamer? heb je geen wippertje dan kan je hem makkelijk naast je neerzetten bij de pc...
@nika: Nog effe meis! En dan kun je lekker uren naar je kindje kijken! En tuurlijk mag (oh nee MOET ) je lekker hier meekletsen. Ik ben eigelijk een januari mama... @joma: Hihi dat heb ik net gedaan! hij slaapt nou lekker naast me! Alleen mogen ze toch niet zo lang in een wipper? Hij staat wel plat hoor
@nika tuurlijk is dat oke! je moet gewoon hier blijven! bij de meiden van het gezelligste topic en er zijn er vast meer maart mamma,s straks van ons oude febr topic en ja er zijn er ook genoeg met kleintjes van januari
als tie plat staat wel hoor hier valt ze er ook altijd lekker in slaap en als ze dan een beetje jengelt en schommel een beetje hup dan zijn der oogjes weer dicht echt schattig
Hey dames, ben ik weer.....Ben even lekker de stad in geweest en nog net niet weggewaaid. Tess ligt lekker te slapen en nu is mannetje naar de stad. Een kadootje voor mij kopen (ben dinsdag jarig). Helaas vindt Tess het wippertje helemaal niets. Ik hoop wel dat ze het nog leuk gaat vinden, want het was een dure....ha ha ha.
He Suus! Nou idd wel te hopen dat ze het leuk gaat vinden, maar dat komt misschien vanzelf! Alvast gefeliciteerd als ik het vergeet dinsdag! Hier is Marc ook de stad in voor een schildersdoek. Heb maar gezegd dat ie moest gaan lopen want op de fiets met zo'n grote doek is een beetje gevaarlijk met die wind!
hey ja wat een wind he niet normaal moet ook zo nog ff de deur uit maar dalijk gaat ze het wippertje wel leuk vinden hoor, Gwen die vindt op dit moment alles om der heen zoo mooi denk ik het is iedere keer euh....eehh...euhhh eeehh.... en dan helemaal rond kijken!!
zo meiden ben er ook ff van door ff langs mijn werk en nog mijn leuke gekregen bon uitgeven van een kinder/babykledingzaak had ik van mijn baas gehad toch terwaarde van 50 euro dus das leuk tot vanmiddag!
Ik hoop het wel Joma. Doe maar voorzichtig, want het is echt stormachtig. Maja, ik weet dat je druk met verhuizen bent, maar heb je de sab simplex al ontvangen?
hahaha dat was dan een behoorlijke windvlaag! Kan ie meteen op bezoek bij z'n ouders, als de windrichting goed staat!
bedankt joma en debora, das lief! zal vast niet lang meer duren voor ik hier echt mee kan kletsen. ik ga ff douchen nu, als ik mezelf tenminste het bed uit kan takelen. die buik is zo zwaarrrrr ;( lekker laat maar heb vandaag geen zin veel plezier allemaal en dikke knuffel voor de beebjes (en natuurlijk voor julliezelf haha.)