wij eten ook macaroni vandaag. Net vers gemaakt, prei, ui, gele paprika, rode paprika en champignons fijngehakt! Een macaronistroganoff sausje erbij.. heerlijk!
ow jee een paar uurtjes niet geweest en er zijn gewoon 30 pagina's bij alvast sorry, maar die ga ik niet allemaal lezen hoor Ik zal eerst even eten en dan zal ik eens even lekker forummen! Ik eet alleen vanavond Erik is uit eten met zijn collega's. Tot straks!
kijk dat vind ik dus wel heerlijk, maar met ham en kaas... En dan gooien ze er een liter ketchup over! bleh
Oh ja vergeten, Naatje, jasje is helemaal leuk! Heb ook een schattig zomerjasje gekocht voor Lune van BFC. Voor 6 euro Was 75% korting Ga zo eten maken. Ik dacht eerst aardappeltjes met rode kool maar het wordt toch chili con carne. Dat zouden we gisteren eten maar toen is het pannenkoeken geworden. Morgen dus maar rode kool
Morgen met Nora naar het ziekenhuis. afspraak met de chirurg.. die gaat dan kijken wanneer en hoe ze het bij-oortje van Nora weg gaan halen.. best spannend moet ik zeggen....
Alleen even de laatste 2 pagina's gelezen, want ik ga zo eten koken. Pffff, was weer een lange, vermoeiende dag. Maar gelukkig morgen vrij, al moeten we morgenvroeg dus wel langs de KA en fysio. Sizzel, ik kan goed begrijpen dat het spannend is....veel succes morgen. MissN, nog even volhouden en dan ben je lekker verhuisd. Succes met de laatste dingetjes! Euhm, euhm, euhm.....weet het niet meer.....
Oja, Cassie.....jemig, da's even schrikken zeg! Maar het allerbelangrijkste is dat jullie er nu achter zijn wat er aan de hand is en actie kunnen ondernemen. Niet schuldig voelen hoor, je krijgt er nog steeds geen handleiding bij....dus we doen maar wat ons het beste gevoel geeft. Ik ga eten koken, tot later dames!
Zo ik zit weer rustig op me stoel..pffff...er was een ongeluk gebeurd..dus de tram reed niet verder...dus 2 keer overstappen voordat ik thuis was...toen Mike eten gegeven en luier verschoond...toen nog boodschappen gehaald..en nu staat mijn vriend de bami op te warmen @Suus; Kook ze en eet smakelijk! @Sizzel; Inderdaad erg spannend, veel succes alvast! @Maja; BFC heeft idd leuke dingen! Heb ik ook rompers van, echt goeie kwaliteit! Weet jij of je ook ergens online kan bestellen? @Kikkert; Geef je man maar even flink op zijn donder, heeft ie verdiend! @Debie; Spinnen? Poeh hé, waar je zin in hebt... Zou ook wel willen sporten, maar heb geen idee wanneer ik dat zou moeten doen Ik vind het trouwens echt k*tweer, vies benauwd, niet normaal, ook in de tram, jakkiebah.. Oh ja, ik heb weer internet, echt super!
Sizzel: succes morgen! suus: tis druk bij jou zeg! Missn: morgen de grote verhuizing, leuk Naatje: jeej weer internet! Het is idd jakiebah benauwd weer!
Naja, normaal als ik Mike op het aankleedkussen op zijn buikje leg, dan houd ie zijn hoofd niet omhoog, en leg ik em op het speelkleed, en houd ie wel netjes zijn hoofdje omhoog
ooh wat knap zeg! moet eerlijk zeggen dat Finn dat niet doet, he! Wel als je hem rechtop houdt, dan kan ie het superlang... Maar meneer houdt er niet van om op z'n buik te liggen en blijft dan gewoon zo liggen en gaat jammeren...