Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hij ligt nu bellen te blazen in bed en een lol dat ie heeft... Maar slapen ho maar! Marc ligt wel te pitten naast me! haha

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat houdt Mike eerst ook hoor, hij tilde echt zijn hoofd niet op, gewoon met zijn neus in het kussen :( En als ik em rechtop hield deed ie het wel....stond daarnet ook gek te kijken...ze leren opeens wel snel..

Ga even GTST kijken, Mike roept me ook :)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ok doeg!

Nou ja afwachten maa met finn!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat een gave foto Naatje....lachen joh!
    En Finn nog lekker wakker?Gezellig toch....
    Tess is alweer uren in diepe rust, die is echt uitgeput na zo'n dag kdv.
    Straks nog even lekker douchen met mijn meissie.
    Tess kan nu zo'n 10 minuten op haar buik liggen en rond kijken, daarna valt haar hoofdje af en toe naar beneden en begint het haar te frustreren. Zittend kan ze het prima volhouden, alleen kwijlt ze dan heel erg....loopt in straaltjes uit haar mond. Daarna heb ik een mega natte plek op de bank....whaahaa.

Ik ga even tv kijken en daarna douchen en lekker slapen.
    Tot morgen allemaal en slaap lekker alvast!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedenavond...

Eerst even reageren:

Debora, Kikkert & Maja...heb prachtige foto's van jullie kleintjes voorbij zien komen... wat een schatjes zeg!

Aaaah en nu zie ik ook nog Ilse! Wat een poepie Debie! :D

Naatje, wat een schattig jasje... staat Mike vast super! Oh en zie nu de foto... wat een droppie!

Cassie, dan was ze inderdaad een kleintje zeg... maar nogmaals, jij kunt er niets aan doen meid... lekker met de fles bijvoeden nu en je zult zien hoe snel ze spekbeentjes gaat krijgen! ;)

Sizzel, spannende dag morgen... maar komt zeker weten helemaal goed hoor... succes!

Suus, geniet van je douche samen met je meisje... altijd zo'n fijn moment samen!

Wij zijn vanavond naar het CB geweest voor de 2de prikjes... we waren rond half 9 thuis en Fenne heeft goed aan de borst gedronken en is lekker gaan slapen... ben benieuwd of ze er vannacht nog last van gaat krijgen...

Ze woog trouwens precies 6500 gram en is nu 63 cm... weer prima in lijn met de groeicurve, ben tevreden! :D

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw Naatje, die is ook gaaf! Zou je die foto wel naar me willen mailen? Had ik je nou mijn mail al doorgegeven?
    Wat een schatje is Mike trouwens, prachtige foto!

Suus, douchze en trusten!
    Fenne, goed gegroeid! Goedzo meid!

Ik ga zo ook pitten. Ben zo moe steeds. En heb buikkrampjes. En zere borsten.. Pff, als ik zwanger ben trek ik het echt niet hoor :(

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ben je misschien zwanger Maja...? Dat heb ik even gemist... joh, kun je al bijna testen?

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meid we zitten in het zelfde schuitje hele dikke knuffel voor jou, ik begrijp wat je voelt.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb rond 19uur trouwens nog een getest kon het weer niet laten en er kwam weer een vage maar wel iets donkerdere lijn. mijn mannetje gelooft het niet en wil afwachten en ik heb eigenlijk het zelfe gevoel. pfff ik zit echt in een dubio en jullie zijn de enige waar ik mijn verhaal bij kwijt kan.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Kikkert... wanneer is jouw NOD?

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Och Kikkert toch... maar dan ben je denk ik wel echt zwanger hoor... ga je nu over paar dagen nog een test af wachten? Kan een HA niet alvast uitsluitsel geven? die onzekerheid lijkt me moeilijk zeg,...

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik weet niet of het mogelijk is om een bevestigings echo te laten maken.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    gisteren of vandaag

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Is je NOD al voorbij? Ik zou er gewoon om vragen hoor... maar aan de andere kant kun je ook nog paar dagen wachten natuurlijk, maar een streepje komt wel op alle testen toch?

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pff ik blijf steeds twijfelen, vooral omdat het het toch echt veilig hebben gedaan. maar ja een streep is een streep zeggen ze

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bij de sensitest wel, bij de kruidvat test (vandaag) ook, en bij clearblue digigaal zei die niet zwanger (maat ik dacht dat die een hoog hcg nodig had)

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Maja, toen ik zwanger was, merkte ik het aan mijn borsten, die waren gevoeliger en iets voller, heb toen getest, en jahoor zwanger. Dus als ik zo je verhaal lees, kan ik toch maar 1 conclusie trekken :rolleyes: Of je moet gewoon ongesteld worden :rolleyes:

Zal de foto even mailen...

@Kikkert; Mocht je echt zwanger zijn, dan komt het echt wel goed hoor, het zal idd even wennen zijn, maar zodra je de 1e echo ziet, dan sla je zo weer om....

@Wen26; Wat fijn dat Fenne geen last heeft gehad van de prikjes! Ik vind het altijd zo sneu voor die kleintjes...

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben er weer vandoor moet mijn haren uitwassen, ik heb ze net geverft.

nog een fijne avond en slaap lekker.

knuffel

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    fijne avond kikkert... en succes met de onzekerheid meid, leef met je mee!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ik hoop dat ze er geen last van gaat krijgen naatje... de vorige keer kwam dit na een paar uur... toen was het krijsen en een dik rood beentje... :(

Deel Deze Pagina