Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mwah, het gaat wel. Gister heeft ie 2 flessen niet leeggedronken en dus kwam ie vannacht weer eerder, maar dat komt da wel weer goed uit qua schema. We zitten dan nu op:

6.00 uur
    10.00 uur
    14.00 uur
    18.00 uur
    22.00 uur

Maar das onhandig want hij moet om 00.00 uur de laatste fles + om 18.00 uur is het etenstijd voor ons... We hebben dus 2 uur over. Dus vannacht om 5 uur de fles gegeven, en dan zit ie op 21.00 vanavond en dan doen we om 00.00 uur. Zit z'n buikje lekker vol en dat gaat goed, dan slaapt hij ook goed. Is dus beter...

Hij dronk trouwens z'n flessen niet leeg omdat ik hier nog Friso normaal had staan uit het zh. (ipv friso comfort) Ik dacht, dan koop ik nutriton tegen het spugen, dan kan ik het ook opmaken. maar ik doe al heel weinig en het wordt niet heel dik, en toch valt ie in slaap, en wil ie het niet opdrinken. Was daarstraks van 9.15 tot 10.00 bezig met de fles! maar hij is wel op! 8) :)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ja.. met Marijn gaat het trouwens weer voortreffelijk.. hij is vrolijk.. slaapt goed en maakt mij erg gelukkig...ihihi.. de wisselwerking allom

hij spuugt nog wel steeds.. hij moest afgelopen maandag voor 2e prikjes naar cb, maar ik was dus ziek dus is niet doorgegaan.. nu moet ie 13 juli weer... pffff das over 1,5 maand pas.. nou ik ga dinsdag wel wegen en kijken of ik die afspraak kan vervroegen...

Als we zaterdag allemaal uit de lappenmand zijn en tis mooi weer dan wil ik s kijken of ik met marijn in de fietskar kan fietsen...maar dan moeten we wel echt superfit zijn en wel erg mooi weer hebben....anders zondag maar een rondje dan...dan is ed ook thuis..

Ik ga ff lunchen....

tot zo...

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb toch nog ff getest, ik had er toch nog 2 thuis liggen en ik heb weer een lichte streep :( ik snap het echt niet hoor. als ik zwanger zou zijn was die streep denk ik wel dikker geweest denk ik. och ja we zien wel ik ga er vanuit dat het gewoon rot testen zijn ;)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus: met Finn gaat het perfect! Helemaal vrolijk en weer zichzelf! gister heeft ie de hele dag niet gehuild! en das wel vaker tegenwoordig! Fijn hoor!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus: fijn dat Marijn het ook super doet! Hoe'st nu met jullie?

@kikkert: zijn vast rot testen! En als je het niet vertrouwd, gewoon naar je ha gaan!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    effe fles geven!

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @debora

zou je ook niet dan om
    6u
    11u
    16u
    20u
    00u

dan zit er smorgens 5 u tussen
    smiddags 4 uur
    weet niet of finn dat volhoud, maar met fruithapjes kan dat misschien wel nu....kun je zelfs om 18u evt wat groente geven mocht ie wakker zijn..
    zo zit je wel op 5 voedingen en toch om 00u.
    weet niet hoor.. zat ff te rekenen en kwam hierop uit.. marijn zou om de 5u echt niet pikken.. ben al blij als ie 4u haalt, maar misschien kun je er iets mee...

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ben nu mega veel aan het drinken, extra aanleggen en kolven dus hoop dat ik snel weer voldoende heb.

ichtus; zet hem op meid, geweldig en het is zo lekker als je niet meer rookt. :D
    http://www.willemijnswinkeltje.nl dit is de link van wen, die haardingen.

finn houd nu al van gezond hihi

ik wil wel volgens die methode van het boek van stefan kleintjes eten aanbieden, pas bij 6 mnd en als z er aantoe zijn en hele stukken

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kikkert, heb je toevallig testen van matcare? Die staan er om bekend dat ze vaker foute uitslagen geven heb ik ook gehad en ken nog een paar mensen.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee van sensitest, ik heb ze ook gebruikt vorig jaar toen ik zwanger werd van dylan. ik voel me ook niet echt zwanger dus ik denk dat het gewoon k*t testen zijn

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kikkert, ik zou naar de HA gaan. Dan heb je echt zekerheid.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier gaat t wel weer redelijk... jur en ik zijn nog aan het uitzieken.. ik moet mijn kuur afmaken en jurian had gisteravond nog flink koorts en keelpijn.. nu is hij weer wat beter, maar heeft nog hoofdpijn.. hij zou eerst naar school gaan maar blijf de rest van de week toch maar thuis.. maandag weer...lisa is bij oma.. die kan hier toch niet spelen...ik ben nog te zwak en jur is neit gezellig.. zij te levendig en dat botst.. daar kan ze zich lekker uitleven...

Fijn dat Finn zolekker in zijn velletje weer zit zeg... lekker van genieten meis...

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo gelukt! meneer ligt nu lekker onder z'n speelboog! Ga zo buikliggen met hem oefenen!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Doe ik ook ichtus!
    Jurian maar lekker thuis laten hoor! Vind ik ook! Vooral als ie gister nog koorts had. Hoop dat de kuur goed helpt!

@debie: jij bedoelt a la rapley? in hele stukken eten aanbieden?

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    flinke onweersbuien nu hier...argh..

marijn wakker.. jurian bang...en ik.. sja ben er niet zo'n fan van als het zo tekeer gaat...maar goe..

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hier heeft het 2 keer gerommeld! wel een boel regen... bleeeeh. Arm Jurian!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha ik heb die matcare testen gebruikt bij Finn! En die klopte! Maar kwam ook meteen een hele dikke streep, hoefde niet eens te wachten...

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik denk dat Debie de Rapley methode bedoeld. Dat lijkt mij ook wel wat. Zal me er eens in gaan verdiepen.
    Wat heb jij voor boekje debie?
    Ik ga ff douchen. Heb het koud :confused:
    Vanmiddag om 16u werken.
    Kom straks nog wel ff hier.
    Doei

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ja dat klopt die bedoel ik debora.

boney heb het oek van borst tot boterham, moet je morgen maar ff kijken of je het wat vind.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Doe boney!

ja al die methodes hebben wel een voor en nadeel denk ik... ik voer gewoon met een lepeltje, en als ie straks wat groter is, mag ie best een stuk banaan of een roosje broccoli proberen. Maak er gewoon een combi van ;)

Deel Deze Pagina