hey dwaas! hier ook een flinke neusverkouden baby! zo zielig.. Gisteren mee naar de ha geweest. Vertrouwde het niet helemaal. Moesten neusspray met alleen zoutoplossing blijven gebruiken. Kan helemaal geen kwaad. Verder kun je er weinig aan doen.. moet vanzelf weg gaan!
Heej meiden. Ik ben er maar heel even.. Even om te zeggen dat ik ben geslaagd voor me fietsen.. Het is toch geen mamafiets geworden..maar wel iets wat erop lijkt.. En heb een zitje gratis gekregen tw.v 150 euro... Heb er ook 1 voor me mannetje gekocht..we krijgen nu op beide fietsen 10% korting en op beide fietsen een 3-jarige diefstalverzekering gratis... Ik ben weer even weg..
Nika: douche ze! @dwazie: nee nog geen verkouden baby gelukkig! Heb wel zo'n uitzuig ding voor z'n neusje. Als ie melk uit z'n neusje teruggaf (ja lekker he!) dan gebruikte ik dat om het uit te zuigen, dan kreeg ie weer meer lucht. @missn: hey super! Fijn dat je korting kreeg en een diefstalverzekering! scheelt toch weer! Gelukkig is het tot nu toe stil gebleven!
pfff... nora kwam de eerste weken continu om de 3 a 4 uur.. vandaag wil ze alleen maar drinken en slaapt maar heel af en toe! pff... om de 2 uur wil ze drinken! Best vermoeiend!
denk dat je een regeldag hebt sizzel! Is idd vermoeiend! Ik ben Finn z'n fles geven en daarna naar de supermarkt! Fijne dag meiden!
Ik heb ook zo'n pompje gehaald, want mijn meissie is ook verkouden. Echt zielig vind ik dat. En nu ligt ze lekker op mijn borst te slapen. Sizzel, misschien is dit inderdaad haar regeldag.
Ja misschien is het inderdaad een regeldag.. had er nog niet eens aan gedacht! ze drinkt nu ook gerust 40 min! aan de borst! pffff.. net ook weer een half uur... nu ligt ze in haar bedje te huilen.. nou ja.. huilen.. mopperen! En wij krijgen de hele avond nog bezoek.. Dat wordt nog een vermoeiende dag en nacht vandaag!
misschien is ze straks wel helemaal tevreden joh.. en vannacht is ze zo moe van vandaag.. dat ze de hele nacht gaat slapen... hihi hoop ik voo rje..
Is hier wel zo. Als Tess een lange tijd heeft zitten jengelen, dan is ze daarna een ruime tijd in slaap. Ze huilt zichzelf dan echt moe.
nou het kan ook andersom... dat ze ze onrustig zijn van het huilen dat je ook een onrustige nacht hebt....
Oh zeker Dwazie. Hier gelukkig nog niet meegemaakt. Als ik merk dat ze echt doorzet met huilen, dus geen gejengel meer, dan help ik haar in slaap.
Even snel, want mannetje leest vaak mee. Er is weer eens grote ruzie met mijn schoonouders. Ik weet bij god niet wat er aan de hand is, maar ze lopen weer eens te stoken. Wat een stel achterlijke, kinderachtige mensen zijn dat zeg! Ik was vanochtend zo lief om een mail met foto's te sturen(had mannetje al heel lang beloofd aan hen). Krijg ik toch een stel botte berichten terug joh, niet normaal meer. Het was net of er gemaild werd met een 10-jarige. Zij voelden zich geen opa en oma en wij moesten bij hun komen praten e.d. Het slaat werkelijk nergens op!
wauw dat slaat ook nergens op... doe je je best om fotos te sturen krijg je dit... oh sommige mensen... sterkte meid
Vooral voor mijn mannetje vind ik het heel erg rot. Ze snappen niet dat ze hun eigen zoon het meest pakken hiermee. Maar hij is helemaal klaar met hen en wat hem betreft breken we volledig. Hij heeft ze duidelijk laten weten dat hij altijd voor mij zal kiezen en vind ook echt dat zij fout zitten.