Hij is toch weer in slaap gevallen maar ik maak hem zo wel wakker want hij heeft om 7 uur voeding gehad en anders zit er zoveel tijd tussen. Het kusje geef ik hem dan Wen. Ik besef me net pas hoe zeer ik er doorheen zit. Ik kan er ook niet meer omheen denk ik, ik voel me depressief. Volgens maatschappelijk werk hoort dat bij rouwen. Ik zie er ook zo tegenop om weer te gaan werken. Ik haat het werk en voel me absoluut niet thuis in het team. Ik voel me gewoon zo ellendig.
jee Sizzel, zit hier echt met tranen in mijn ogen. Wat goed van jullie dat jullie gegaan zijn, een heel mooi moment, de foto´s geven jullie een hele mooie herinnering. En het ritme komt snel weer terug hoor. Dikke knuf
@sizzel.. hier ook met tranen zitten lezen.. hoop dat oma nu wat rust kan vinden en jullie een mooie herrinnering zullen hebben aan gisteravond ook al was deze uitputtend..Sterkte meis... @dees... ff uitrusten zal je misschien wat goed doen...Dikke knuf @wen.. prachtig zeg die foto...de temp van marijn was gister laat weer 36.5... raar hoor...maar hij is er niet naar van dus zal wel in orde zijn... @naatje.. vanmiddag poetsen meteen ff rusten dan he.. jezelf niet voorbij lopen hoor? maar ueh.. slaapt mike nog niet door? @Joma... werkse weer meis....knuff @dwaas.. idd hoest daar meis.. vast druk, maar redt je t een beetje? hoest met manlief? Oh ja.. GOEDE MORGEN TROUWENS.... Ik ga ff marijn in bed leggen.. tot later weer...
wen; Dat met het wakker worden doet Ilse nu alleen als ze 's avonds alleen de borst krijgt, geef ik de fles erachteraan dan slaapt ze zo 11 uur achter elkaar. Vandaar dat ik denk dat ze 's avonds te weinig krijgt. Balen trouwens die kosten aan een auto, hier is de radio stuk en kost minimaal 140 ga hem toch maar laten maken. Ilse slaapt trouwens altijd met zo'n knuffeldoekje over haar gezicht, vond het in het begin eng, maar nu niet meer. Dees; Zou zo graag voor je willen dat je weer lekker in je vel kwam te zitten maar zou niet weten hoe, dus maar weer een knuffel. Sizzel; Het is natuurlijk heel verdrietig dat je oma waarschijnlijk niet meer zult zien, maar wel geweldig dat jullie haar wens om nora nog te mogen zien toch in vervulling hebben kunnen laten gaan, geloof er heilig in dat dat heel veel waard is voor die oude mensen. En daar is een dagje een onregeld kind het wel waard voor. Knuf meid. naatje; shoppen is ook heeeeeel belangrijk hoor. Je werkt er hard genoeg voor. Net vast ff avondeten voor vanavond gehaald, kunnen we na het eten samen even de grote boodschappen halen. o, ff weg, mijn poepie ligt in de maxicosi, en hoor haar nu poepen.
Wen, volgens mij geeft iets voor de ogen een soort van rust, Sarah trekt tegenwoordig haar dekentje over haar gezicht, heb maar een knuffel in bed gelegd, lijkt me iets veiliger. Is wel een hele schattige foto met een grote knuffel.
goede morge lieve dinnetjes dikke knuffel voor jou meis haha ook al niet zwanger zullen idd de hormonen overal zijn sizzel , wel heel speciaal dwazie hoe gaat het meid ? joma werk ze ... wen , lieve foto joh debi hahah gefopt naarje rustig aan he meis uhmmm iemand vergeten : : : : verder hier een goede nacht bryan had om 20 uur de fles en kwam om 7.00 uur vanmorgen moet om half 3 beginnen op t werk tot half 7 dus dat is te doen zijn er al meerdere hier die groente en fruit geven : en zoja hoeveel geven jullie ?
Hoi hoi, vannacht een prima nacht....geslapen van 22.00 tot 7.00. Maar man o man....die verkoudheid. Ze was er net 3 dagen eraf en whoppa, 1 dagje kdv en het is weer raak. Nouja, zoals Ichtus al zei dan bouwt ze sneller weerstand op. Maar echt handig voor het drinken is het niet, krijg er nu met moeite 150 in. Vanmorgen is de buurvrouw op kraambezoek geweest (kind is bijna 4 maand, maar ja.....kon niet eerder) en het was gezellig. Vanmiddag even poetsen, want morgenmiddag en avond hebben we een bedrijfsfeest van Jan. Tess gaat lekker bij opa en oma logeren en wij gaan met een taxi, dus even lekker feesten. Maja, pvieuw zeg, da's al een lichte opluchting. En hier hetzelfde hoor, groot verschil tussen verstand en gevoel. Maar nee, liever nog even niet. Volgens mij kun je gerust overstappen op 4 flessen, zeker als Lune lekker aankomt. Sizzel, wat een emotie zeg. Moest echt even een traantje wegpinken....mooi omschreven. Een hele dikke knuffel en veel sterkte de komende tijd. Wen, wat lief die knuffel over haar koppie. Zal wel lekker rustig en vertrouwd aanvoelen voor Fenne. Minder zeg, 500 euro....maar ja, dan rijdt je wel weer veilig rond en kun je er weer even tegenaan. Veel plezier vanmiddag. Joma en Naatje, werk ze. Anouk, Ichtus en Debie, goedenmiddag dames. Dees, dus je hebt voor jezelf nu ook erkend dat je in een depressie zit? Dat is namelijk al de halve strijd. Ik hoop echt dat je ruim de tijd neemt voor dit (rouw)proces. Dat werk laat je gewoon links liggen hoor, dat gaat echt niet gebeuren....al moet ik persoonlijk naar jouw werkgever....JIJ GAAT NIET WERKEN! Meid, probeer even rust te pakken en een hele dikke knuffel.
Hey Mystery, da's een lange ruk slapen, heerlijk toch. Nee, hier nog geen groente en fruit. Wij willen zondag haar een beetje fruit geven. Camera in de aanslag en genieten maar...... Werk ze vanmiddag.
@suus.. goedemiddag...tess nog steeds zo verkouden of wordt het al wat beter? en wat dees haar werk betreft.. wat ik van haar begrepen heb wordt het nog knap lastig om thuis te blijven dus zul je echt naar haar werkgever moeten...samen gaan? misschien vind ie nieuwe architectuur in zijn gebouw best te waarderen...denk je ook niet? hihihi... @mystery.. 16wk alweer wat gaat dat hard... hier nog geen groente en fruit, maar marijn is dan ook de jongste van het stel he....begin met 4 mnd voorzichtig s met fruit.. wil graag naar de 4 flessen... @nou wou ik toch nog wat reageren?! euh euh.. pfff vergeten... Nog steeds niet gerookt trouwens.. al 6 dagen niet (vandaag meegerekend)... en voel me top.. zit vol energie en ben (stomverbaasd) echt supervrolijk.. kids zijn lief en ik heb zeeen van tijd over..(ik rookte toch helemaal niet veel?) vind t maar raar maar wel lekker.. Zelfs toen schoonmama vanmorgen kwam omdat ze graag de badkamer nog evne wilde doen. hebben we gezellgi samen schoongemaakt.. nou dat is ook voor het eerst, maar het was echt leuk.. we hebben gelachen en grapjes gemaakt..koffie gedronken.. foto's bekeken die dees had gemaakt.. (vond ze errug mooi trouwens) dus echt een leut morgen.. heb mijn ramen gelapt.. bijkeuken is gedaan.. wc heeft schoonmama nog ff meegenomen..heerlijk hoor.. Jurian is nu bij oma spelen.. lisa is aan het kleuren en marijn.. sja die slaapt en speelt en eet.. zoals ik het graag zie.. Voor NU is mijn wereld weer perfect! (maar ik ben en blijf een realist dus de afspraak bij de ha blijft staan.. )
ze bellen net van de garage... ja mevrouw dit is kapot en dat moet vervangen worden en sus kan ook wel onderhoud gebruiken enz enz... dus ik denk zeg nou maar gewoon wat me dat gaat kosten allemaal...! nou komt ie... 1200 euro!