ja dat is ook zo , maar aan de andere kant , kan t maar beter nu hebben als op een onverwacht moment lijkt me
Even snel: Heb heb veel te druk met van alles en nog wat. Peter heeft gisteravond toen ik aan het werk was gelukkig de boel een beetje opgeruimt, vandaag is het aan mij om de was weg te werken en de boel te poetsen. Was er lekker op tijd uit en heb dan ook al een hoop gedaan. Nog 3 wasjes weg werken. Dan nog 2 wassen draaien. Ff stofzuigen en dweilen en dan ben ik al een heel eind. Tussendoor nog knuffelen, verschonen en voeden. Sorry debie dat ik niet kan komen, vind het echt niet leuk, maar dit moet echt gebeuren, morgen weer een drukke dag, en zondag weer werken... Ik ga ff m'n agenda pakken...
Ik kan volgende week maandag en donderdag. Zeg jij het maar. Ben ik nu ff een bakkie doen en dan snel weer verder. Wasmachine is bijna klaar. en als ik nu weer hier blijf plakken, komt er helemaal niks meer van poetsen... Doei
owja over de lijst bryan is op 8-2-08 geboren om 22.53 woog 4980 gr en was 51 cm keizersnede , eerst bv nu fles
en toen kakte ik in.. beetje zwaar hoofd... maar ff rustig zitten dan.... @dees...meid... heeeel rap solliciteren meis.. veel bedrijven aanschrijven... zit vast iets leuks tussen.. geeft in ieder geval weer hoop en kun je vast snel bij die eikels weg.. zou graag je ontslagbrief schrijven zeg..hahaha...en een grote middelvinger meesturen..hihihihiii...maar euh. evne zonder gekheid.. veel open soll.brieven sturen kannooit kwaad.. en de opties dieje aan de foon zei ook proberen hoor.. al ben je maar weg bij je werk dan heb je die druk en zorg al niet meer.. dat zou volgens mij al zoveel schelen in je gehele 'toestandd' en verwerking... en maar weer een DIKKE KNUFFEL
wen; dat is wel een heel duur geintje, echt balen. boney; denk ma maar weet het niet 100%. ga of ma of di ff naar mijn werk, maar een van die dagen word er een ouder begraven, weet nog niet wanneer. do kan ik niet. das ook wat, 2 ouders bij mij op school overleden, vind het zo erg voor die kinderen,
Was ff foto's aan het uitzoeken van de vakantie (ja ja, ik weet het, zou weer aant werk gaan... ) Hihi ze zijn allemaal zo leuk! Hier ligt ons Tessje ingebakerd. Zal van het weekend nog eens wat foto's op hyves zetten. Ik heb zulke leuke van de vakantie! Nu ben ik echt weer wat doen.
Precies Debie, ik heb ineens het gevoel dat dit hier ook wel eens het geval zou kunnen zijn... ik ga vanavond proberen haar de fles te geven voor het slapen gaan ipv de borst... heb al 160 cc uit de vriezer gehaald! 's ochtends en 's middags voelen mijn borsten ook veel voller dan 's avonds, misschien zit er dan idd wel niet genoeg in... even praktische vraag... wanneer kolf jij dan de melk die je 's avond geeft?
Dat zou best wel kunnen ja!... ik ging net even om de hoek kijken terwijl ze op haar kamertje ligt te slapen en nu heeft ze haar armpje voor haar ogen gelegd... zal wel lekker donker zijn!
hmm, heb net Sarah haar kast opgeruimd, alle kleertjes die ze niet meer aankan eruit gehaald en in de la gelegd. Een collega van mij schildert geboortekaartjes na op houten opbergboxen, ze maakt er eentje voor me. Kan ik de eerste kleertjes, speentje, flesje ed indoen.
Zielig hoor! Fenne heeft gehad toen ze zo'n 3 a 4 weken was... echt sneu! Heel veel beterschap lieve Tess!
wen; ik kolf 's ochtends gelijk een borst, andere krijgt ze, heb dan de meeste melk. heb trouwens vraag aan ilse gesteld, nog geen antw. ze zeggen dat je eerst je borst moet aanbieden en dan pas de fles, anders maak je minder aan
oke zo... ik kolf nu alleen op de dagen dat ik werk... dan zorg ik dat ik 3 voedingen kolf op zo'n dag (3 x 160 cc) zodat ik dat weer kan gebruiken voor de volgende werkdag. Ik bouw nu dus geen voorraad op, kolf precies wat ze nodig heeft voor de dagen dat ik weg ben... ik denk dat ik idd 's ochtends ook maar de andere borst ga kolven & dan 's avonds kolven wanneer zij dus de fles krijgt...
Boney: geweldige foto's van Tessa... wat een scheetje is het toch! en de poes in het hobbelpaard, geweldig!