Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sizzel en man, gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte

Knuffel Anoek

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    kwijlen jullie kids ook zoveel?
    Het gaat vandaag heel goed met het spugen. Bijna niet, maar is ze niet nat van het spugen dan wel van het kwijlen...

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @sizzel: zat zelf in tranen toen ik las van Nora en oma... Heel bijzonder! En gecondoleerd, meis...

@dees: meis knuffel!

@mystery: gister en vandaag appel gegeven en dat vind ie heerlijk! Echt het halve potje gegeten! (meer geef ik niet hoor!)

@wen: jee hoop geld voor je auto!

@boney: leuke foto's! :)Leuk he dat kletsen! En hier ook zo kwijlen!

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo dames!
    Ik probeer al een paar dagen alles lekker bij te lezen, maar op een of andere manier komt het er niet van...
    Nu heb ik eventjes de tijd :)
    Tot half 11 en dan ga ik slapen!
    Dus ik ga even bijlezen en reageren! Maar niet alles hoor, dat is me teveel! Ik begin bij pagina 45!
    Dus tot zo!
    xx

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Och lieve Sizzel, manlief en Nora...Gecondoleerd en veel sterkte...

:cry:

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou hier op het cb geweest. Natuurlijk lang gepraat over Mcadd enzo. Ze vind Finn sociaal erg voorliggen. Hij zat namelijk echt haar aandacht te trekken met geluidjes en als ze dan keek begon ie te lachen! Ook handjes en dingen pakken gaat heel goed. Zij raadde me aan inplaats van Friso extra gewoon 2 papflessen te gaan geven, want in friso extra zit ook wat rijstebloem, maar is vaak niet genoeg. Dat blijkt want hier werkt het niet... Ka vond dat ook goed, dus als het pak op is maar Nutrix gaan halen. En prikjes.. dat was minder... Huilen! Maar toen ie thuis was weer lachen en schateren. Half potje appel gegeten en fles erachter aan!

Toen belde mijn werk of ik eerder kon komen want ze wilden vandaag al de kinderkleding eruit doen, en de outlet spullen erin... We zijn samen van 2 tot 21 uur bezig geweest, en alleen de achterste helft van de winkel is leeg. Morgen staat mijn collega in de andere winkel, omdat daar niemand voor was. De baas is naar Frankrijk om een boot op te halen. (ze hebben naast 4 winkels ook een auto en botenbedrijf) Zijn vouw had geen oppas kunnen regelen. Dus ze wist nog niet of ze morgen kon komen, of dat ze de kids dan maar meeneemt. 1 is 4 1/2 en de ander 5 maanden. De oudste schijnt een vervelend, verwend kind te zijn en de jongste huilt heel de dag! Nou dat komt dan morgen ook niet af...

En het aller ergste: de kleding is echt prut... Heeeeeeeeel lelijk! Wel dure merken, maar volgens mij of heel oud, of verkeerd genaaid. (alles is super breed) Echt zo'n partij goedkope rotzooi opgekocht! Bleh...

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey Thirza! hoopt dat het je lukt in een half uur! haha

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa ligt in dr schone bedje. Mama gaat even in bad denk ik. Maar daar hoort eigenlijk een magnum bij... En laat ik die nou net niet meer in de vriezer hebben. :(

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeh daar had ik nou laatst ook zo'n zin in, maar als ik die koop dan zijn ze na 5 minuten op, met iedereen hier...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @thirza.. ik hoop pag. 945? en niet echt 45?

tot zooo..

over dat rollen en zo... marijn doet ook nog niet zoveel hoor maja... begint ook net met knuffeltjes vastpaken enzo.. heb vanavond een chicco speel ding voor in de box gekocht waar ie onder kan liggen.. vind ie vast leuk.. had eerst een nw mobiel in mijn handen omdat lisa die van ons stuk had getrokken, maar daar heeft ie eigenlijk nu niet zo lang meer wat aan dus maar zo'n ding gekocht... en nog een hang ding voor aan de cosi..niks bijzonders.. een pluche beestje...

verder dus niet veel bijzonders.. net ff snel wat gedronken en een pizza gegeten... je moet wat als je niet meer rookt..hihihihi.. had ook nog niet gegeten trouwens dus mocht nog he....

euh euh....

@boney.. denk ook wel ja als je fv gewend bent dat dit dan handiger is, maar als ik nu nog bv had gegeven had ik het zeker voor geen goud willen missen.. dus GO GIRLS...MILK THOSE BOOBS! ihihihihihi....
    en kwijlen.. niet speciaal veel.. en euh...spugen ging ook hier vandaag een stuk beter...minder dus...

Marijn is trouwens erg rustig vandaag.. zoooo lief en sjonge wat wordt ie groot ineens.. en zwaar ook ... hij veranderd iedere ddag en ik vind het geweldig.. ik geniet zo intens.. ook van lisa en jurian.. volgens mij maakte het roken mij zo depri ofzo.. weet niet hoor, maar sinds ik dus niet meer rook voel ik me echt beter.. vind het wel moeilijk, maar toch.. en zo heel veel rookte ik helemaal niet..of tis gewoon de antibiotica.. maar dat merken we snel genoeg.. morgen is de laatste kuurdag..hahaha..

Oke ik kraam echt onzin uit nu.. en ga nog ff bij manlief op de bank hangen..tot morgen dames...

EN WELTRUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

(en Dees...ik zal morgen ff wat data pb-en voor 'ergens in het midden' date...)

KNUFFFFFFFFFFF

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Kikkert: Dus weer ongesteld geworden! Misschien klinkt het gek, maar ik ben wel een beetje blij voor je ;)

@Debora: Wat fijn dat het zo goed gaat met de fruithapjes voor Finn! Wel lastig dat Finn jullie dag schema niet zo wil accepteren.

@Mrijn: Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!

@Buikliggen: Hier wil Aaron ook niet op zijn buik liggen! Hij houdt wel zijn hoofd helemaal mooi omhoog, maar hij zet het wel direct op een huilen.

@Mannen: Erik snapt er ook nog helemaal niets van. Lag Aaron laatst te huilen in de box. En ik was in de keuken bezig, Erik lag lekker op de bank een boekje te lezen. Ik dacht, ik doe niets, laat erik het maar doen. Het huilen ging over in overstuur schreeuwen. Ik stond hem echt te knijpen in de keuken! Maar ik vind niet dat als ik in de buurt ben dat ik dan ook automatisch voor Aaron zorgen moet. Het is ook Erik zijn kind! En ik stond eten te koken, ik deed al wat nuttigs! Maar ik wil het ook niet altijd vragen! Dus ik deed niets... Ik wachten en wachten... Aaron nog harder schreeuwen en huilen! Ik dacht ik wacht 10 minuten, dan is het genoeg geweest!
    Erik lag nog lekker rustig zijn boekje te lezen op de bank!
    Ik was kwaaaaaaddddd! Ik naar Aaron toe, heel rustig, en zei niets tegen erik! Ik heel lief voor Aaron. Hij was ook zomaar stil toen ik hem knuffelde! Erik zei doodleuk: Hij huilde wel ineens hard he?
    Nou toen barste ik in tranen uit! Ik gillen dat ik hier het hele huishouden maar deed en voor Aaron zorg en ook nog notabene ZIJN eten op tafel zet! En hij ligt lekker rustig te lezen!
    Hij: Ja maar ik dacht dat hij zich even in slaap moest huilen!
    Nou sorry hoor, er is een verschil tussen huilen en overstuur schreeuwen!
    (ok, mijn gal even gespuwd ;))

@Mystery: HOERA voor Bryan dat ie op zijn buik kan rollen :D

@Ichtus: Wat vreemd dat Marijn zo vaak verhoging heeft! En ik ben trots op je dat je gestopt bent met roken! Wel volhouden hoor!

@Sissel: Wat naar van je oma! En wat bijzonder dat ze Nora nog eventjes mocht zien en aanraken... :cry:

@Wen: Wat een lieve foto van jouw kleine meid, met die knuffel op haar koppie :D

@Dees: Hele dikke knuffel voor jou, en ik wou dat ik je kon helpen om het allemaal wat makkelijker voor je te maken... Denk aan je...

@Boney: Wat is Tessa een mooie meid :D

@Borstvoeding: Ben echt trots op de meiden die nog steeds borstvoeding geven! Ik vond het vreselijk! En was echt opgelucht dat we op de fles zijn overgegaan. Maar nu heb ik er eigenlijk wel heel veel spijt van, met name omdat Aaron onder de eczeem zit... Bij de volgende ga ik het proberen wel langer vol te houden!

@Wen: Wat leuk dat je getuige mag zijn! Mijn taak als getuigen bij mijn best vriendin was alleen maar de handtekening zetten dus verder kan ik je niet helpen :)

Pff... Dat was een hele waslijst en het is al half 11 geweest :D

Gelukkig heb ik alles even ctrl a en ctrl c gedaan, want stel je voor dat ik de boel kwijt raak :D

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zo nu even over mezelf :)
    DEPRI... blehh... de hele week al vreselijk. Zit echt in een dip. Ben zo vreselijke moe. Ik baal overal van. En dan ben ik soms te moe om voor Aaron te zorgen, en dan kan ik ook wel weer janken. Ben ik gewoon huilend de fles aan het geven omdat ik zo moe ben, maar ja hij moet eten! Bah. Hoop maar dat het een fase is en dat het snel weer over gaat!
    Ben ook maar weer gestopt met lijnen, want ik denk ook dat ik gewoon niet genoeg voedingsstoffen binnen kreegn en dus te weinig energie!

Gelukkig gaat het met Aaron goed. Hij groeit goed en hij eet goed! Alleen volgens mij wil hij meer eten dan dat ik hem geef!
    Hij krijgt nu 5 flessen van 210 ml! (7 schepjes per fles). Maar vast voedsel mag hij nog niet ivm eczeem... Weet iemand waarom dit zo is?
    Hij kijkt het eten echt uit onze handen, en wordt echt boos als hij niets krijgt! Maar hij krijgt echt niets van ons, want tja het mag niet, maar de cb miep wilde of kon niet zeggen waarom hij nog niet mag ivm eczeem...

Ben echt nog steeds super blij dat hij doorslaapt snachts!

Ons dagschema is nu ongeveer
    half acht eten
    half elf eten
    slapen
    half twee of drie eten
    vijf uur eten
    half acht eten
    en dan gaat ie gelijk op bed tot half acht smorgens!
    Heerlijk ritme :D
    Helemaal blij mee!

Nou dames, ik ga slapen!
    Heb het wel weer gehad voor vandaag!
    Mannetje al op bed, mijn melkmonstertje al op bed... Nu ik ook maar op bed!

Doei doei! Tot ziens en welterusten allemaal!

ow ja nog een ding! Wij komen ook naar de MEETING!
    Als jullie ons ook willen ontmoeten en als we welkom zijn tenminste ;)

xxx

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Morgenavond voor het eerst heel de avond weg met Tessa. Dat ze daar dan ook gaat slapen bedoel ik. Naar m'n broer. M'n neefje word 2. Ik wil ze daar om 21 u op bed leggen (kinderwagenbak) en dan als we naar huis willen (geen idee hoelaat) ze dan in de maxicosi te doen en thuis weer gelijk in haar bed. Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ze dan gelijk weer door gaat slapen als we thuis zijn. Tis altijd errug gezellig bij m'n broer en word vaak laat.

Ik wacht nu nog even op Peter. Had verjaardag in Drenthe. Had geen zin om met Tessa te gaan sjouwen 2 dagen achter elkaar dus ben ik thuis gebleven.
    Hij is over half uur thuis. Drinken we nog een borrel samen en gaan dan lekker naar bed.

Ga nog ff neuzen op het forum hier.

Truste allemaal!
    xx

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

Heb vaag beetje bijgelezen maar jullie hebben zoveel gekletst.

@Sizzel meid hier een heeeeele dikke knuffel van mij jeetje wat erg zat met tranen in mijn ogen, gecondoleerd meid.

@kikkert jij ging toch een opleiding doen? Mag ik je vragen welke?

Ik ga misschien in september de verkorte opleiding tot kraamverzorgende doen lijkt me zo leuk :)

Nou ik ga mijn logeetje eens wakker maken kunnen we leuke dingen gaan doen, allemal hele fijne dag he.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen,

Wen heb een reactie van Ilse gekregen, nog een flesje gegeven geisteravond? en heeft ze dan beter geslapen?

Ik ga denk ik maar ff strijken er is toch nog niemand.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

Tessje ligt alweer een half uur te brabbelen in haar bedje en af en toe flink hoesten uiteraard. Zij schijnt weinig last van het hoesten te hebben, want ze is wel vrolijk. Ik vind het alleen zoooooo zielig, maar ja....kan er niets aan doen.
    Ik ga zo even de fles geven en daarna de stad even in. Vanmiddag naar het bedrijfsfeest van Jan, ik heb er wel zin in....even lekker kletsen.
    Ben er vandaag niet meer. Dus allemaal een hele fijne dag en tot morgen!

Liefs

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Thirza, je kan beter nog geen bijvoeding gaan geven als ze nog geen 6 maanden zijn ivm allergien, de kans om een allergie te ontwikkelen is het eerste half jaar het grootst. Dus als je dan zou bijvoeden is de kans groter dat dat wel gebeurt, helemaal als je kleine man al eczeem heeft.
    En vaak hebben allergische kindjes ook meer last van de darmpjes, en die zijn sowieso pas helemaal 'klaar' rond de 6 maanden. Daarom is het sowieso beter te wachten met bijvoeding, maar helemaal als je kindje al een allergie heeft. Ik vind het met Lune soms ook wel een lastig, ze kan zo lekker kijken als we eten. Maar ze weet niet wat ze mist hoor en het cb bij ons zei dat als kindjes 'je eten uit de mond kijken' het niet is omdat ze zelf ook willen en er dus aan toe zijn maar meer omdat ze het interessant vinden, de bewegingen die je maakt enzo.

Hier lekker nachtje, Lune om 20u de laaste fles gegeven maar ze was weer heel erg aan het miepen dus om 20.45u nog een poging, heeft ze weer wat gehad en toen naar bed. Werd ze om 7u wakker. Ik wou ook vroeg op bed maar de buurvrouw besloot even te buurten, dus alsnog om 23u op bed.. Naja geeft niet, was toch wel gezellig.
    Vandaag met de tuin bezig en achter dingen aan. Lune gaat straks naar mijn ouders.

Fijne dag meiden!
    xxxx

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede moggel...

Hier een prima nacht gehad....

@thirza.. moe.. ik herken het hoor.. ben ook snel depri en kan dan helemaal niks meer hebben.. de afgelopen 3 dagen gaat het trouwens super goed, maar heb daarvoor door ziek zijn ook ehct 3 dagen geen kind gezien en alleen maar op bed gelegen dus kan er weer een beetje tegen....

Bijvoeding... als aaron al exceem heeft raden ze bijvoeding af idd. omdat wanneer hij bijv. allergies is dit ook vaak uit door exceem.. wordt het dus alleen maar erger..ook zoals maja al zei ivm krampjes...., maar tegenwoordig wordt beweerd dat met 6mnd de darmen 'af' zijn en bij mijn vorige kids was dit met 3 mnd het geval.. dus dat is voor mij ook veranderd....maar t wordt hier ook door cb gezegd...wel lastig hoor.. Jurian kreeg op deze leeftijd ook van die volle flessen...en had echt niet genoeg.. gelukkig kon ik bij hem wel vroeg met bijvoeding beginnen en dat hielp wel, maar hij had dan ook geen exceem,. wel veeeeel krampen, maar die waren na 3 mnd dus voorbij...

@anouk.. heb gestemd voor je..

@debie.. strijk se

@vivian. veel plezier met je logeetje vandaag..

@suus.. fijn feest.. lekker van genieten.. en tot morgen dan maar alvast weer...(dan ben ik er trouwens weinig..hihi)

@maja.. heerlijjk om ff lekker je ding te kunnen doen terwijl lune verwend wordt door opa en oma...ook zelf van genieten he...

de rest hele dikke knufffff alvast voor een prachtdag....

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Hier weer heerlijk geslapen. De was hangt al buiten en volgens mij word het lekker weer vandaag. Zit nog in badjas dus ga zo maar ff douchen en aankleden.
    Verder weinig op het programma vandaag. Peter heeft voetbal toernooi van zijn werk hier in dorp. 1x per jaar organiseerd de vv dat voor alle sponsoren. Ga vanmiddag ff kijken als het droog blijft met de kinderwagen.
    Vanavond verjaardag. Lekker dagje dus. Kan ik mooi de was nog ff weg strijken.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina