@Sizzel: gecondoleerd met oma. Het moet voor jullie een goed gevoel zijn dat jullie op stel en sprong naar Leiden zijn gereden om zo haar laatste wens te kunnen vervullen. Bijzonder hoor... @Ichtus: wat voor ding heb je precies gekocht voor in de box? Juul vindt de mobiel niet echt leuk meer en ik zie zo veel in de winkels dat ik niet goed weet waar ze nu al iets mee kan en wat ze over een maand ook nog leuk vindt. Ik ga nog snel even verder lezen en reageren... Oh ja, ik heb gister mijn nieuwe voiture opgehaald en hij rijdt als de brandweer! Ben helemaal blij! Dit is 'm (althans z'n 2lingbroertje): http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=35498511 Ik zit nu te wachten tot mijn marmotje wakker wordt. Eigenlijk hadden we nu onderweg moeten zijn naar Voorburg, maar ze ligt zo lekker te slapan dat ik haar niet wakker wil maken... Telkens als ik heel lomp haar kamertje binnenloop, wordt ze wakker, kreunt wat en gooit haar armpjes weer boven haar hoofd en slaapt verder. Ach, mijn vriendin heeft ook een kindje dus die weet wat het is
Mooie auto Mrijn. Hier maak ik Tessa ook niet wakker als we weg moeten. Dan wachten ze maar. Ik vind dat zo zielig... Maar begrijp ik nou dat je ze niet maar bakert?
Heb foto's van ons geboorte kaartje in m'n album staan. Beetje laat, maar ik heb er net pas foto's van gemaakt.
goedemorgen meiden ik heb niet terug gelezen , ben al dagen bezig hierthuis alles gaat prima , bryan heb gisteren om 20 uur de fles gehad en kwam vanmorgen weer om 8 uur hij heb net heerlijk banaan op en ligt nu in de box te spelen met zijn voeten op zo'n voette ding geen idee hoe het heet hij vind het prachtig en trapt steeds harder whaha
@mrijn.. ik heb de chicco happy jungle gym weet niet of ie t over een maand nog leuk vind , maar nu wel ...hahaha
boney, kwijlen, jee, wist niet dat ze zoveel speeksel aan kon maken, shirtje is vaak erg nat. Wen, getuige, heel speciaal. En erg leuk dat ze gaat trouwen. Leuk een feestje. Thirza, mannen, die komen soms van een heel andere planeet. Ik probeer me er niet mee te bemoeien (lees vooral probeer). Het is natuurlijk wel dat wij de meeste tijd doorbrengen met onze kids en dat wij intussen ook weten wanneer ze moe zijn en zo. Mannen moeten dat echt leren denk ik. Geef ze de kans, komt helemaal goed, alles gebeurt uit liefde denk ik dan maar. Daarbij vinden mannen het ook handiger als kinderen meer kunnen, hebben ze meer aan en ze kunnen er dan meer mee. Succes Mrijn, mooie auto, lekker toeren. En moe, ik hoorde gisteren iemand zeggen dat wij daarom ook moeder zijn, dat is de overtreffende trap van erg moe.... Ik ga even wandelen met Sarah, moet nog naar de winkel en nu is ze lekker wakker, heeft vanochtend 2,5 uur geslapen, nou heerlijk zeg. Waar dat nou ineens vandaan komt? Liefs Anoek
zo heb even tijd om bij te lezen ichtus lukt t ja met stoppen vind het knap van je boney fijn dat je nieuwe baan bevalt maja ook al negatief jij blij zo te zien hapjes : niet iedereen is zo snel als bryan snap ik ook probeer wel gewoon uit boney nog een keer , mooie fotos joh van tessa en die kat suus , germ dat ze verkouden is bryan ook veel last van gehad nu niet meer zo gelukkig baby van het jaar : bryan doet ook mee willen jullie ook stemmen op bryan http://mailing.skyradio.nl/c/r?EMID=095 ... 3500FNMNTH een dikke knuff voor sizzel en dees wen leuk joh getuige zijn debora fijn dat de appel goed is bevallen hier soms een heel potje nog eens debora balen van de slechte inkoop dikke knufff voor thirza suus , misschien helpt luuf voor der hoestje meid dat was het volgens mij , sorryyyy als ik iemand vergeet
@mystery.. hier ook op bryan gstemd.. @boney lekker he wandelen.. hier ook weer gedaan.. was alweer 2 weken geleden door het ziekenboeggebeuren hier.. Mairjn vond het duidelijk geweldig.. is een hele tijd wakker geweest en in de winkels lachte hij breeduit naar iedereen.. uiteindelijk vond ie t welletjes en viel stil in slaap.. nu thuis heb ik m in bed gelegd, maar weet niet of ie dat gaat pikken..we zullen zien.. Ik ga nog ff relaxen.. ed is om 6u thuis.. gaan we pannekoeken eten (de kids dan) en wij pitabroodjes met kebab..jam en daarna een heelrijk rustige avond...(tenminste..dat is de bedoeling..we zullen zien..) Dames tot straks... KNUF
Nee, al 4 weken niet meer. Ik was het zo zat en ik zat zo tegen het afwennen op te hikken dat ik het op een gegeven moment gewoon maar heb geprobeerd bij een middagslaapje. Dat ging meteen goed, de dag erna all slaapjes overdag in een slaapzakje gedaan en de dag daarna ook de nacht. Ze slaapt nog beter dan met bakerzak als je het mij vraagt. Ik had wel heel duidelijk het gevoel dat ze eraan toe was, ze was heel ontspannen in haar lijfje en had goede controle over haar wapperarmpjes.
Ik moest er van de week nog aan denken dat ik wel je buik heb gezien met weggepoetste naam maar niet het eindresultaat. Ik vind het een superkaartje en mocht ik ooit een 2de krijgen (niet dus), dan wil ik ook zo;n kaartje! Maar goed, jij had ook wel een heel bescheiden en strak buikje...
Hahaha, wat een grappig ding. Het is jammer dat ze allemaal zo lelijk zijn (vind ik dan), maar kinderen vinden dat vreselijk heftig gekleurde plastic nou eenmaal mooier dan het verantwoorde hout dat mama zo leuk vindt... @Ichtus: ik ga even googelen op je playschoolding... Edit: Chicco-ding dus... Bleehhh ook al zo lelijk
Jullie hebben vandaag niet erg je best gedaan zeg... Ik ben vandaag bij een vriendin geweest in het kakkerige Voorburg. Erg grappig wat ze daar voor kinderkleding vragen Maar goed, lekker geluncht en verder geen geld uitgegeven. Dat is ook wel eens aardig voor de verandering. Julia heeft op de heenweg niet geslapen. Zou ze het panoramadak eng vinden, denken jullie? Toen ik op het terras zat, sliep ze meteen en heeft ze lekker een uurtje getukt. Op de terugweg begon ze weer een beetje te piepen in de auto en toen ontdekte ik het knopje om een soort dakje voor het panoramadak te schuiven. Nu heeft Juul dus geen uitzicht meer naar boven en heeft ze nog even geslapen. Ze heeft nu net een flesje op en ze slaapt al... Lief klein mensenmeisje...
debie: nee, ben niet ceremoniemeester, wil ook niet van alles regelen enzo hoor... maar zijn er niet leuke dingen die je als beste vriendin / getuige kunt doen? heb inmiddels in ieder geval besloten dat ik samen met haar een workshop visagie ga doen volgende maand... we gaan namelijk samen haar make-up doen die dag, dus we kunnen wel wat tips gebruiken... hoop dat ze het leuk vindt! hihi Boney, dat van die wcdeur heb ik hier ook wel eens gezien ja... maar daar zijn 't het type mensen niet voor... ze moeten ook van mijn deuren afblijven! en wat ongelooflijk schattig dat jij en Tessa al zo lekker samen gelachen hebben... er komt nu echt interactie he? ik ben er ook zoooo van aan 't genieten, ik voel me dan echt een team met Fenne... oeh even een stop... want meiske wordt wakker... of huilt ze nou in haar slaap? oh nee duidelijk... ze is echt wakker!