Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou hier werken geweest... allemaal oude outletmeuk, moeten uitpakken en alle mooie lieve kinderkleertjes de dozen in :(
    Het is echt puin dat er nu hangt. De bazin besloot ook nog te komen, met zoontje van 5 maanden. Die dus alleen maar huilde, waardoor zij niks kon doen. (wat heb ik dan geluk met Finn) en zich maar liep te ergeren... Echt een chagarijn dat mens. is maar goed dat ze er bijna nooit is! Maar als ik dit geweten had, had ik de baan niet genomen hoor! bah!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. ik vind dat chiccoding ook spuuglelijk houd niet zo van dit soort spul, maar dees had thuis zo'n soort gelijke en luuk had zooooo'n plezier met dat ding...echt geweldig.. toen dacht ik .. zoiets moet ik ook hebben.. en ik moet zeggen.. in de box staat ie best leuk...en marijn vind m geweldig...

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha ik houd ook niet van die plastic zooi! maar idd wat een lol hebben ze ermee!

Ga finn badderen, en daarna lekker fles geven!

Doeg!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo... kleine meid weer schoon en met vol buikje in dromenland... weer even tijd om verder te reageren... :)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

hier het werk erop zitten !lekker pas woensdag weer! was heel druk pfff en heb nu dus echt koppijn ervan!

ga zo ff terug lezen

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen is vandaag bij me pa en zijn vrouw geweest en ze vindt het geweldig daar gelukkig! wel had ze nog geen uurtje geslapen , en was veel wakker dus heb er toen ze om 18 uur thuis was gebadderd en in bed gelegd en ligt nu nog steeds te slapen...dus ze was versleten maar doet ze zelf want mevrouw wil graag alles zien! rond uurtje of 21 uur de laatste fles en hup weer in bed!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney mooi Kaartje!

@Mystery wat een grappig ding voor te spelen is dat!

@Mrijn misschien vindt ze het panorama dak wel te druk , is natuurlijk zo als je rijdt dat alles snel voorbij gaat en dat misshien in combinatie met boven haar hoofd? Maar Mooie auto hoor!

@ichtus en al gerelaxed?

@Deborah bah vervelend dat het je zin veranderd in een een minder leuke job door die kleertjes bale hoor!

@Sizzel en familie nog gecondoleerd met het verlies van Oma , en toch een fijn idee dat je haar nog ff met Nora heb laten knuffelen!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Debora: wat ontzettend balen dat je leuke kinderkledingzaakje in een soort dumpzaakje is veranderd... :( en dan ook nog zo'n schreeuwend kindje + geirriteerde baas vandaag, hmmm... vanavond even chillen hoor meid!

Ichtus, wat klinkt jij lekker enthousiast zeg... fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou en de kids... enne: nooit meer beginnen met roken hoor! :) ;)

Thirza: och jeetje... echt zo'n mannenactie ja! :evil: Ik kan me helemaal voorstellen dat je je op stond te vreten in de keuken!
    Vervelend dat je er even doorheen zit... denk dat 't inderdaad even een fase is hoor meid, komt vast snel weer goed! En inderdaad wel genoeg eten hoor, die energie heb je nodig!
    Jeeeeeeeeeej... leuk dat jullie naar de meeting komen! :D

Boney: vanavond dus gezellig hele avond naar je broer... hoop dat het goed gaat en Tessa lekker doorslaapt wanneer jullie thuis komen... veel plezier! (ach, je zal al wel weg zijn inmiddels :( )

Vivian: leuk, opleiding tot kraamverzorgster... doen!

Debie: waar heb je die vraag over bv gesteld? Ik heb inderdaad gisteren een flesje met 160 cc gegeven, die ging helemaal op... ze heeft daarna tot 03:00 geslapen, das slechts een uurtje langer dan de laatste weken... maar ze kwam daarna steeds ook rond 05:00 uur en dat was vanochtend ineens pas om 08:00 uur, dus in ieder geval een kleine vooruitgang... heb haar net weer de fles gegeven, eens zien wat er vannacht gebeurd!

Suus: hoe was het bedrijfsfeest, leuk gehad?

Mrijn: super mooie auto zeg... en fijn dat ie zo lekker rijdt!
    Hoe wast bij je vriendin? --> oh lees nu dat het leuk was... en ja, kan me best voorstellen dat zo'n 'gat' in 't dak ineens vreemd is voor Juul...

Joma: fijn dat Gwen 't naar de zin heeft gehad bij je vader en z'n vrouw...

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bij de lactatiedeskundige, teruglopende bv

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    kan ik dat ergens vinden? je bedoelde toch dat je het online had gevraagd, of begrijp ik 't verkeerd?

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ben ik ook weer ff..
    alles gaat heel langzaam aan nu.. het moet nog een beetje doordringen allemaal.. voor oma is het gelukkig beter zo...

merk wel dat die stress en dat verdriet ook geen goed doen aan de borstvoeding... bah.. wat baal ik daarvan.. het liep al terug en dat wordt nu naar mijn idee alleen maar erger..

moet ik ook nog werken dit weekend.. vandaag de hele dag gewerkt en morgen weer.. Morgen ook nog zomermarkt op het werk.. gezellig hoor, maar nu even niet eigenlijk. Nou we gaan gewoon proberen het gezellig te maken.

Morgen viert mijn opa zijn verjaardag.. (hoezo tegenstrijdig he..) Dus daar zitten we morgenavond.
    je wordt zo wel heel erg op de feiten gedrukt hoe blij dat ik mag zijn dat ik nog 2 opa's en 1 oma heb.. wat koester ik de momenten die ik nog met hen heb zeg.. niet te geloven..

dikke kus aan jullie allemaal!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sizzel gecondoleert meid heel veel sterkte ook aan je familie, dikke knuffel voor jou!

@debora pff zo te horen heb je idd geen leuke bazin, en helaas kom je daar meestal pas achter als je er al een tijd werkt :( .

@ichtus knap meid dat je gestopt bent met roken, ik rook ook soms weer :oops: (dom dom dom ik weet het) maar vanaf maandag wil ik weer gaan stoppen!

@vivian ow leuk een opleiding tot kraamhulp.

@suus hoe was het?

@de rest sorry vergeten (geheugen als een zeef)

goeie avond meiden,

vanochtend ff wezen winkelen we moesten een kastje kopen voor bij dylan op de kamer (opbergruimte te kort ;) ), vanmiddag gewerkt :( (saaie boel) nog 2maandjes en dan ben ik er vanaf ;) . manntje is nu naar een verjaardag, ik hoefde gelukkig niet mee want ik had echt geen zin!

dylan krijgt sinds 2 daagjes groentehapje en hij vind het heerlijk, hij heeft vanmiddag bijna 2 eetlepels gegeten :D .

hij heeft nu dit schema sinds vandaag:
    07.00uur 180cc
    10.30uur 180cc
    12.30uur fruithapje (max 2 eetlepels)
    14.00uur 180cc
    17.30uur groentehapje (max 2 eetlepels)
    ongeveer 90cc (ligt eraan hoeveel groente hij heeft gehad)
    21.00uur 180cc & 3 schepjes rijstebloem extra in de fles

nog een fijne avond (nacht)
    slaap lekker

dikke knuffel

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga de opleiding tot verzorgende IG doen, en als ik dan na 3 jaar nog zin heb wil ik verder leren voor in het ziekenhuis iets met baby's.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    poeh hey... het gaat er op hier... zulke onweer heb ik lang niet gehoord zeg! :(

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

moet echt kolven, auw.

wen, je hebt een kopje hier/ onderwerp lactatiedeskundige, gewoon op dit forum, net als de mama's, de lounch enz. daar heb ik mijn vraag gesteld. gewoon ff bij forum index kijken dus en dan lactdesk. hihi snap ie?

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen..
    ff snel, ben op mijn werk!

er staat een foto in mijn album die mijn mannetje heeft gemaakt en bewerkt van nora die oma vasthoud...zoooo mooi vind ik...

dikke kus allemaal en een fijne zondag!

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Dat is zeker een schitterende foto!

Hier vandaag weer visite... En dan nog kraamvisite ook :confused:

Ik ga om 4u ook weer paardrijden. Lekker een buitenritje maken met het paard van een vriendin. En nu maar hopen dat ik deze keer wel blijf zitten ;)

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetj sizzel das echt een mooie foto

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wat een prachtige foto Sizzel, ik voel gewoon de emotie die achter dat moment ligt...

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    whahaha, en ik gisteren nog zoeken, maar kon dat kopje niet vinden... vond wel het topic voeding/borstvoeding, maar daar stond je vraag niet bij... heb dus lekker goed gekeken! :oops: :)

maar dat antwoord klinkt mij heel logisch, het maakt bij Fenne ook niet uit of ik bij laatste voeding de fles of borst geef... gisteren weer 160 cc uit fles gedronken, maar ze kwam gewoon weer om half 3 en om 6 uur vannacht... en ik kolfde trouwens ook precies 160 cc gisteravond, dus over vraag & aanbod gesproken, volgens mij zijn Fenne en ik goed op elkaar afgestemd... ik ga me dus niet meer focussen op het doorslapen, dat komt vanzelf wel weer...

wat ga jij nu doen?

Deel Deze Pagina