sizzel, wat een mooie foto zeg. Ging gisteren met Sarah op de weegschaal staan en daar mijn eigen gewicht vanaf gehaald en ik kwam op 6,2 kilo uit. Dat betekend dat ze in 3 weken tijd 800 gram is aangekomen.........wel erg veel of niet? Misschien hebben jullie advies: ochtend, SArah is moe, leg haar in bed, geen probleem, slaapt meteen tot volgende fles, zo´n 2-2,5 uur. middag, ze is moe, leg haar in bed, begint te huilen en is erg onrutig, uiteindelijk valt ze in slaap, een half uurtje en dan begint ze weer, is dan ook wel tijd voor fles. dan begint de ellende moe, in bed, brullen....... uit bed (na half uur) even bij mij tot ze rustig is, in bed, na 20 minuten weer brullen, haal haar dan na 20 minuten uit bed en dan gaat ze weer spelen. Na fles van half 7 is ze erg onrustig, niet in bed, houdt het dan ook vol om langer dan een uur te brullen, wordt krijssen. En als ze bij ons ligt lijkt ze de rust wel te kunnen vinden en valt ze in slaap................... Raar, maar wat doen we eraan, word er niet goed van zo elke avond te zitten met haar. Ze is niet aan het wapperen met de handjes, huilt ook als ze bij ons is dus echt aandacht vragen is het volgens mij ook niet want anders was ze wel eerder stil. Ik zou ook wel weer eens een avond lekker op de bank willen liggen............... Hebben jullie een idee? Liefs Anoek
zit hier weer te janken. SArah is vannacht bij mijn ouders geweest en ik heb geen zin om haar te halen, weer dat gejank aan mijn kop. Vind het zo erg dat ik zo denk maar zo voel ik het wel. Vind het heerlijk als ze weg is en dat ik even bij kan tanken het is niet dat ik niet van haar hou, enorm veel zelfs, kan haar ook niet echt missen maar voel me zo ontzettend machteloos. Komt wel weer goed maar nu even niet. Het is een schat maar ik vraag me af wat ik verkeerd doe. Geen idee, en ik blijf maar denken en denken.
Ik kolf hier steeds minder.. heb nu 2x gekolfd op het werk en heb nu 225 cc... weinig dus.. pff... wordt er soms een beetje moedeloos van. Wil zo graag doorgaan.. maar ga woensdag eens met het cb overleggen hoe en wat. Misschien een combi een idee? dat zal wel lukken denk ik! @ Anoek, meid toch.. ik weet niet meer wat ik tegen je moet zeggen om je op te vrolijken.. tis allemaal zo moeilijk. en tuurlijk hou je van Sarah,daar heeft niemand van ons ooit aan getwijfeld hoor. Het is gewoon frustrerend dat je niet weet wat er aan de hand is.. kon ze maar praten.. hele dikke knuff meid! Heb je sarah trouwens al laten onderzoeken op koemelk allergie of andere allergien? dat zou ook nog kunnen.. @ Mrijn : heerlijk naar buiten met dit weer.. tis toppie nu! Hier nu zomermarkt en het is me toch druk. niet normaal! ennuh..hahaha.. kraamvisite..die krijgen wij over 2 weken ook nog... hihi @ Wen : fijn dat jij en Fenne zo goed op elkaar zijn afgestemd qua bv.. en die nachten doorslapen komen vanzelf wel weer!
pff ik heb echt een dipje zeg... de zwangerschapskleding is me te groot en mijn eigenkleding ziet niet meer uit want dan hangt er van dat losse vel over mijn broek heen bah bah . we gaan zo ff naar maastricht en dan hoop ik dat ik daar misschien een leuke broek vind want ik word er eht gek van. @anoek och meid toch, we twijfelen zeker niet aan je dat je van haar houdt. het enige wat ik kan doen is je een dikke knuffel geven!
kikkert, koop ze, hoop dat je iets leuks kunt vinden. En bedankt voor de kuffels, Sarah en ik hebben ook flink geknuffeld. Was is klaar moet ik even uit de droger halen, is beddegoed andes strijk ik me helemaal een ongeluk
Goedenmiddag dames, nou, dat was me een feessie...tjonge jonge. Het was enorm gezellig. We hebben eerst met 60 mensen klootschieten gedaan en mijn groepje (3 personen) heeft gewonnen. Ik was weer eens mega fanatiek, heerlijk om weer alles te kunnen! Daarna BBQ en lekker dansen en drinken. Echt iedereen was vrolijk en een hele leuke club mensen. Het was zelfs zo gezellig dat we op het eind tegen 00.30 besloten om met een heel stel de stad in te gaan, maar zover is het niet gekomen.... De taxi moest al 2 keer onderweg stoppen, omdat Jan iets te diep in het glaasje had gekeken en eenmaal thuis hebben de wasbak en de wc ook meegenoten van het feestje. Voelde me nu nog meer moeke dan ooit, liep met washandjes en van alles te slepen. Ik had hem om 2.00 in bed en ben toen de wc schoon gaan maken. De wasbak heb ik voor hem laten liggen en die heeft hij vanochtend een uur staan poetsen. Ach, aangezien Jan nooit meer zoveel drinkt op feestjes heb ik maar niets gezegd. Maar tuurlijk baalde ik dat de boel zo ondergesmeerd was, daar houd ik dus HE-LE-MAAL niet van! Maar ja, voor het eerst in 3 jaar was het weer eens mis, daar is mee te leven. En hij weet zelf ook wel dat het iets te gek is gegaan. Hoorde trouwens net van een van de meiden dat het bij haar exact zo was gegaan, dus gezellige feestjes van zijn werk! Tess had het perfect gedaan bij mijn ouders en ze hadden met volle teugen genoten. Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om haar te brengen..... Wel vond ik het gisterenmiddag even lastig toen Jan haar ging wegbrengen....Stom, want ze gaat 3 keer in de week naar een ander, maar dat is overdag en daar heb ik dan schijnbaar minder moeite mee. Ze is nog steeds snipverkouden, dus ik ga morgen wel even de HA bellen om te vragen of het geen kwaad kan. Ze drinkt wel redelijk goed, slaapt goed en is vrolijk....maar toch....zit me niet helemaal lekker. Ga nu even terug lezen.
Ach meis, wat moeilijk allemaal! Kan me voorstellen dat het een tijd duurt, voordat alles een plekje krijgt. Neem die tijd ook maar gewoon, dat is nodig. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de verjaardag van jouw opa en wat een ontzettende mooie, emotionele, veelzeggende foto! Dikke knuffel!
EN? Ben je blijven zitten? Kraamvisite...tja, tis wat! Hier vrijdag ook nog kraamvisite gehad en mijn tante en oom willen ook nog langs komen. Beetje vreemd, maar ja, wel gezellig en welkom hoor.
Ach lieverd, tuurlijk houdt jij/jullie zielsveel van Sarah. Dat weten wij toch! Maar het is juist heel gezond dat je af en toe de tijd neemt om je weer op te laden. Zoiets vreet energie en dan is het juist erg sterk dat je hulp kunt aannemen. Alleen krachtige mensen durven dat. Logisch dat je twijfelt en onzeker wordt van deze situatie en ik zou het gewoon nog eens bij de KA voorleggen. Wie weet kun je met een ziekenhuisopname de spiraal doorbreken. Schijnt erg goed te helpen en hier heeft het zeker meegeholpen aan het hele proces. Hele hele dikke knuffel!
He bah, dat kan je humeur goed bederven ja. Ik hoop dat je een fantastische broek hebt kunnen vinden en weer een beetje uit je dipje bent!
Zo, ik ben weer helemaal bij, maar volgens mij zit iedereen lekker in de zon. Dus ik volg jullie voorbeeld maar, tot straks.
Kwam even spieken tussen het tegels slepen door. En Anoek, hele dikke knuffel voor jou! Het gaat al zo lang zo.. Ik weet nog dat ik een tijdje terug jeroen gebeld heb op zijn werk met de mededeling dat hij NU thuis moest komen omdat ik anders niet voor mezelf in stond.. Ik kon echt niet meer tegen Lune haar gehuil.. Wou haar soms echt kwijt. Vreselijk, en daarna schuldig voelen.. Geef je bv of fv? Ik wil je niet ongevraagd advies geven maar ik zou met Sarah proberen koemelkvrije melk te geven en naar een osteopaat te gaan (of deed je dat al? weet ik zo niet meer..) Meid, veel sterkte! En heel goed dat je Sarah af en toe weg brengt om zelf bij te tanken.
goedenavond meiden! hoe is tie hier? hier gaat alles goed ondanks de woorden met Marcel want hij heeft gisteravond ze velg aan strond gereden en heel zijn wiel van zijn auto staat krom , dus dat is een domper en ja daar Baal ik dus flink van zeg ppfff nou is die auto all risk verzekerd en heb maar een eigen bijdrage van 300 euro dus dat is goed te doen hoor dat is het niet, maar je heb er altijd zoveel ellende van ...... en auto is ook nog niet zo oud hoor net 3 jaartjes (smart forfour) maar ik weet dat hij hard door bochten gaat en hij is weggleden tegen de stoeprand.. dus ja ook wel beetje zijn eigen fout dus dat liet ik ook wel even weten aan hem.. en ja meneer is dus al heel de dag aan het slijmen Arghhh mannen! sorry moest het ff kwijt! ik lees straks wel ff bij ! tot straks!
Ha meiden. Het gaat nog steeds niet echt beter. Gisteren de hele dag naar vrienden geweest en normaal pept me dat enorm op maar nu dus niet. Woensdag naar de bedrijfsarts en ik zie er zo tegenop. Het zit er heel dik in dat ik weer moet gaan werken volgende week . Ik zal woensdag verslag komen uitbrengen en probeer daarna weer wat actiever te worden hier want ik mis jullie wel hoor. Ooh ja, bijna vergeten, Luuk doet weer mee aan baby van de maand hier op de site en wil wel wat stemmen Dikke kus allerliefste, lieve meiden!
Hey kom effe zeggen dat ik alles heb bijgelezen, maar voel me niet zo lekker dus ga effe niet reageren. Wil wel jullie allemaal een knuffel geven, met name Dees en Anouk! Denk aan jullie!
Meiden die een Dikke knuffel nodig hebben bij deze! DIKKE KNUFFF VOOR JULLIE!!!!!!!! zo ik ben naar bed toe zo! Morgen weer bijtijds weg met Mars mee rijden met mijn auto erachteraan de auto verkassen richting garage hoop dat het goed gaat! weltrusten!
Goedenmorgen, ben ik werkelijk de eerste die zich hier meld vanochtend?! Bijzonder! Nou, vannacht een heerlijke nacht gehad. Tess heeft me vanmorgen om 7.00 gewekt met haar hoge gilletjes. Ze vindt het nu prachtig om zo hoog mogelijk te gillen. Sinds kort heeft ze dan ook de bijnaam "gillende keukenmeid". Vanmorgen naar het kdv gebracht en weer an die arbeit. Allemaal een fijne dag!
werkse vandaag Suus! dikke knuffel voor Anoek & Dees! Joma, lekker balen van de velg zeg! Heb ik ook een keer gehad, lag een baksteen op de snelweg! Debora, ben je ziekjes of zit je niet lekker in je vel? In ieder geval veel beterschap! Kikkert, nog leuke broek(en) kunnen vinden? Ik herken het wel hoor... hier zelfde 'probleem' Wat is het trouwens rustig geweest zeg... Ik ben gisteren hele dag bij mijn moeder geweest, die was gisteren jarig. Lekker daar in de tuin gezeten en beetje bijgekletst met iedereen... Fenne heeft zich prima gedragen, was alleen een beetje de kluts kwijt door alle indrukken... hierdoor heeft ze niet zo veel geslapen daar. Maar gelukkig vannacht ingehaald... heeft geslapen van 20:00 tot 09:00 vanochtend (met drinkpauzes om 03:30 en 07:00)... Vandaag eindelijk mijn auto ophalen bij de garage, alleen wel jammer dat ik dan eerst 1200 euro moet geven!