Jammer dat je toch nog eerder weg bent gegaan op de verjaardag, maar wel lekker dat je lekker kon uitslapen en nog geslaag bij de hema?? en was het gezellig bij Ilse en Debie???
meid goed dat je een andere baan gaat zoeken!! want als je het niet meer leuk heb is ook niks en ja ik zou gewoon je motivatie neerzetten wat erin je opkomt
GOEDEMIDDAG MEIDEN! hoop dat ik niemand vergeten ben! en sorry voor de vele Quot! maar vond ff makkelijk Hier vanmorgen Auto naar de Smart gebracht en ze wachten nu op de schadeexpert pfff ben blij dat ik Allrisk verzekerd ben anders was het een heel duur geintje! dus morgen gaat Mars met mijn auto en andere 2 dagen komt collega hem halen .... Daarna nog ff bij prenatal Bebepod gekocht ( net zoiets als bubmo alleen beterder en leuker van heel zacht materiaal en goed om te leren zitten en goed voor het ruggetje! vanaf 3 tot 14 maanden!hij was niet goedkoop maar ze hebben er echt wat aan Gwen vindt het geweldig! hier de foto,s ervan!! http://i170.photobucket.com/albums/u274 ... 0_2989.jpg en makkelijk voor het fruithapje http://i170.photobucket.com/albums/u274 ... 0_2991.jpg http://i170.photobucket.com/albums/u274 ... 0_2993.jpg
@sizzel.. moeilijke dagen dus voor de boeg...sterkte en knufff @thirza.. leuk dat jullie ook komen.. ik gamorgen meteen vrij vragen.. tvalt toch in mijn werk weekendd.... balen..mijn manlief gaat waarschijnlijk niet mee.. @joma.. leuk hoor gwen in zo'n ding.. wat zit ze al goed zeg... @vivian.. oke.. snap m nu en herrinner het me ook weer..fijn dat het nu toch kan die echo... @hier...KOKEN! blegh.. met dat warme weer.. bah bah..maar ja moet toch wat eten, want heb wel trek.. twordt lekker iets van kip, met aardappeltjes, groente.. hollandse pot dus... dus misschien tot vanavond en anders alvast tot morgen..KNUFF
Hoi hoi! Ik was gister misselijk en had een rare pijnlijke nek met hoofdpijn, dus vandaar dat ik niet reageerde! Sorry! Nu was het niet veel om bij te lezen maar ben het wel kwijt! even kijken hoor... Thirza: super dat je naar de meeting komt! Mijn man komt niet mee, helaas! Ichtus: veel sterkte met de operatie van je moeder! En toen kwam ik niet verder meer! sorry! Ik werd net gebeld door een kraamzorgcentrale: mag morgen op gesprek komen voor een 1 jarige interne opleiding! (Vivian ik doe je na! haha) Super, alleen bedenk ik me nu net dat ik geen rijbewijs heb... Dom dom dom... Wat moet ik nu.... Was vanmiddag op m'n werk om te kijken of mijn collega uit de teringzooi kon komen. Kom ik binnen liggen de bloempotten (die we 's ochtends buiten zetten) over de grond overal oase... de bakstenen om de boel te verzwaren lagen weer ergens anders, en een rek met kleding lag op de grond! Blijkt mijn bazin zaterdag gedaan te hebben, al zegt ze dat ze niet weet hoe dat nou kon! En mijn collega kreeg een sms van iemand uit een ander filiaal dat ze al 2 maanden niet betaald had gekregen en dat de baas niet opnam... Nou ik denk dat ik maar wegga, nu ik nog in m'n proeftijd zit... pfffff d'r kan ook niks goed gaan. (op m'n mooie kleine vent na dan!)
broodje in de oven... even snel reageren: Amma: fijn dat het zo goed gaat met Noah en dat je nog bv geeft... ik vind het nu met werken ook wel wat lastiger worden hoor, maar ik ga proberen nog even vol te houden! Kan me voorstellen dat het lastig was dat je een nachtje weg was zeg...gelukkig alles prima gegaan! Ichtus: poeh hey... lekker klusje met dit warme weer die kleren uitzoeken... lukt 't beetje? Debie: hihi leuk dat je al welpen hebt! Boney: fijn dat het zo gezellig was bij je broer... alleen jammer dat je eerder dan gepland naar huis moest... Vivian: goed dat jullie doorgezet hebben en toch die echo krijgen hoor! Naatje: hou eens op over dat broodje kroket! Sizzel: veel sterkte morgen! Thirza: mijn vriend komt niet mee naar de meeting... weet ook nog niet helemaal zeker wat ik zelf doe... zie ik tegen die tijd wel... Joma: geweldig ding dat stoeltje... wat lijkt ze dan ineens groot he? Debora: leuk die nieuwe opleiding! maar een rijbewijs lijkt me wel handig als kraamverzorgster! balen van je nieuwe baan trouwens... maar klinkt idd niet echt leuk! Ik word trouwens gek van de warmte en Fenne kan er ook niet tegen geloof ik... ze slaapt nu net eindelijk, maar hele dag wilde het niet lukken, ze ziet ook helemaal rood en klam... Kwam er trouwens een meisje van een jaar of 4 in de wagen van Fenne kijken vanmiddag in een winkel... zegt ze na een tijdje gekeken te hebben: "waarom heeft ze die haren?!"... (ze had zelf een kaal baby-broertje)... heerlijk toch zo'n opmerking!
Ik ben er ook weer. (was er al ff hoor... ) Was errug gezellig bij Debie en Ilse. Ik heb leuke foto's. Zal ze zo snel mogelijk hier neer zetten. Even een vraagje over pampers. Ik had altijd new baby mt. 2. Nu heb ik baby dry mt. 2 gekocht. die zijn een stuk goedkoper en ik vind ze nog fijner ook. Maar wat is het verschil tussen die 2? Hier eten we kip madras. Lekker makkelijk en toch gezond. Peter is altijd sporten na z'n werk op maandag. Is dus laat thuis.
Die new baby zijn stugger en er word gezegt beter met de bv poep, de groene pakken zijn als ze meer gaan bewegen, zijn minder stug. Teminste dat is mij gezegt. Was gezellig trouwens.haha wen; geweldig zo'n opmerking. Door dat soort opmerkingen vind ik het werken met kinderen ook echt super. hihi
ja mevr zit heel graag dus dit is de perfecte oplossing ja koken met dat warme weer bah he wij hebben aardappelpuree, peentjes en visticks op
volgens de site is pampers baby dry vooral voor 's nachts en is new baby idd voor de zachte ontlasting. haha, geloofde het altijd maar staat er ook echt.
ja dan is het echt al een heel mensje zo zittend in de babystoeltje en ach echt een schattige opmerking van dat meisje , die snapte er helemaal niks van natuurlijk, de ene baby kaal en de andere haar
@Boney en Debie fijn dat het gezellig was en ben benieuwd naar de foto @Boney zit ze nog steeds in maatje 2 dan?
@debie en boney.. ben benieuwd naar de foto's... @wen.. geweldig die opmerking.. die gaat vast in t plakboek..hahahaha @debora.. wegwezen en snel daar .... dat kan nooit iets goeds voorspellen.. lekker gaan kramen hoor.. @euh...hier lekker gegeten..kleren zijn uitgezocht.. tenminste die van marijn dan..de rest had ik al gen puf meer voor.. kids zitten in bad. .marijn krijgt nu de fles..kamer is opgeruimd.. nu nog ff het aanrecht en dan komt edje zo thuis.. kids naar bed.. 2 wasmanden wegvouwen en ik ben weer klaar voor vandaag...lijkt best druk, maar heb eigenlijk geen reet gedaan vandaag..zit eigenlijk te wachten op regen en onweer, maar hier in deze regio zal het wel weer vannacht worden..grrrrr Morgen dus jurian naar school, andere kids naar oppas dan ouders ophalen om mams naar zh te brengen.. dan snel weer terug kids ophalen.. smiddags nog ergens zien dat ik boodschappen kan doen voor feestje woensdagmiddag en dan savonds werken.. weet dus niet of ik er morgen ben hoor.. op t werk is deze site geblokkeerd..(Goh hoe zou dat nu komen...hihihi) dus kan ook op t werke niet ff bijspieken.. woensdag morgen dus weer...en misschein vanavond.. KNUFFF
Ik gebruik op dit moment New Baby 3... dat Ilse en Tessa nog in maatje 2 passen joh! ... ik heb echt al 5 pakken maat 3 versleten... Maar ik denk dat ik ook ga overstappen op Baby Dry... ik krijg nu eerst een pak die een vriendin van me over heeft (haar dochtertje gaat nu naar maat 4), dus ik kan even testen welke fijner zijn. Maar het scheelt echt een hoop... zijn er geloof ik 16 meer voor dezelfde prijs! ben benieuwd naar de foto's van Ilse en Tessa samen!