@deborah super meid leuk worden we collegas (ook al is het heel andere regio) hahaha kunnen we wel info uitwisselen over de studie, de mijne duurt wel 16maanden waar ga jij hem dan doen? Ik ga hem doen in eindhoven bij het roc en ja een rijbewijs is misschien wel zo handig
Hoi, ik kom ook weer even langsstuiteren... Ik heb de hele dag een beetje meegelezen, maar heb maar weinig onthouden... Deborah: als je het je kunt permitteren, wegwezen! Dat wordt nooit een leuke baan, vrees ik. Het onweert hier op het moment. Gelukkig slaapt Juultje nog, hoop maar dat ze dat blijft doen. Vraagje: hoeveel uur is jullie baby wakker op een dag? Juul komt nauwelijks aan 6 uur en vandaag is ze zelfs maar 4,5 uur wakker geweest. Ik heb het idee dat ze in bed ook vaak wel ligt te spelen en dan weer verder slaapt, maar het blijven wel heel weinig wakkere uurtjes... Leuk ding is dat Joma! Wat was je daarvoor kwijt? Juul zit tegenwoordig ook zo graag. Als ik 2 vingers uitsteek, grijpt ze die en trekt zichzelf meteen tot zitten en ook op schoot wil ze rechtop zitten en om zich heen kijken. Vandaag kwam de vriend van mijn zusje even koffiedrinken en hij vertelde dat hij mijn zusje woensdag of donderdag ten huwelijk gaat vragen! Hij heeft voor Sanne een shirt laten maken met de tekst "Mama, Remco wil je iets vragen..." en dan op de achterkant heel klein " (volgens mij wil hij met je trouwen)" . Leuk hoor, hebben we in ieder geval nog een feestje dit jaar.
bryan heeft ook al tijdje maatje 3 hoor, net weer een pak acti fits versleten die had ik op aktie gekocht, die van de ah zijn ook fijn die gebruikt mijn pa altijd voor hem
mrijn dat vind ik nu nog eens een leuke manier om iemand te huwelijk te vragen hoop dat mijn vriend ook nog eens met zoiets komt
@deborah ben je niet bang dat je de opleiding niet haalt? Ik ben beetje onzeker dat ik het moeilijker vind dan ik denk vooral de gedeeltes van dat de baarmoeder zoveel onder de navel ligt help
Tessa past nog prima in maatje 2. Ze weegt nu rond de 6kg dus ik denk dat ze binnenkort wel over kan op maatje 3. Op het kdv krijgt ze altijd maatje 3 aan en dat pas ook. Ik vind de baby dry fijner. Die zijn wat dunner en zitten beter. Mrijn: wat origineel zeg van je (toekomstige) zwager. Zal je zusje vast heel leuk vinden.
Wat een gave foto's Boon! Ik ben echt slecht bezig... Ik heb besloten niet naar Pilates te gaan vanavond en om het nog slechter te maken, haalt Koos friet voor hij thuiskomt... Hmm, voor straf morgen maar wat buikspieroefeningen doen (NOT).
Leuk zo,n shirtje hoor en zo,n aanzoek Nou ik denk dat Juul gewoon de slaapjes nodig heeft hoor en daar groeid ze van dus denk niet dat je je druk hoeft te maken! Oh ja ik heb die van Prenatal die was 70 euro! je heb ze ook van Bumbo en dan zijn ze nog geen 50 euro , maar bij die van prenatal zit een eet / en ook eetspeelplankje bij! en een stop voor erop is tegen het naar voren klappen dus hebben ze wat meer aan! Deze is van Prenatal http://www.prenatal.nl/shop/subcategory ... rkleiners1 Deze is van Bumbo http://www.bumbo.nl/epages/bumbo_nl.sf
uhm... even rekenen hoor... zo gaat het meestal: 08:30 uur wakker tot 10:00 uur = 1,5 uur 11:30 uur wakker tot 13:00 uur = 1,5 uur 15:00 uur wakker tot 18:00 uur = 3 uur 19:00 uur wakker tot 20:00 uur = 1 uur totaal: 7 uur kan de ene dag een beetje met de andere verschillen, maar verschilt dus niet zo veel...