lieve foto's van Ilse en Tessa zeg... en ook je bv foto is prachtig Boney!... moet ik ook eens maken! en Gwen is ook al zo'n poepie zeg!
Lief he? Het geluk lijkt mijn zusje nu echt toe te lachen. Ze hebben pas 3 maanden iets, maar hij heeft al een villa hier in het dorp gekocht , heeft een nieuwe A3 voor haar besteld, ze is gestopt met de pil en hij is nog knap, rijk, slim en lief ook! Too good to be true? De grap is dat ze op de middelbare school allerbeste vrienden waren en elkaar nu na 18 jaar via Hyves weer hebben opgespoord. Het was de tweede date raak en nu lijkt alles een beetje in een stroomversnelling te raken
Wie van jullie heeft een babycook gekocht om straks de babyhapjes te gaan maken? Ik wil met 4 maanden beginnen met groenten en het lijkt me een reuze handig ding!
wauw... klinkt inderdaad als een verhaal uit een romantische film... heerlijk dat die dingen ook echt gebeuren zeg! oh en de babycook... ja, ben nog steeds aan 't twijfelen of ik ook zo'n ding wil... ben wel gevoelig voor die dingen eigenlijk... net als een Avent flessenverwarmer, kan natuurlijk prima in een pannetje opwarmen, maar ik moet dan zo'n ding van 60 euro hebben!
slapptijden 07:30-10:30 wakker 3 uur wakker 10:30-11:00 slapen 11:00-13:30 wakker 2,5 uur wakker 13:30-14:00 slapen 14:00-16:00 wakker 2 uur wakker 16:00-16:30 slapen 16:30-20:30 wakker 4 uur wakker hier dus zo'n 11 tot 12 uur wakker op een dag als ik mazzel heb slaapt ze soms half uurtje meer
hey meiden! hier pampers active fit midi, van 4 tot 9 kilo of de baby dry. Nora is erg actief, kan geen seconde stilzitten, dus de active fit zitten erg fijn.. al scheelt het volgens mij 16 luiers of zo met de baby dry.. echt veel! BIJ DE KRUIDVAT VANAF MORGEN VOORDEELVERPAKKINGEN.. 2 GROTE VERPAKKINGEN VOOR 28 EURIES! wakker zijn..hihi.. zeg net tegen mijn mannetje dat Nora vandaag wel heel veel wakker is.. was vanaf 14.00 uur wakker en is net in slaap gedut.. heeft de hele tijd gebrabbeld, in haar wipstoeltje gezeten en tegen de beestjes aan gemept, we hebben nog even gewandeld.. dus heeel veel wakker hier! Leuke foto's zeg! toppie! euhm... weet het nu ff niet meer wacht nog steeds op onweer, maar volgens mij krijgen wij hier niets!
tis de laatste dagen echt super rustig hier.. zal wel aan het weer liggen! ik ga weer even de musical-awards kijken! kuzzz
Jee, wat een wakker ding! Julia begint na 1,5u echt moe te worden en dan rek ik het soms tot 2u maar dan is het echt gedaan met haar.
hier ook laptop op schoot... ook beetje MSN met mijn broer... kunnen jullie ook zo slecht tegen dit weer?
hier slaapt Gwen snachts 11 uurtjes en sochtends 1 uurtje en smiddags 2 uurtjes dus dat is 14 uur slaap en dus nog 10 uur wakker op een dag dus ook een wakkere dame tegenwoordig!
hier ligt gwen op bed heb er gewoon ingebakerd heb wel alles boven opengegooid hopen dat het een beetje afkoelt!
verschrikkelijk dit weer.. wat doen jullie jullie kleintjes aan vannacht.. ik zat te denken aan een rompertje met korte mouwen en de slaapzak.. meer niet.. Dan beter iets te koud dan te warm gekleed dacht ik zo.. en Nora zweet al zo verschrikkelijk..
Hier nog steeds geen onweer.. volgens buienradar komt er hier ook niets.. Hoop toch echt dat het wel af gaat koelen zeg.