tis ook geen weer... bah... tis een sauna... ik kan hier helemaal niet tegen, zweet me kapot! En Fenne lijkt wat dat betreft op mij... die is ook meteen klam als beetje warmer is... hier ook romper korte mouw en slaapzak zonder mouw... vandaag slaapzakken in de was, dus heeft ze zo'n slaappakje aan met korte mouwen en korte broekspijpjes... ik duik m'n bedje in... trusten allemaal!
zo de tuin ff gesproeid want hier geen onweer denk ik net 3 druppels gevallen en de lucht is weer helder! van mij mag er een stortbui vallen en dan lekker gaan waaien! nou ik duik ook zo mijn bed in! lekker warm ppfff trusten!
ik ga de pc uitzetten en de stekkers eruit trekken.. het gaat nu steeds harder en vaker donderen en ook flitst het hier nu flink.. Morgen zal ik hier niet zijn ivm de begrafenis.. we moeten vroeg weg en zullen laat terug zijn.. hele dikke kus!
sizzel ,jij woont toch ook in limburg? hier gaat het volgens mij net voorbij Zit hier in tranen achter de computer. Sarah huilde weer en afgelopen nacht heeft ze wel 2,5 uur geslapen, de rest huilen. Ben ik naar mijn ouders gelopen met haar in de hoop dat ze in slaap zou vallen, nee dus. Zegt mijn moeder, laat ze maar eens hier vannacht, kunnen jullie goed slapen. Nou, wat voel ik me nu slecht zeg. Mijn vriend is er niet en als hij thuis komt is Sarah ook weg. Ik heb het gevoel dat ik het allemaal niet aankan, Sarah, huishouden, werken, mezelf boven water houden. Ben bang dat mijn relatie hierdoor naar de knoppen gaat. Vriend is thuis. Liefs
Jee Anoek, het houdt ook niet voor bij jullie he? Er moet toch haast iets van Sarah aan de hand zijn dat ze zo huilt? Zijn er nog mogelijkheden,artsen, peuten waar jullie nog niet zijn geweest? Probeer er nou maar van te genieten dat je vannacht eindelijk een keertje lekker kan slapen want je hebt die energie waarschijnlijk weer hard nodig voor de rest van de week. Sterkte! Hier brak net het noodweer los zeg ! De openslaande deuren in de eetkamer stonden open en ik vrees dat het behang van de muren komt rollen. Juultje lijkt overal doorheen te slapen, maar die moet ik nu toch wakker gaan maken voor de laatste fles. Ik hoop maar dat ze daarna ook weer in slaap valt.
Hier ook onweer en regen! We waren op een verjaardag en hebben tot 22.00 buiten gezeten, toen werd Finn zeurderig dus naar huis. En nu regent het! haha net op tijd! @vivian: ik kon altijd goed leren. Heb op al mijn diploma's 9ens staan, maar de laatste tijd is mijn geheugen echt prut... Dus ik ben ook een beetje bang voor de opleiding, ja! Ik zou dan bij een instelling intern opgeleid worden. Hierbij: www.ivt-zorg.nl Maar ja zal wel niks worden doordat ik geen rijbewijs heb... Mooie foto's van Ilse en Tess! En ook van Gwen! Sizzel: sterkte morgen! Anouk: je bent echt geen slechte moeder, meis! effe tijd voor jezelf is het beste wat je kunt doen in dit geval! Echt! Knuffel! babycook: neuh ik doe gewoon groentes koken... Ben ook gevoelig voor dat soort aanschaffen, maar heb het mezelf verboden! slapen: vind het dus ook zo moeilijk, wat ie nu aan moet... weet het nog niet. Hij ligt nu ook in bed, maar om 00.00 uur weer de fles, dus hij ligt nu in z'n romper korte mouw, en t-shirt met lange mouw, zonder broek. Onder een enkel dekentje... Morgen kijken voor een zomer slaapzak!
goeie avond meiden, @sizzel heel veel sterkte morgen! @anoek je ben geen slechte mama, dikke knuffel @slapen; dylan ligt in een romper met lange mouw en een zomerslaapzak @luiers; dylan heeft nog maatje 2 (pampers) en als die op zijn gaat hij na maatje 3 (pampers @vivian alvast van harte met je opleiding @debora jammer dat je geen rijbewijs hebt, maar als nog hoop ik dat je de opleiding toch kunt gaan doen. @foto's; mooie foto's meiden. hier heeft het flink geonweert en geregent, maar het is gelukkig wel flink afgekoelt. morgen ga ik lekker winkelen met mijn ouders en dylan en dan hoop ik eindelijk wat kleren te vinden. ik ga nu lekker naar bed wat ik ben kapot. knuffel en slaap lekker
Mogguh meiden! Bleegh, wat een klamme nacht! Werd af en toe zwetend wakker, gatver.. Heb Lune alleen in een luier in de slaapzak gedaan. Ze heeft het al zo snel warm.. Zij heeft trouwens wel lekker geslapen, heb niks gehoord! Volgens mij hebben we onze avonden terug Lune krijgt nou 4 voedingen op een dag en de laatste ergens tussen 19.30u en 21.00u. Heerlijk Ze gaat daarna naar bed en slaapt meestal vlot in en wordt in de ochtend weer wakker. Vanochtend was het half 8. Voorbeeldig kind haha. Heb vannacht gedroomd dat ik niet de moeder was van Lune maar 'slechts' de oppas Ik moest haar nou weer teruggeven aan haar echte moeder die weer uit een kliniek kwam en weer zelf voor Lune kon zorgen. Ik heb in mijn slaap heel hard gehuild Wat een droom! Verschrikkelijk. Heb Lune heel erg geknuffeld vanochtend. Heb trouwens prachige foto's voorbij zien komen! Prachtig hoor, wat weer een scheetjes.. En Anoek, ik heb echt met je te doen meid. Ik zat ook zo met mijn handen in het haar met Lune de eerste 3 maanden sowieso. Nog een keer een dikke knuffel voor jou.
Jeetje, Lune is vandaag al weer 5 maanden !! Gaat hard! Oja, nog even over dat zwanger zijn of niet.. Ik heb nog steeds met vlagen van die vage klachten dus helemaal gerust ben ik nog steeds niet. Erg irritant. En Jeroen ook niet want afgelopen zaterdag liepen we in de Hornbach en ineens zei Jeroen: 'Je zegt de hele dag al dat het overal stinkt en dat je steeds zo moe en duizelig bent, ik weet wel wat er aan de hand is'......... Aankomend weekend ga ik weer testen en dan de week daarop weer als hij weer negatief is en ik nog steeds niet ongesteld ben.
nou zeg.. wat een nacht.. het heeft echt tot 04.00 uur aan 1 stuk door geonweerd.. pfff... wij konden er gewoon niet van slapen.. doezelde we eindelijk in... bam.. weer een harde klap! En Nora sliep gewoon overal doorheen! en het ging erop! niet normaal.. en regenen! Gelukkig nu een stuk koeler.. heerlijk! wij gaan er zo vandoor. Nora wegbrengen naar mijn ouders en dan naar de begrafenis in Leiden. Zal een zware dag worden.. Tot morgen meiden. iedereen een fijne dag vandaag. kuz
goeiemorgen meiden @sizzel meid heel veel sterkte vandaag we zijn in je hart bij je om je te steunen, dikke knuffel van mij en bryan @mrijn klinkt inderdaad als een sprookjesverhaal maar het is je zusje gegund @anouk lees ik nu dat jij ook in het gezellige zuiden woont? en meid je bent een super moeder hoor daar heeft nog nooit iemand aan getwijfeld
Moge, het was hier heerlijk vannacht! Julia had echt helemaal niets van het onweer, het is voor haar natuurlijk gewoon wat geluid buiten en dat is ze wel gewend van alle trekkers die hier langsrazen. Ik heb via marktplaats eenzelfde stoeltje gekocht Joma. Het is hier in de buurt dus ik kan hem ophalen voor 30 euro. Kijk, dan hebben we het ergens over. Misschien dat ik die babycook ook maar tweedehands ga zoeken. Wij moeten om 12.45 bij de osteo zijn en verder staat hier niets op het programma vandaag. Saai......
Goeiemorgen, even snel vanaf mijn werkplek. Vannacht heeft Tess keurig door het onweer geslapen, wij iets minder goed. Tess was weer lekker vrolijk en begon om 6.30 vanmorgen super hard te kraaien, was gewoon lachwekkend. Om 7.00 is ze weer in slaap gevallen. Om 7.30 moest ik helaas haar weer wakker maken, omdat ik haar klaar moest maken voor het kdv. Tess krabt zichzelf helemaal open, wordt gek van die nageltjes. Ik had zondag besloten ze te knippen....nou nou nou.....bij de eerst nagel knipte ik al in haar vinger. Zij enorm bloeden en ik enorm huilen. Dat doe ik dus nooooooit weer, ik vijl alleen nog maar. Alleen het nadeel van vijlen is dat de nagel wel korter wordt, maar wel scherp. Heb haar gezicht vandaag helemaal ingesmeerd met vaseline, zodat de nageltjes er iets meer "langs" glijden. Morgen worden er foto's van haar heupen gemaakt (preventief). Sizzel, heel veel sterkte vandaag! Maja, wat een nare droom zeg. Gelukkig is het maar een droom. Anouk, jeetje meis....gaat niet echt de goede kant op. Ik zou toch even proberen om meer te laten onderzoeken. Dikke knuffel en je doet het prima hoor! Mrijn, succes bij de osteo.
joehoe Ilse heeft net 6 keer vanhaar rug naar haar buik gedraaid. mama trots. hihi boney hadden het er gister over en nu doet ze het. haha
Sizzel:sterkte meid! Suus: ik ben ook als de dood om Juul haar nageltjes te knippen. Ik heb nu 2x in haar duim geknipt en aan de andere vingertjes ben ik niet eens begonnen. Wat een gefriemel zeg.
goedemorgen lieve dinnetjes eerst even dit : Hoe knip ik de scherpe nagels van m'n beweeglijke baby? STIEKEME VERZORGING Het is vrijwel onmogelijk om de nagels van een baby te verzorgen als hij zich in allerlei bochten wringt. Wacht daarom tot hij slaapt. Zijn vingernageltjes zijn nog klein, maar ook heel dun en scherp en ze groeien verbazingwekkend snel. Het kan zijn dat ze wel twee keer per week geknipt moeten worden. Het is belangrijk om ze kort en glad te houden, zodat je baby zichzelf niet kan krabben en zijn handjes goed kan gebruiken om de wereld te verkennen. Gebruik een zacht kartonnen nagelvijltje, een babynagelknippertje of een babynagelschaartje. Om te voorkomen dat je bij het nagelknippen de huid mee knipt, moet je de vingertop van de nagel wegduwen terwijl je knipt. En schrik niet als het toch een beetje bloedt. Druk zachtjes op het wondje en ontsmet het eventueel. Teennageltjes groeien minder snel en zijn vaak erg zacht. Eén keer per maand knippen is meestal genoeg.