Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    zo nu hoe het hier gaat , ja prima , bryan heeft ook door de onweer heen geslapen , ben ook trots :)

verder niks bijzonders gebeurd hier ....

eens kijken of ik nog krijg bijgelezen :D

2. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ow het is al 11 uur zie ik nou , dat bijlezen word niks helaas , doe ik vanavond , moet tot 18 uur werken dus komt vast goed :)

3. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    oei.. Tis hier pikkedonker. Hoor het ook rommelen, ff de stekkers eruit, ben als de dood voor onweer :(

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    1
    36
    hela hola...

even snel vanaf 't werk... m'n deelnemers zijn met opdrachten bezig, dus kan best even... ;)

Maja: die droom heb ik paar weken geleden ook gehad... Fenne was niet van mij, maar van mijn broer en z'n vriendin... die kwamen weer terug van vakantie en ik moest haar terug geven... oh, wat deed die droom pijn zeg! :confused:
    Gefeli met de 5 maanden, wordt echt al een grote meid die Lune van jullie!

Debie: wat super dat Ilse zich kan omrollen! Fenne heeft dat trouwens 2 dagen gedaan en nu niet meer... :rolleyes:

Mystery: succes op 't werk!

Mrijn: ik heb de difrax nagelknipper, gaat eigenlijk prima...
    succes bij osteo... wij mogen morgen weer...

nou doeg!

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Nagel knippen als ze slaapt is hier geen optie. Juul slaapt alleen in haar eigen bedje en als ik stiekem haar kamertje binnen wil komen, is ze meteen wakker.

Knap van Ilse dat ze het draai-knopje heeft gevonden. Juul doet zelf nog geen enkele poging tot draaien. Ik leg haar nu wel vaak op haar buik en help haar dan met 1 hand om weer op haar rug te komen. Ze vindt het wel geinig en ook het op de buik liggen vindt ze steeds leuker worden. Ach, t komt wanneer t komt.
    Vorige week op het CB werd er een baby nog net op tijd opgevangen voor het van het verschoonkussen donderde... Kindje was 3 maanden en had nog nooit een poging tot draaien ondernomen. De moeder stond er met de rug naar toe, ventje zwaait zijn beentjes over elkaar en rolde met een noodgang om :confused: . Was een mooie waarschuwing voor mij want ik ga er ook steeds vanuit dat Juul wel blijft liggen...

6. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    @ mrijn , ja dan zal je schrikken jemig , bryan die heb het vorige week voor de eerste keer bij me moeder gedaan , nu doet hij niet ander, elke keer als ik hem uit bed ga halen vind ik hem in een andere ligstand ergens in zijn bed :)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    we hebben best goed geslapen, ondanks het onweer. Ik was zo moe dat ik er niet eens wakker van werd op 1 keer na.
    Sarah heeft het goed gedaan bij mijn ouders (natuurlijk) maar ja, mijn moeder legt haar in de wandelwagen en gaat er dan 15 minuten mee op en neer rijden. Ik heb vanmiddag gesprek met de wijkverpleegkundige van het cb. Eens kijken hoe we dit aan gaan pakken.
    Het is wel zo dat ze sinds ik werk weer onrustiger is, misschien toch teveel indrukken op het kdv?
    GEen idee.
    Met mijn vriend ook goed gepraat en hij heeft er juist veel bewondering voor hoe ik er mee omga, hij zegt dat hij de moed al lang had opgegeven.
    En onze relatie, ik moest niet meer denken dat hij bij me weg zou gaan, doe ie nieet al zou ik dat willen. Is wel hee fijn om te horen al moet ik zeggen dat ik ook niet het gevoel heb dat het slechter gaat alleen de sex is er niet, mis ik enorm maar ja ook dat komt wel weer.

zo, genoeg over mij.

Ik lees hier over rollende beebjes, jee, dat lukt hier echt nog niet, wel pogingen tot en dan lukt het niet.
    vind dat altijd zo knap dat ze ineens weer meer kunnen.
    Net ook met zwemmen, pakt ze de bal uit het water, dat kon ze 2 weken geleden echt nog niet. en dan meteen in de mond ermee.

en neagels knippen, ik vind dat ook zo eng, de eerste keer hier ook in de vinger. Nu doet mijn vriend dat als ze slaapt.

Maja, die Lune alweer 5 maanden, wat gaat dat toch snel zeg.

Ik ga even bij mijn ouders eten, SArah is nog daar, heb haar na het zwemmen daar naar toe gebracht omdat de wandelwagen daar nog stond.

Liefs

8. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hoera voor Ilse! Gisteren had ze het bijna voor elkaar, maar die arm wilde steeds niet mee! hihi

nageltjes: Hier leg in na een voeding het voedingskussen om me heen, leg Tessa daar op, speentje in en wachten tot ze slaapt. Dan kan ik op m'n gemakkie vijlen. Knippen doe ik niet. Nog nooit gedaan. vind ik eng. Ik heb wel eens geprobeerd om ze zelf te bijten, maar das ook niks. Ik moet het echt wel 2x in de week doen. Ze groeien enorm.

Tessa was vannacht weer wakker en had honger om 4u. Vind dat wel grappig, Tessa is 1 van de jongere hier en de BV mama's hebben die wakkere nachten al gehad en nu is Tessa aan de beurt.... Tis nu voor de 2e nacht. Ik ben benieuwd of ze dit gaat doorzetten of dat het toeval was. We zullen zien.

Ik moet vanavond werken en dan morgen vroeg weer. Bah zeg, das wel erg snel op elkaar. Normaal mag dat ook niet, maar nood breekt wetten.
    Ik wil dus vanmiddag alles al klaar maken en zetten voor morgen het kdv.

Tot later!
    bye

9. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    :oops: ik denk ook vaak dat Tessa wel blijft liggen. Zeker op het aankleedkussen. Dat is toch een beetje hol, daar rolt ze vast niet van af... :oops: Loop wel eens even naar haar kleding kast om nog sokjes of zo te pakken. Maar niet meer doen dus. Want draaien kan ze ook al. Het zal je gebeuren...

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou meiden, de ellende is eruit gekomen. Ik heb net enorm zitten huilen, snikken zelfs. Ze draaiden ' Broken Wings' op de radio, 1 van de liedjes van de crematie en ik brak. Ik kon niet ophouden met huilen.

Het lucht me wel op al heb ik nu knallende koppijn. Ik ga zo mijn ventje halen en heeeeeel lang knuffelen en zeggen hoeveel ik van hem hou.

11. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    dees; hoop dat het een beetje oplucht, lekker laten gaan die tranen.

hier net op mijn werk wezen, lunchen, wel weer ff geinig.

heb besloten dat ik vandaag verder niets meer doe.

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ach jeej deesje...
    Is Olaf ook thuis? Ik hoop dat dit de druppel was en dat je nu een beetje opgelucht bent. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar BIG hug frome here...

13. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Dees, dikke knuffel voor jou meid. Heel goed dat de ellende eruit is gekomen en het enigzins oplucht. Kan me voorstellen dat je nou koppijn hebt. Knuffel dat heerlijke mannetje van je maar flink!

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Debie, goede beslissing. Wou dat ik dat ook kom zeggen... Maar ik moet nog werken tot 23u. Ach dat vind ik niet eens zo erg, maar ben zo moe, wil eigenlijk wel weer slapen.

Zijn jullie ook weer zo moe? Sinds ik begonnen ben met werken lijkt het wel of ik elk tijdstip van de dag kan slapen. En dat terwijl ik 's nachts toch goed slaap.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ik mag vanmiddag eerder weg, zodat ik naar een collega kan die pas bevallen is. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg. Even lekker tutten met zo'n pasgeborene.

Bedankt voor de tips voor de nageltjes. Maar in de slaap werkt hier niet, want
    a) ze ligt in een bakerdoek, dus dat kun je niet ongemerkt los doen en
    b) Tess hoort elk zuchtje voorbij trekken, dus helemaal als ik de kamer binnen kom en leuk ga staan vijlen.
    Nee, knippen doe ik niet meer....ik blijf maar vijlen tot ik een ons weeg. Ik moet eigenlijk een vijltje hebben waarmee ik de scherpte (haaltjes en hoekjes) eraf kan vijlen. Volgens mij is een kartonnen vijltje dan beter. Ga eens even snuffelen bij prenatal.

Dees, hele dikke knuffel en het is goed om je af en toe even flink te laten gaan, dan maar een aspirine tegen de hoofdpijn.

Ook ik laat Tess vaak even alleen liggen op het aankleedkussen, terwijl ik voor haar kledingkast sta. Daar ga ik ook maar eens iets meer op letten, want ze is al erg beweeglijk.

Anouk, erg fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad en je doet het echt goed hoor! Niet aan jezelf gaan twijfelen!

16. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    ik ga zo werken. zit nu nog te voeden.
    tot vanAVond.

17. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dees, meid hoop dat het effe oplucht!

omrollen: hier alleen naar zij, maar verder vind het wel best op z'n rug!

nagels knippen: doe ik gewoon op de commode, nog nooit in z'n vinger gezeten! Vind het ook wel eng, maar ja hij krapt zich helemaal kapot...

en toen wist ik het niet meer...

18. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    jeetje ik moet misschien vrijdag nog op gesprek bij personeelszaken zouden ze me zo snel mogelijk laten weten het is nu half 4 en nog steeds niet gehoord hoop wel dat ik niet voor niets vrij heb geregeld want dat ging al niet makelijk en denk dat mijn baas argwanend word als ik volgende week weer opeens vrij moet hebben

19. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @dees meid hoop dat de tranen beetje opgelucht hebben meid laat ze maar lekker lopen als dat je goed doet. Hele dikke knuffel voor jou van mij en bryan

20. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ik ben op gesprek geweest bij de kraamzorg, en mag in september beginnen met de opleiding, met als voorwaarde dat ik m'n rijbewijs heb! Vrijdag heb ik proefles, en dan wordt gekeken of ik een versnelde rijopleiding kan doen: in 1 maand bv.

Maarrrrrr ik weet het nog niet hoor! Rijbewijs zal ik wel halen, maar kost ineens veel geld. Vooral als je er niet op gerekend hebt het nu te gaan halen. Dan moet er ook nog een auto komen. Oke een 2dehansje ofzo, maar al dat geld hebben we niet... Plus dat je daarna een contract krijgt voor 80 uur per maand. Dat betekend dat je ongeveer bij 2 gezinnen werkt per maand. Maar er is echt een tekort aan kraamhulpen, dus dat wordt meer natuurlijk. Dan wordt je gebeld om te assisteren bij de bevalling (geweldig natuurlijk) om vervolgens de rest van de week bij het gezin te zijn. Maar dat betekend wel dat Finn dan ergens heen moet... Plotseling zeg maar... Flexibele opvang op het kdv is niet mogelijk op die manier. En m'n schoonmoeder is lief, maar die heeft ook haar eigen leven, met haar kids en werk... Dus dan gaat Finn waarschijnlijk van hot naar her. En dat stoot me tegen de borst... Vrijdag bel ik hun om te zeggen wat ik doe. ik teken dan een intentieverklaring en kan niet makkelijk meer terug, of ik moet de opleidingskosten gaan betalen...
    Nu probeer ik het kdv te bellen waar ik ook gesolliciteerd heb voor een bbl stageplaats. Maar die mevrouw is er donderdag pas. Ze zouden deze maand kandidaten selecteren, en ik wilde vragen wanneer dat precies is en of ik een kans maak. M'n voorkeur gaat hier naar uit omdat Finn dan mee mag! En het regelmatige werktijden zijn (klein beetje rust en regelmaat voor Finn he!)

Ik maak m'n eigen leven zo lastig he! haha
    Maar ga wel donderdag ontslag nemen bij die winkel. Dat doe ik donderdag pas, omdat mijn collega dan nog effe een vrije dag kan hebben! Sociaal he! :p

Share This Page