suus zelf vind ik een glazen nagelvijl het fijnst werken voor haar nagels. boney; cd woezel en pip hier ook groot succes.
@ hier is de cd van woezel en pip ook al maanden groot sucses zet ik altijd op als hij onrustig is en dan valt hij zo in slaap @deborah ik heb gelukkig vrij flexible opvang zowel mijn ouders als mijn schoonmoeder werken niet meer dus das meegenomen en in het weekend is meestal mijn mannetje thuis en bij noodgevallen kan ik ook nog op mijn zus rekenen die werkt alleen in de avond uren dus hier moet het wel gaan lukken, enja dat rijbewijs en auto heb ik gelukkig al
ah dat scheelt vivian. Krijg jij een soort gelijk contract? met die 80 uren? Mijn schoonmoeder werkt nog, en ja ze heeft nog 3 kids thuis wonen, waarvan er 2 net 18 zijn. Daar heeft ze d'r handen vol aan.
oh haha wat een verschil dan weer! Mijn kraamverzorgster, die bij ons is geweest had ook zo'n 80 uur contract. Dacht dat het standaard was... Ben zo aan het twijfelen...
denk dat dat per regio anders is deborah wij krijgen 28 uur per week zei ze, maar hoe precies krijg ik waarschijnlijk vrijdag te horen heb haar net gemaild en ze ging zorgen dat ik er zeker vrijdag tussenkwam dan kwamen de andere studenten ook
ok! Fijn joh! Hier was er ook een dag waarop iedereen kwam. En dan gaan we met een groepje van een man of 8 naar Etten Leur waar we 8 weken lang, 3 dagen per week les krijgen. daarna gaan we de praktijk in. Een paar maanden met begeleiding en daarna zonder. Krijg een contract van 2,5 jaar. Na 1 jaar gediplomeerd. Rijk ging je er niet van worden zei ze, waarop ik geantwoord heb: maar wel gelukkiger en das belangrijker! haha
Moeilijk Debora. Is een gastouder niets voor jullie? Mijn gastouder kan 7 dagen per week van 's ochtends half7 tot 's avonds 23u. Mijn zusje heeft haar hier echt op geselecteerd en het werkt ideaal! Moet zeggen dat de gastouder naast haar man en volwassen kinderen ook niet echt een leven heeft hoor, maar wij zijn er blij mee! De osteopaat heeft Juul 'genezen' verklaart. Juultje heeft echt alleen maar liggen lachen en keten met de osteopaat terwijl de 5 keer hiervoor echt tranen met tuiten was. Koos heeft vandaag weer papadag en ik vind het zo moeilijk om dan niet in te grijpen. Ik ben vanmiddag na de osteopaat even gaan winkelen en toen ik net thuis kwam was Juul echt afgedraaid. Koos had haar wel naar bed gedaan maar haar na 20 minuten jengelen er maar weer uitgehaald. Hij had van mij begrepen dat ze om half 4 naar bed MOEST en heeft dus helemaal niet naar Juultje gekeken wanneer die moe was. Ik heb haar nu net maar in bed gelegd in de hoop dat ze nog even een uurtje slaapt. Dan krijgt ze haar avondflesje maar wat later.
dan sta je wel snel alleen zeg, hier duurt opleiding 16maanden dat is dan de eerste 12 weken theorie en 1 week snuffelstage en dan ga je 3 weken werken 1week school, drie weken werken 1 week school enz en dat 16maanden lang en het verdient best goed hoor als je je studie afhebt
ooh moest Juul naar bed van papa! Hopelijk slaapt ze nog effe! Nee is niet echt prettig, mrijn. Hij bedoelt het goed, maar ik zou dan ook kriebelen... Ja gastouder, daar zat ik ook aan te denken, maar heb het uitgezocht en je verdient geen bal... En we moeten dan eerst een eigen huis hebben. Ook is de regering bezig met de belastingbijdrage voor gastouders te korten, dus zal de vraag afnemen. Tenminste dat denk ik! Mocht het nou allemaal niet willen lukken dan is het zeker een optie!
@vivian: hier tussendoor idd ook een snuffelstage, was ik effe vergeten! En dat verdienen: ik dacht ook al bij mezelf: altijd meer dan in de winkel... En leuker, das het belangrijkste! Als ik rijk wil worden ga ik wel wat anders doen!
idd deborah het verdient zeker meer dan in een winkel en hier werk je 8 dagen en dan 5,6 dagen vrij das ook wel fijn dan kan ik 5 of 6 dagen aan bryan besteden en altijd de avonden nu werk ik vast 4 dagen en ben ik pas rond half 7 thuis is ook laat
ja das waar Vivian! hier ook 4 tot 6 dagen ertussen... Marc komt binnen, zeiknat! wahahaha echt helemaal doorweekt! Had geen jas bij zich... Kon zelfs z'n boxer uitwringen! Och arme Marc... Hihihi
owh! hahaha muts ben ik! Ja maar dan krijg je dus dat gedoe met de kinderopvangtoeslag, als ze daar in willen korten!