Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o das dan nog best veel ;) ik weet niet wat normaal is op zo,n leeftijd net als Gwen :rolleyes: maar tenslotte was ze te vroeg dus daarom de eerste weken moe en veel slapen schijnt er dan bij te horen, maar nu is ze als ze wakker is ook echt wakker :) vindt wel leuk!

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb nieuwe foto's van marijn in album..(zijn de eerste foto;s...)

Nog meer volgt hoor... :D :D

3. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    hier is ilse soms ook tussen 2 voedingen door wakker, eigenlijk de hele week al tussen de 5 en 7 uur wakker op een dag, en vandaag dus alleen maar slapen. Ze zal het wel nodig hebben als die van jullie het ook doen :)

Ben blij met het forum, en met de snelle reacties, dank jullie. :D

Leuke foto's ichtus

dwazie; ze is idd erg wakker met drinken, geen koorts en drinkt goed, dus je zal gelijk hebben.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik reageer morgen wel verder want ik krijg zometeen best veel bezoek...tot morgen

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Suus, geen sorry zeggen hoor. Is een hele vervelende situatie. Probeer het een beetje los te laten al is dat moeilijk. En praat erover met je mannetje.

Debie, jep, hier kan Sarah ook goed slapen hoor. ben dan wel altijd bang dat ze in de nacht wakker is. Dus dan gaan wij ook maar op een hele vroege tijd naar bed.

Joma, iets leuks kopen is lekker om te doen. En dat spuil van Noppies, zooooooooooooo mooi allemaal.

Oh de shoarma is er, ben even eten

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw wat een mooi mannetje zeg :) en ff vraagje lijkt hij op je andere kids van toen ze baby waren? of helemaal niet? was benieuwd :)

7. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey ja zeker leuk spul hoor dat noppies ! :) maar hoe is met jou en de kleine? slaapt ze snacht ook goed?

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    debie... dan heeft ze het inderdaad nodig... lekker van je rust genieten dus...

ichtus wat een prachtige fotos... dat truitje met die gekleurde streepjes heeft elise ook...leuk joh

joma... elise is wisselend wakker.. meestal de ochtend wakker en de middag en avond slaapt ze veel

9. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus: leuk manneke zeg!

10. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    he mijn banner klopt ooj niet bryan is toch echt 3 weken en 1 dag stomme schrikkeljaar ahaha

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Joma... Marijn is echt een mengelmoesje.. het fijne van lisa maar het neusje en oogjes van Jurian, oortjes weer van lisa..
    Jurian had een hele bos met haar en lisa was zo kaal als een biljartbal. Marijn heeft normaal haar.. zit er net tussenin!

Vandaag heb ik een beetje baaldag.. doe niets anders dan huilen..
    bah..kraamtranen zijn niet leuk...

Marijn is ook een beetje van slag..Vanmorgen was ie tussen 2 voedingen al wakker en nu wil ie ook niet slapen.. Ik vermoed dat het zuigbehoefte is.. als ik hem mijn pink geef dan is ie rustig en valt ie zo in slaap, maar de speen kan ie niet vasthouden en de heletijd mijn pink geven is ook niet echt een optie.. daar moet ie dan ook niet aan wennen...even is niet erg, maar de hele tijd.. weet gewoon ff niet wat ik er mee aan moet.. had m net in slaap en op bed gelegd, maar na 5 minuten is ie dan weer wakker en huilt ie alweer.. Edwin is er nu naar toe en volgens mij is ie nu stil, maar weet niet of ed m nu uit bed heeft gehaald of dat ie zelf is gaan slapen..

Ik kan m maar moeilijk even laten huilen ook al weet ik dat het helemaal geen kwaad kan.. misschien is het toch de stress en angst dat hij net als Jurian helemaal niet meer wil slapen en zo ook hele dagen gaat huilen.. Marijn zal die spanning ook wel voelen.. hoop maar dat het even een regeldagje is en dat ie morgen weer lekker tevreden zal slapen!

sorry voor mijn ego berichtje hoor.. :cry: :cry:

12. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Ichtus..wat een lekker mannetje zeg..:D

13. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hoi Hoi mede mama's...

Ik meld me ook hier. Ik moet heel veel terug lezen, weet niet of ik dat allemaal ga doen, maar iemand wil me vast ff updaten over de afgelopen week. (zo'n 70 pagina's)
    Ik kom snel hier mee kletsen, zal proberen vanaf nu stees mee te lezen. Scheelt straks weer... ;)
    Maar ik kan ook nog geen afscheid nemen van de anderen mama's... :cry:

Hier gaat alles goed. Tessa is erg tevreden. Ze slaapt veel en de BV is goed op gang.

Kom er ook net achter dat ik nog helemaal niet m'n bevallings verhaal hier heb neer gezet. Zal ik ook zo snel mogelijk doen.

Tot snel.

Ik moet op pagina 37 beginnen met lezen...

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Heeft iemand ervaring met regeldagen? Hebben allle kindjes dat? HEt is toch zo rond de 10e dag? Dat zou bij ons morgen zijn.
    Hoe ging het bij jullie?

15. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Pagina 43 beginnen....

Ik stop weer ff met lezen. Ga ff lekker m'n onderkantje sproeien en dan uurtje 'luchten' op bed. Dat kreeg ik als tip van de KV. Dat is echt lekker. Dan heb ik niet zo'n last van m'n hechtingen. Het gaat gelukkig al een stuk beter.
    Ondertussen Paul de Leeuw kijken met een kop thee en een bananensoes.

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben ff weg ... ben te verdrietig... gats wat een stelletje rothormonen ook! hoop dat het morgen beter is...

knuff

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Regeldagen: Ik dacht dat Juultje er op de 9de dag last van had (toen hebben we vooral een erg onrustige nacht gehad), maar bij nader inzien denk ik dat het gister zover was... Ik hbe gister echt de hele dag met mijn tieten bloot gelopen. Juul was echt onverzadigbaar en de ene voeding ging over in de andere. Aan het einde van de dag zat ik er helemaal doorheen. Het was of drinken of huilen en ik kon niet eens naar de wc zonder Juul weg te leggen... Toen Koos thuis was (die gaat om 4.30 de deur uit en is pas om 19.30 terug) heb ik lekker uitgehuild en zijn we meteen na het eten naar bed gegaan. Na de borst heb ik Juul 40ml kv gegeven en toen viel ze als een blok in slaap.

Vandaag werden we om 7u pas wakker (Juul heeft dus van 22.30 tot 7u geslapen!). Weer even aangelegd en toen heeft ze nog van 8 tot 10 geslapen. Vandaag is verder weer een vrij normale dag alleen is mijn productie echt opgeschroefd!

Ik heb trouwens een erg interessant boekje gekocht over huilen. Het heet De taal van huilen van Aletha Solter. Ik heb vandaag het gedeelte over huilen van baby's tot 1 jaar gelezen en ik vond veel dingen een openbaring! Kost niet veel (15 euro) dus als jullie nog een uurtje over hebben...

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ben jloers nu mrijn... van 22.30 tot 7 helleluja...

i

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ichtus meid... dikke knuf... laat de kraamtranen lekker stromen...

boney leuk je weer te lezen... lekker genieten meis.. van je dochter en je bananensoes

20. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hallo mede mama"s,

sorry sorry sorry ik wist heel niet dat dit bestond :oops:
    maar goed nu wel dus ik zal hier vaak zijn.
    hoe is het met jullie beebs?
    hier gaat alles zijn gangetje wel.
    keano komt nu eindelijk om dem 4uur dat vind ik fijner hoor.
    as donderdag mag hij voor het eerst na het cb.
    spannende tijden weer hoor.
    slapen gaat nu ook top.

Share This Page