Grrrr kunnen ze nou niet gewoon een deur dicht doen hier? Finn slaapt echt net, en dan klapt er weer een deur dicht en dan hup is ie weer wakker!
Nou heb vandaag naar de bazin gebeld dat ik ermee stop! 't was verschrikkelijk vandaag. Had voor 75 euro verkocht... En dan allemaal van die rare types, die je normaal niet zo ziet op straat. Die weten je dan ineens te vinden Ze vond het niet leuk, iig! nu komen ze echt mensen tekort, maar goed das hun probleem, hhor. Zei tegen m'n collega: voor jou wil ik morgen nog werken, dan kun jij nog effe iets leuks doen met je moeder. (ze heeft maandenlang 6 of 7 dagen per week gewerkt!) Maar verder ga ik eens niet zo lief zijn, en me laten oml*llen door de bazin om nog wat dagen te werken... Heb ik altijd gedaan, maar nu toch niet meer hoor!
Beng, alweer een deur! ZUCHT! Finn wakker! Maar goed das effe speen weer terug, aai geven en hij slaapt
Wat voor liedjes heb je gedownload Suus? Kinderopvangtoeslag moet ik nog informeren. Hij gaat hier straks af en toe eens een keer maar dan zal je niks krijgen denk ik. Luuk gaat trouwens 1 dag naar een vriendin, 1 dag komen mijn ouders en 1 dag doet Olaf om en om met zijn ouders. Debora, kan je niet vragen of ze voorzichtiger met de deuren willen doen? Woow, goed van je dat je weggaat! Het klonk niet echt positief ook. Morgen ook weer bloed laten prikken en dinsdag de uitslag. Ik ben benieuwd of er iets uit komt want ik ben alweer weken zo duizelig. Voor mijn gevoel val ik steeds naar 1 kant
Ooh ja, ik heb ook wat nieuws van Dwaasje. Ze heeft het nog steeds erg druk en haar vader is vrij ziek. Hij heeft een bloeding in zijn maag (dacht ik) of ergens anders en heeft erg veel pijn. Het loopt daar dus ook niet zo lekker
Wel fijne oppasregeling dees! Ow das niet zo mooi dat je nog zo duizelig bent, hopelijk kunnen ze wat vinden, weet je tenminste waar het van is! Dwazie: sterkte meis met je vader! We hebben het al zo vaak gezegd over die deuren: dan krijg je een grote mond, zelfs tegen de ouders, en het is altijd per ongeluk.
Dames met slaapzakken ervaring! (hihi) Ik wil voor Finn zelf een slaapzakje maken. (kan er ook een kopen maar wil nu eindelijk weer eens achter de naaimachine wat doen, en welk beter doel dan Finn, he?) Nou zit ik te twijfelen tussen 2 opties: Of gewoon een met een rits aan de voorkant. Of een van stevig tricot, met dezelfde schoudertjes als bij een romper zeg maar. Die dan over het hoofd moet en die aan de onderkant open is. Je kunt hem dan met een koortje dichtsnoeren. Wat is handiger? (oja, het maakt Finn niet zo heel veel uit of je iets over z'n koppie trekt)
nou ben de boel alleen aan het volkletsen! hihi! Marc is met een vriend weg, Finn slaapt, dus wat doet mama dan.... En ik moet op de kamer blijven ivm de katten en Finn!
Goedenavond meiden hier bijna 2 dagen niet geweest en druk druk, vandaag gewerkt en ben blij dat ik even zit! nog ff snel teruggelezen hoor ff geen puf om te reageren ! voel me eigen echt heel moe ... maar ja morgen weer een nieuwe dag! hier alles goed met Gwen hoor! mevr is helemaal gek op haar nieuwe stoeltje
@Dees toch aan het werk meid! ben beniewd en hoop dat de sfeer op je werk vooruitgang boekt, het is je zo gegund! en een leuke sfeer is toch belangrijk!en bale dat luuk weer zo spuugt al heeft hij er gelukkig niet zo veel last van! hier blijft er ook iedere keer zelfs na een tijdje bij Gwen weer wat uitkomen en ook zij heeft er gelukkig geen last van... maar ja iedere keer weer schone shirts en rompers aan...die was blijft draaien!
@deborah leuk dat kids marktplaats @Mystery leuke foto,s en ik wil voor Gwen ook nog zo zwembandje kopen waar ze in kan zitten want zitten vindt ze geweldig! @ Boney uhm wat een nachten weer, zal wel weer wennen zijn snachts eruit @Sizzel wat een emotionel dag moet het zijn geweest, hoop dat het wel een mooie dag was in herrindering en die foto van oma en Nora moet zeker een extra traan hebben gegeven en wat een supermooi gebaar zeg!knuff
@ Suus fijn dat der heupjes er goed uitzagen !zal vast wel goed zijn dan! @Daisy ik ga zo je bevallings verhaal lezen! en pff dan schrik je wel ff als je het idee heeft dat samantha stikt ppff bah....schrikken!
Goedenavond moeders, Ik heb geslapen van 15u tot 18u! Heerlijk zeg, dat doet een mens goed. Tessa lag naast me in de wieg ook heerlijk te slapen. Had m'n wekker op 17 u gezet, maar hij is of niet af gegaan, of ik heb hem gewoon niet gehoord... @MOE ZIJN: Tessa komt nog maar 3 nachten nu. Daarvoor was ik ook al moe. Dus het ligt niet aan die nacht voedingen. Dat vind ik ook helemaal niet erg en vaak is het met een kwartiertje gepiept. Het is begonnen zo'n week of 3 geleden toen ik weer begonnen ben met werken. M'n lichaam moet er gewoon nog ff aan wennen denk ik. Heb tenslotte een half jaar alleen maar op m'n gat gezeten... Als het nou over een week of 2 nog zo is dan laat ik nogmaals m'n HB prikken. Dees: het duizelig zijn hier ook. Voornamelijk als ik lig. Eng gewoon. Misschien toch ook je HB nog te laag? Ik ben benieuwd naar de uitslagen van het lab onderzoek. Tessa ligt inmiddels al zo'n half uurtje op bed. Nu maar hopen dat ze lekker doorslaapt tot uurtje of 7 morgen vroeg. Ik ga Peter nog ff vervelen. Tot morgen lieverds...
Heej lieve dames.. Ff niet geweest, maar druk druk..jur weer naar school, voorbereidingen voor zijn feestje.. gistermorgen mams naar zh brengen, gisteravond voor het eerst weer werken..(verslag volgt morgen) vanmorgen boodschappen doen en vanmiddag feestje jurian, vanavond nog naar mams op bezoek en net is de kapper geweest..pffff Morgen is edje lekker vrij en ik ook dus doen we HELEMAAL NIKS... dan ga ik ook alles ff teruglezen.. Wilde voor vandaag ff het verslag van dees haar gesprek lezen vandaar mijn late bezoekje nog ff.. lukte niet eerder vandaag.. @Dees.. meis wat een gedoe toch, maar vind het dapper dat je zelf met opgeheven hoofd naar de afdeling bent gegaan om ff te kletsen.. GOED ZO MEIS...maar t blijft moeilijk en ik vind het erg kortzichtig en onnadenkend van leidinggevenden en een arts notabene..eigenlijk onbegrijpelijk, maar ik neem aan dat ze zich van mijn mening geen reet zullen aantrekken..HELAAS! Weet eigenlijk niet wat te zeggen om je supergelukkig te maken op alle vlakken. zou willen dat ik die gave had..maar je komt er wel.. echt.. gelukkig zijn is ook relatief... verder gaat het hier (ondanks de drukte) erg goed. Marijn is de rust zelve.. spuugt minder, supervrolijk, slaapt prima ook in zijn t-sleep netjes de goede kant op.. Wilde gister dus naar het cb om te wegen en meten, maar door de drukte en het wegbrengen van mijn moeder is het er weeeer niet van gekomen..grrrrr.. komende dinsdag nieuwe kansen maar weer dan..volgens mij is ie flink ggroeid. hij draagt nu al veel 68 en ik heb zowaar huidplooien geconstateerd die afgedroogd dienen te worden na het badderen... waar jurian inmiddels na het ziekzijn een graatje is geworden komt marijn lekker bij.. Ik voel me ook erg positief en het niet-roken gaat ook goed. heb wel vanmiddag 1 sigaretje gerookt na het feestje.. ik was kapot maar voldaan..daarna niet meer en heb er geen moeite mee..das handig.. Nu ga ik zo lekker marijn voeden en dan naar bed.. Morgen ga ik dus alles bijlezen en ook op de rest reageren... Hele dikke knufff Moi..
goeie avond lieve meiden, hier gaat alles z'n gangetje, met dylan gaat het erg goed. ik ben gisteren bij de dokter geweest en ik krijg een echo van mijn borst ivm de harde schijf wat in de borst zit en die weg gaat (waarschijnlijk een verstopte melkklier) ook moet ik bloedprikken om uit te sluiten dat het geen (goedaardige) tumor op de hypofyse is want dat kan z'n knobbeltjes ook wel eens veroorzaken maar dat komt zelden voor. ook willen ze bloedprikken om te kijken of ik echt niet zwanger ben omdat ik toch wel een positieve test had maar toch ongi ben geworden. ook was mijn bloeddruk vrij laag 108/64 en daar heb ik ook erg veel last van op dit moment vooral als het benauwd buiten is. verder heb ik niet terug gelezen. @dees bah meid, is toch ook niet normaal dat ze jou in jou situatie toch weer aan het werk laten gaan hele dikke knuffel @debora goed van je meid dat je je baan hebt opgezegt! @alle andere meiden dikke knuffel
kikkert, spannend allemaal zeg. Hoop dat je overal goede uitslagen voor krijgt. Maar denk je nog steeds da tje zwanger bent dan? heb het even gemist. Dees, is altijd jammer dat gesprekken zo gaan. Werkgevers zijn vaak niet erg meedenkend, ze willen alleen maar dat mensen weer snel aan de slapg kunnen. Er wordt wel vaak vergeten dat werknemers niet zomaar thuis zitten en jij hebt wel een heleboel redenen. Ik hoop voor je dat je nog even thuis mag blijven en anders na een paar uurtjes weer ziek melden en naar huis. VAn de andere kant kant het je misschien ook een beetje afleiding geven, geen idee. Als je je er niet goed bij voelt niet gaan werken. Hmmm, ik moet dadelijk naar de tandarts mijn verstandskies laten trekken, heb enorme behoefte om de afspraak af tebellen. Heb niet eens last van dat ding. LAten zitten zou ik zeggen....... eens kijken of ik dat voor elkaar krijg, brrrrrrr moet er niet aan denken. Je kunt echt alles bij me doen maar mijn mond, nee, liever vanaf blijven.
Mogguh! Ik ben de 1e? Haha dat gebeurt volgens mij ook nooit... Tessa heeft doorgeslapen vannacht! Heerlijk! En mama dus ook. Om even na 7en werd ze pas wakker. Heb nu net gekolft en ga nu weer lekker terug. Met m'n meis in het grote bed knuffelen. Tot later!