hmm de verstandskies zit er nog in. Zou gecombineerd worden met het vullen van een gaatje waar verdoving voor nodig is. ZE hadden geen tijd gepland om het allebei te doen en het blijkt dat ik nog een dipe gat heb tot bijna aan de zenuw aan de andere kant. Dus dan zou ik nu moeten verdoven om de verstandskies te trekken en dan nog terug om de gaatjes te vullen, dus weer verdoving links en rechts. Nou ja daar voel ik dus niks voor. Dan maar een nieuwe afspraak waar ze meteen rechts de gaatjes vullen en de verstandskies eruit halen en nog een afspraak om links alles te doen. Lekker handig, weer oppas regelen en op mijn werk dingen regelen. Jee wat een gedoe zeg. Ik janken, zie er al 2 dagen tegenop.
Goede morgen.. Hier ist droog... eerst ff eerste werkdagverslag..HET WAS DRUK! en de nieuwe regeltjes..sjonge zeg wt een overdreven gedoe.. er hangt nu een rode lamp in het midden van het callcenter.. als die brand, mag je niet naar de wc, geen koffie halen of onnodig niks doen. dan is het Druk.. ja dat kunnen we zelf ook wel merken aan de foon hoor.. stelletje rand***** Ben volwassen hoor (mag er in ieder geval voor doorgaan..haha) Niet meer eten op de werkvloer.. tenminste geen gezond voedsel.. snoep en ships mag wel.. ERG LOGISCH maar goed.. collega's waren weer gezellig als vanouds en het werken is net fietsen.. je verleert het nooit.. zat er zo weer in en na een uurtje was ik alweer aan vakantie toe.. zat s ff terug te rekenen en kwam er achter dat ik 8 maanden thuis heb gezeten.. das best rap gegaan dan.. Maar al met al ging het prima.. door het ziekzijn had ik de zorg voor marijn al vaak uit handen gegeven dus vond het nu ook niet moeilijk om weg te gaan.. twas ook maar voor een 2 uurtjes.. dan was ed alweer thuis.. morgen mag ik weer werken en dan volgende week vrijdag pas weer.. de luxe van 2 dgn per week.. heerlijk.. ik heb inmiddels teruggelezen maar niet veel onthouden... Mrijn vroeg ergens hoe lang de kiddies op zijn overdag.. hier ook maar weinig hoor.. na elke voeding is ie een 45 minuutjes wakker en daarna gaat ie naar bed tot de volgende voeding en zo gaat het de hele dag door.. ongeveer 18 uur per dag slaapt ie..en ik ben er blij mee. tis ook wel s anders geweest, maar dan was het ook brullen.. nu is ie de wakker momenten erg vrolijk, maar als ie moe is laat ie t ook meteen merken en zodra ik m in bed leg stopt ie zijn vingers in zijn mond en doet ie zijn ogen dicht.. dan wil ie ook echt slapen.. Draaien: Hier nog geenn enkele poging tot.. op de buik liggen begint ie wel wat meer te waarderen, maar die waardering duurt ongeveer 5 minuten.. en dat is al heel wat... Bijvoeding: hier ook nog niet, maar hij is dan ook nog \geen 4 maanden..wil dan wel langzaam met fruithapjes beginnen en dan ook naar 4 flessen toe... Hij krijgt nu 180 cc water.. 4 schepjes friso comfort en 2 schepjes friso extra.. het werkt als een tiet en hij slaapt er dus perfect op.. savonds na de 6.30 (ongeveer) fles gaat ie om 19u naar bed gelijk met de andere kids.. om 22.30 maak ik m wakker voor de laatste fles en meteen daarna gaat ie weer naar bed om rond 7.30/8u weer wakker te worden.. heeeeerlijk...TROTS TROTS TROTS... euh...euh...Onweer afgelopen week.. hier ook vreselijk en zelf ook bijna niet geslapen.. na de 1e klap lagen we ineens met z;n vieren in bed.. en op de een of andere manier kruipen die kids altijd dicht tegen je aan.. hoe warm en zweterig het ook is.. YAK! Marijn die heeft overal doorheen geslapen... en zo hoort t.. Verder heb ik prachtige foto's voorbij zien komen... kikkert nog steeds in onzekerheid geloof ik.. bah zeg.. hoop dat ook de overige uitslagen van de onderzoeken goed zullen zijn...blijft toch eng lijkt me... maja.. pfff ook al zo spannend...ik zou elke dag testen volgens mij, maar ik ben er dan ook veel te ongeduldig voor... @dees.. heerlijk dat luuk in iedergeval lekker tevreden is meis.. ben benieuwd wat ze zeggen in het zh.. moest je nu vandaag? @anouk.. meid meid.. wat heb ik met je te doen zeg.. Ik zou er echt op staan hoor dat ze sarah s flink onderzoeken, misschien is het huilen een medisch probleem en worden jullie zo gek door iets wat misschien wel makkelijk te verhelpen is.. is ook voor sarah beter lijkt me.. voel je in ieder geval niet schuldig ofzo als je haar af en toe s weg brengt.. is juist alleen maar goed.. ook voor sarah... @mrijn.. geweldig die actie van je 'bijna'zwager... en romantiek allom zeg.. echt een sprookje.. en ja na 3 maanden is misschien wel snel, maar als je het zeker weet dan weet je het gewoon.. Edwin heeft mij na 4 maanden ten huwelijk gevraagd en ik zei meteen ja.. theeft nog wel ruim een jaar geduurd daarna voordat we ook echt gingen trouwen, maar dat had meer met de voorbereidingen te maken..haha....Hoop dat je nichie haar rol goed zal vervullen! we willen natuurlijk wel het antwoord van je zus weten he....hahaha volgens mij hoor ik marijn en ed komt net uit bad rollen dus gaan we lekker koffie leuten.... hele dikke knufffff voor iedereen die het nodig heeft... @dees. ik ga zo ook ff op luuk stemmen.. we laten m gewoon een keertje winnen..
Ohhh dan zou ik nu gaan testen...heb je gelijk goeie reden om niet het huishouden te hoeven doen En dan maak je mijn werkdag ook nog wat leuker!
Oh ja.. ik ben ook OVERTIJD...hahahaha had gister (35 daagse cyclus) ongesteld moeten worden.. (exact dezelfde datum als vorig jaar..toen werd ik het ook niet..hihih) en ben het dus nu nog niet... ben normaal altijd erg stipt, maar tis nu pas de 2e keer na de zwangerschap en ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben...zal de stress van afgelopen week wel zijn.
Hahahah, nee ik ga nu niet testen miepje! Ik heb vorige week met mezelf afgesproken dat ik echt niet eerder dan vrijdag weer mocht testen. En als ik afspraken met mezelf al verbreek, nee das niet goed 8) En ik moest Jeroen beloven dat ik ging testen als hij er bij was, hij vond het vorige keer niet leuk dat ik dat toen alleen deed. Pff, zeikerd 8)
Hihi Ichtus.. Join the club Ik snap ook niet hoe ik zwanger zou zijn geraakt hoor. Whaa, ik doe nog steeds niks aan het huishouden! Ach, er zijn belangrijkere dingen op de wereld. Forumen is er 1 van.
dees je vroeg naar Sarah, gisteren is er een wonder gebeurt, ze is gaan slapen om 19.45 in haar eigen bed (applaus) en heeft geslapen tot 21.20, best netjes vonden wij. Vannacht heeft ze ook heerlijk geslapen van 23.00 tot 7.30. Snap er echt geen bal meer van maar ik hoop dat er nu iets meer regelmaat in komt. Wie weet heeft ze haar draai gevonden. Heb ook op Luuk gestemd. Ga nu de badkamer poetsen, Sarah is nog bij mijn ouders, dus kan even vooruit. Liefs
Ichtus, ik heb bij HCN gewerkt als supervisor, ook een callcenter met van die achterlijke regels. Het slaat allemaal nergens op. Op ons werk zijn ze ook steeds meer van die regels aan het invoeren, idioten. Toen ik aan werd genomen was dat helemaal niet. Overtijd? Ja heey, jullie dringen straks allemaal voor Maja, we duimen mee tot vrijdag. Anouk, ooh wat lekker. Luuk wil 's avonds ook niet slapen. De nachten gelukkig wel. Ik hoop dat ze dit nu vol blijft houden en je wat meer rust krijgt.
Ik heb mijn buro op MP gezet en daar zit een bijpassende glasplaat op. Had er 1 5 euro geboden. Ik heb een mail gestuurd om te vragen of hij op de glasplaat had geboden Stomme idioot. Ik heb het bod uiteraard meteen verwijderd!
whahaha.. nee hoor wij niet... kan ECHT NIET! in de vruchtbare periode hebben we Niets maar dan ook NIETS gedaan.. en van die 2 x ofzo de rest van de maand was ik verre van vruchtbaar.. dus als ik nu zwanger ben mag ik me bij Maria aansluiten en wordt ik beroemd...!
ga nu ff wat drinken en dan naar de stad voeding halen.. ben er vanmiddag wel weer.. tot later ladies...
Goedemorgen! Vandaag weer lekker dagje vrij... dan morgen weer werken en dan weer 4 dagen vrij... heerlijk! Dus heb nu tijd om even bij te lezen... tozzo!