Mogguh Wen. Ichtus, veel plezier in de stad. Zo, heb welgeteld 1 bloesje gestreken. Joepie Ik ga wel stofzuigen en dweilen als moppie weer wakker is, anders hoor ik haar niet huilen. En ze vindt het waanzinnig boeiend om naar me te kijken vanuit de swing als ik aan het stofzuigen ben
Mogguh Wen en leuke avatar. Mijn kereltje is wakker dus ik ga hem aankleden. Om 12.40 vertrekken we richting Tilburg dus kan hij mooi nog ff spelen beneden voordat we gaan. Luuk zit aan de 12, bijna gedeelde eerste plaats.
haha, wij hebben het pas 2, hooguit 3 keer gedaan sinds ik bevallen ben, dus zou een megawonder zijn als ik zwanger ben
Debora: zie dat ik je net gemist heb gisteren... maar je hebt gezellig in jezelf gekletst! En je gaat weg bij de dumpzaak... goed gedaan meis, was echt niets voor jou daar... dat kon ik wel opmaken uit je verhalen! oh en over slaapzak, ik heb alleen met een rits, vind dat wel erg fijn omdat ik haar die ook half slapend aan kan doen... als ik dan nog iets over dr hoofdje moet friemelen wordt ze gegarandeerd wakker... Joma: vandaag al weer iets minder moe? vervelend zeg... hoop dat je snel weer vol energie rond huppelt! Dees: ik had om eerlijk te zijn ook niet verwacht dat je weer moet gaan werken... ik hoop dat je rustig aan kunt beginnen met een paar uurtjes... Suus: fijn dat alles er op het eerste gezicht goed uit zag met de heupjes van Tess! Muziek: ik hoor jullie allemaal maar over muziek... ik heb dat helemaal nog niet gedaan met Fenne (behalve de mobielmuziek en de muziek van de speelboog natuurlijk), misschien ook maar eens kijken of ze het al leuk vindt... Boney: gistermiddag lekker bijgeslapen dus... heerlijk hoor! oeh en Tessa doorgeslapen? ik = jaloers! Ichtus: fijn dat het beter gaat met je! Kikkert: spannend die echo van je borst... en je bent er dus nog niet helemaal gerust op dat je niet zwanger bent? Anouk: succes met trekken van je kies... lijkt me ook geen pretje... Dees: aaaah gossie... dat filmpje van Luuk! Wat kan ie al lekker kletsen zeg... zo lief! Maja: jeetje, namen aan het verzinnen ja? ... hoeveel overtijd denk je nu ongeveer te zijn dan? Naatje: ik heb ook zeker nog niet 't idee dat alles in mijn buik op de plaats zit hoor... ook wel eens last van darmen en mijn buik voelt ook gewoon nog anders... en dan heb ik het niet over vet en vel hihi Ichtus: ook al overtijd... En Fenne doorgeslapen? No Way!... mevrouw lag er om half 8 in, en kwam vannacht om 1 uur en om 3 uur voor voeding hahaha... kleine gek! Gisteren is mijn vriend naar osteo geweest met Fenne, de osteo vond dat de blokkade in haar nekje al weer minder is geworden... jippie! Volgende week woensdag wordt hoofdje weer gemeten bij de fysio, ik heb zelf het idee dat de afplatting ook al minder is geworden... Ik vind trouwens dat ze zoooo snel veranderd de laatste dagen, meer kletsen, meer spelen, meer lachen etc... lijkt echt meteen weer een stuk ouder... leuk die ontwikkelingen! Ga als ze zo weer wakker is even koffie drinken bij een vriendin die nu ruim 39 weken zwanger is... haar eerste kwam al met 37 weken, dus deze laat lekker lang op zich wachten voor haar doen... tis ook een meisje trouwens, echt leuk!
Hallo! Sorry dames heb eigenlijk de laatste tijd weinig tijd om te forummen! Maar wilde wel even met jullie delen dat ik een NIEUWE BAAN heb! Ik ben helemaal blij! Ik ben aangenomen bij de Groothandel, Makro! Hoera eindelijk weg bij de thuiszorg! Ik kom snel even verder forummen om te kijken hoe het met jullie gaat! xx en knuffels voor iedereen!
@Wen26; Wat fijn dat het zo goed bij de osteo! Leuk hè die ontwikkelingen die ze maken! Viel mij ook op dat Mike opeens meer lacht, speelt en praat! Ze zijn gelijk een stuk wijzer @Thirza; Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik was ter weer... We hebben tot half 12 liggen slapen Haha. Toen werden we wakker gebeld door m'n vriendin. hihi. Heerlijk zeg. Ik zit nu nog in badjas en heb nog niet eens gegeten. Ga ik zo maar ff doen. (heb inmiddels wel de was al aangezet... ) Het giet hier van de regen dus lopen zit er niet in. Tis trouwens wel lekker buiten. Heb tuindeuren gewoon open. Ik wil het bakeren van Tessa af gaan bouwen. Eerst een slaapje overdag zonder. Dat heb ik nu net gedaan. Ik moet alleen nog een slaapzakje halen zodat ze zich niet bloot kan trappen. Ze is 10 min. aan het 'zeuren' geweest, maar nu hoor ik ze niet meer. Ga maar eens ff kijken of ze slaapt. Tot later. Bye
\/ TESSA SLAAP! En dat zonder bakerdoeken! Ze ligt helemaal met haar armen breed uit... Ik ben wel benieuwd hoelang ze het vol houd.
ff snel..ben op mijn werk.. kom ff snel op Luuk stemmen.. dus dees.. hij heeft er weer een stem bij! Nora werd vannacht om 01.00, 03.00 en 05.30 uur wakker.. pfff.. alsof ze aanvoelde dat pappa er niet was.. Speen gegeven en ze sliep weer in. Volgens het cb hoort dat ook bij deze leeftijd.. moet hier weer wat gaan doen! tot misschien strax!
sizzel, 3 keer er uit, niet zo fijn. Gelukkig wel zo opgelost met het speentje. Kom ik net bij mijn ouders om Sarah te halen ligt ze net in bedje, hmm, ze sliep nog niet maar zat er tegenaan. Heb haar maar laten liggen en mijn moeder belt als ze wakker is (jaja, ze wil haar gewoon houden). Mijn ouders kwamen ook met het voorstel dat mijn vriend en ik samen maar op vakantie moesten gaan en dan Sarah bij mijn ouders. Maximaal een week. Klinkt op zich wel erg lekker, misschien stedentrip voor 4 dagen, we zullen er eens over denken. Sarah heeft er natuurlijk nog weinig aan om mee te gaan op vakantie.
sizzel balen he, slapen ze door , ben je er net aan gewend zeggen ze lekker puh, bekijk het maar. hihi Anoek; misschien hebben die kleintjes er niet veel aan om op vakantie te gaan zoals wij van een andere omgeving genieten, maar hoop toch daar meer te wandelen, zwemmen enz., ik zal persoonlijk alleen niet zonder mijn meisje gaan, de tijd van met zijn tweeen hebben we gehad, het is nu wij met z'n drieen. Wel aardig van je ouders om het aan te bieden en als jullie het beide willen, lekker gaan er even tussenuit. Gister de prikjes was gewoon grappig. Zat heerlijk tegen haar te praten en ilse maar lachen, eerste prik, pruillip en heel klein mini huiltje ff ehh. Weer lachen, twee prik, grote pruillip ff heel kort heel hard huilen, mevrouw van het cb heeeeel boooooos aankijken en vlug in mama's armen kruipen en lachen. Zo trots op mijn meisje. Nog een weekje en dan lekker op vakantie, het is alleen zo jammer dat we voor de drukte uitgaan en ook voor de zon.
Anouk, ik zou ook echt niet op vakantie gaan zonder Tessa. Die week dat wij met z'n 3jes op vakantie waren was zo genieten. Je hebt juist alle tijd voor elkaar. En ik weet zeker dat Tessa er echt wel wat aan heeft gehad. We waren er 100% voor haar. Zowel papa als mama. Dus ook 100% aandacht. Wij hebben het echt als heel fijn ervaren, maar Tessa lijkt mij dan ook een stuk makkelijkere baby dan Sarah... (begrijp me niet verkeert please...)
boney, hoe kun je dat nou zeggen, haha, nee tuurlijk begrijp ik wat je bedoelt en dat is nu net de reden dat we misschien even een paar daagjes samen weggaan. Ik wil zeker ook met Sarah even weg maar dat kan ook een weekendje zijn. We weten het nog niet, lijkt ons ook erg leuk om met zijn drietjes te gaan alleen als Sarah zo onrustig blijft vraag ik me af of we er allemaal iets aan hebben. Moeten er nog over denken. debie, je hebt gelijk als je zegt dat we nu met 3 zijn maar ik vind het ook belangrijk om ook nog samen dingen te blijven doen, ook vakantie. Zie hierboven maar snap je wel. Sarah huilt, even kijken, ze was moe maar misschien nog niet genoeg om te kunnen slapen. Doei