Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Anoek; bedoel het ook niet als negatief hoor. Als jullie er beide echt aan toe zijn om samen iets te doen moeten jullie het ook zeker niet laten. (Ilse is ook erg makkelijk, kan me dus ook niet zonder voorstellen) Kun je je lekker opladen samen met je vriend en er dan weer tegenaan.

Boney zoals jij het opschrijft is nou precies waar Paul en ik op hopen, heerlijk met zijn drieen.

Weet hier serieus niet wat me overkomt, gister heeft ilse 1,5 uur achter elkaar geslapen en ze ligt nu vanaf half 3 in haar eigen bedje. (ben al drie keer wezen kijken) haha ze gaat het begrijpen. Alleen moet ik nu dus nog eten halen.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    naatje uhm nee, geen last van

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat een grote meid! :D

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve meiden, ik snap heel goed wat jullie bedoelen dus geen verontschuldigingen, is echt niet nodig. Knuf voor jullie

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa ligt nu voor haar 2e slaapje vandaag zonder bakerdoeken in bed. En het is stil. Ze slaapt nog niet volgens mij, maar ze zat hard in haar ogen te wrijven dus ik denk dat ze zo wel in slaap valt.
    Peter zit op z'n werk en dan mail ik vaak een foto door.
    Had vanmorgen bij een foto gezet dat we hem missen en dat hij maar snel naar huis moet komen.
    Mailde hij net dat hij heel graag nu in de auto wil stappen, maar dat het gewoon te druk is. Of ik nog een foto wil mailen.
    Ik naar boven en zegt tegen Tessa: ff zwaaien naar papa... hihi

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat een lieve foto zeg!

Doet Tessa ook constant haar handjes in d'r mond?
    Ik baker Mike ook niet meer in, en dat gaat goed. Alleen als ie echt moeilijk in slaap komt, dan doe ik het wel.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben vandaag pas begonnen met het overdag niet meer inbakeren. Eerst maar eens kijken hoe dat gaat. Dan ga ik dan pas beginnen met 's nachts.
    En die handen in dr mond? Hahaha liefst alle 2 tegelijk... Tot kokhalzen toe.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh ja, hier ook, lijkt wel alsof ie zijn tong probeert te pakken ofzo..

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nog een paar minuten en dan mag ik weer naar huis :D
    Morgen nog een half dagje en dan weekend \:D/

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker naatje...
    Ik moet morgenavond weer werken. En dan zondag morgen van half 8 tot half 12.
    Doet internet het eigenlijk al thuis?

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedenmiddag meiden!

Hier druk,druk maar nu ff relaxen! met Gwen gaat alles goed! ik ben nog veel moe , snap er geen snars van voel me echt moe....

Gwen krijgt nu sinds 2 dagen zelfgemaakte verse fruithapjes en heerlijk dat ze het vindt :) natuurlijk veel lekkerder dan uit een potje ;)

ik ga ff terug lezen.........

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja ik zou zeker testen morgen! en ja ik ben ook wel nieuwsgierig :rolleyes:

@Dees ik hoop dat het gaat lukken met de Cryo,s ;) en over dat stoeltje klopt je beebs moeten wel al kunnen zitten en sterk genoeg in de rug zijn! Gwen is dat gelukkig al en mevrouw kan echt al heel goed zitten :) en ze leren daarin nog beterder zitten en de rugspieren worden sterker!Oh ja ik heb ook op luukje gestemd hoor :)

@Anouk pfff wat een gedoe in je mond zeg bah :( ik moet zelf nog steeds 2 verstandkiezen bij de kaakchirurg eruit laten snijden... maar ik durf ook niet hoor :oops:

Zo ff verder lezen.....

@Ichtus Fijn dat je eerste werkdag weer als vanouds was en dat lamp gedoe wat een domme aktie van het bedrijf hihih en als je naar de wc moet dan moet je gewoon!!!

@Wen fijn dat bij Fenne de blokkade in haar nekje verbeterd! en dat per dag veranderen en nieuwe ontwikkelingen van de kids echt super hoor en ik vindt dat echt genieten

@THirza Super dat je bent aangenomen!! gefeliciteerd!

@Boney heerlijk dat jullie zolang hebben kunnen slapen lekker bijtanken dan! en hoe heeft ze het ongebakerd slaapje gedaan?? leuke foto hoor

@Sizzel
    pfff wat een nacht zeg! hoop dat het eenmalig was

@Debi
    wat een grote meid die Ilse met haar prikjes

@Naatje zo meid nog een halve dag en dan weekend! is het nog wel te doen zoveel werken? of valt het je mee??

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    diegene die ik vergeten ben ! sorry :oops:

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik heb trouwens een ander pil gekregen van me HA ik ben benieuwd slik al 13 jaar dezelfde!

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even snel want Luuk is aan het zeuren en wil eten.

Hij is goedgekeurd door de ka. Heupjes zagen er goed uit en de groei meer dan goed. Hij woog 7150 gram :oops: :confused: . Ik mag (als ik wil) over een week of 2 wel gaan beginnen met af en toe een hapje vast. Nog geen maaltijden maar zo af en toe een hapje. Tis goed voor de reflux zei ze en Luuk lijkt er aan toe te zijn. Ik mag ook wachten tot 6 maanden zei ze. Zijn schedeltje is netjes dus geen zorgen over een scheef of plat koppie.

Daarna even langs de laktatiekundige gelopen en ze heeft met de voeding mee gekeken. Ik was bang dat Luuk het nu uitstekend zou doen maar nee, hij deed het juist slechter dan anders. Hij was heel onrustig en liet steeds los. Het kan veel oorzaken hebben namelijk doorkomende tandjes, of ik ben anders gaan eten, menstruatie die er misschien aan komt, of zwanger, of gewoon geen honger. Het is dus een beetje vogelen. Zwanger kunnen we al uitsluiten in ieder geval.

Daarna bloed prikken en lekker naar de visboer gegaan. We hebben net 3 nieuwe haringen op en eten vanavond victoriabaarsfilet met frietjes.

Ik ga zoonlief voederen dus tot later.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, 17 stemmen al. Ik hoop dat er meer bijkomen en Luuk baby van de maand wordt! Bedankt meiden voor de stemmen.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo fijn dat alles goed gaat met Luuk en al een echte grote knul :confused: en toch wel aan de kleine hapjes beginnen! en ja is wel goed voor de reflux klein beetje vaste voeding erbij! zeiden ze hier ook! eetse en het klinkt lekker! :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga ook ff eten ! eet nasi met Fou Yong Hai :p

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Luuk heeft z'n 18de stem van mij!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, eten...

Hier gebakken aardappeltjes, kipfilet en boontjes.

Morgen lekker nasi. Heb er nu al trek in. Vlees staat al in de marinade.

Deel Deze Pagina