Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hola!

Eten: hier al op en het was een Hollands pannetje met wortel en verse worst. Lekkerrrrrrrrrrr

Dom, dom, dom, ik was aan het zoeken naar de foto van luuk en toen heb ik blijkbaar op een 'vreemde' baby gestemd. Sorry Dees, maar ook zonder mijn stem gaat hij het vast redden!
    Wat een beer is het toch! Hij is gewoon ruim een kilo zwaarder dan Juultje en die vind ik al niet heel dun :) Ik was gister bij een collega die een zoontje heeft die een week jonger is dan Juul. Het verschil is echt grappig
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-87I4JQSS.jpg

Echte liefde is het nog niet, maar ze hebben nog 18 jaar :)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo dames ik ben even aan het bij lezen :)

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenavond allemaal,

poeh, was een lange dag. Ik ben vanmorgen om 7.00 al vertrokken om Tess naar mijn moeder te brengen. Ik was pas om 17.30 klaar met werken en het was zooooo druk op de weg, dat ik pas om 18.15 bij mijn moeder was. Mijn moeder druk aan de klets en om 18.30 kon ik haar onderbreken om Tess uit bed te plukken. Daarna weer 3 kwartier gedaan om thuis te komen en ze heeft dus net de fles gehad. Valt me nog mee dat ze niet geprotesteerd heeft, het was een uur later dan anders.
    Vandaag ook de HA gebeld voor het hoesten. Ze heeft vannacht wel een uur achter elkaar gehoest, ze stikte er bijna in. Ze zou even contact zoeken met een kno-arts en overleggen. Wellicht dat we binnenkort even langs moeten komen.
    Morgen wordt Tess weer geplaagd met de 3e prikjes. Bah, zie er nu al tegenop. Gelukkig gaat Jan mee, maar de vorige keer heeft ze redelijke hoge koorts gekregen, dus ben er dit maal weer bang voor. We zien wel......

Ik heb niet alles onthouden, maar toch.....

Anouk, ik begrijp je helemaal. Hier passen mijn ouders ook 3 dagen op, terwijl wij naar eurodisney gaan. Naar mijn mening heeft Tess nog werkelijk niets aan het op vakantie gaan. Veel te veel onrust; lange reis (autorijden vindt ze vreselijk), andere temperaturen, lastige slaaptijden, andere omgeving, andere geluiden, etc...... Ik denk niet dat ze het nu al allemaal kan verwerken, dus voor haar hoeven we het niet te doen. Dus dit is een ideale oplossing en Tess zal bij opa en oma niets te kort komen. Ik vind het erg belangrijk dat we ook af en toe aan ons tweeen toe komen, dat zal Tess uiteindelijk ook alleen maar ten goede komen. Ach, ieder kindje is uniek en ieder mag een eigen mening hebben. Maar ik zeg: gaan en even lekker bijtanken na deze hectische, onrustige tijd.

Dees, zul je altijd zien dat Luuk onrustig drinkt als er iemand mee kijkt. Maar wel fijn dat hij goed door de apk gekomen is.
    Zal zo even op Luuk stemmen.

Ga nu even opruimen en misschien tot straks.

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ sizzel , fijn dat t een mooie dag was :) en succes met t alleen zijn komt vast goed meid !
    ook alles goed gegaan met de prikjes hoop ik
    @ daisy , balen van t spugen meid
    @ naatje daar ook alles goed gegaan met de prikjes
    @ debi , fijn dat ilse heeft doorgeslapen
    @ vermoeidheid , ik denk dat het bij t ontzwangeren hoort hoor
    @ debie , lekker op vakantie oe lekker meid
    @ suus , lekker he dat doorslapen
    @ krijsen , hier ook de laatste 4 dagen erg veel , lijkt oververmoeid te zijn , maar ja moeilijk in te schatten
    @ suus , nog gefeliciteerd met tess der 4 de maand verjaardag
    @ maja , hahah , die papa :)
    @ kinderliedjes , hier ook nog niet geprobeerd
    @ dees, balen t gesprek bij de bedrijfsarts :( knuffie fijn dat t wel meer mee viel
    @ activity ding , ja die bromt hier ook heel erg hahaha
    @ suus , zo'n ding voor op t wippertje heb ik bij de intertoys gehaald , 19,95 kei leuk en vrolijke kleuren , hier een succes , kan ook op de cosi en op de wandelwagen
    @ debora , jammer van je werk meid
    @ kikkert , spannend hoor
    @ zwemband , dees vroeg dat geloof ik , is vanaf 3 maanden als ik me nie vergis
    @ ichtus , ow jeej over tijd
    @ overtijd , ik was ook 5 dagen over tijd trouwens hoor :)
    @ doorslapen , bryan krijg in de laatste fles om 20.00 uur 200 cc water 7 scheppen voeding , 3 scheppen nutrix en 3 scheppen nutriton whahaha , tis een hele bestelling , maar t gaat perfect :)
    @ wen leuke avatar meis :)
    @ thirza , gefeliciteerd meid
    @ anouk , ja ik snap jou vakantie reactie heel goed meid , en zou idd er toch goed over denken , jullie kunnen wel lekker bij tanken en sarah is in goede handen !
    @ boney , leuke foto :D
    @ dees , zal ook even stemmen :)
    zo dat was alles van de afgelopen 2 dagen :)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede avond weer..

heb wel bijgelezen maar niet veel onthouden (lees: te moe om te reageren...)

van het niets doen is niet veel terecht gekomen, maar we hebben wel lekker rustig aan gedaan..

heerlijk gegeten.. kipkebab in de wokolie, hollandse groente en woksaus (zoet/zuur) erbij... en pruttelen maar.. met krieltjes gemarineerd lekker opgebakken.. JAMMMMMMMMIEE... morgen maak ik het nog een keer.. kan ik het lekker mee nemen naar het werk..hihihi

Mairjn lijkt behoefte te hebben aan meer voeding in de fles.. hij is na 180 cc niet meteen tevreden.. tis weer wat huilen erna.. en pas echt na het boeren is ie weer enigszins rustig.. hij slaapt er niet minder om hoor en spuugde vandaag ineens wel weer meer dus verhogen die fles doen we nog maar niet.. zolang zijn slapen nog goed gaat vind ik het wel best.. die 2 tel huilen kan ik wel hebben.. meer friso extra is ivm spugen ook niet echt een optie lijkt me..

Oh ja.. wat ik gister nog had gelezen.. veel moeite met het vijlenen knippen van de nageltjes.. is het erg raar dat ik nog noooooooit gevijld of geknipt heb? kan het me ook niet herrinneren dat ik het bij de andere 2 wel gedaan heb..wel later maar niet in de babytijd...de nageltjes groeien hier helemaal niet heb ik het idee..ze zien er wel mooi en netjes uit trouwens..

Luuk op nr 1 zag ik.. COOL

Tess lekker naar opa en oma als mams en paps zich vermaken met donald duck..hihihi

Sarah vind dt vast ook een geweldig plan.. lekker verwend worden terwijl papa en mama uitrusten..

Luuk heeft zich weer van zijn beste kant laten zien bij de doc.. GOED ZO! en de volgende keer ook laten zien hoe goed je kunt drinken he...

@dees.. kun je zeker weten niet zelf zwanger worden of is de kans ivm pco gewoon errug klein? (was ik even nieuwsgierig naar...)

Tessa kan mooooi zwaaien naar paps en al zonder doeken slapen.. tis ook veel te warm voor die doeken en zo wordt het bedje helemaal benut..

Mike die zijn tong wel eens van dichtbij wil zien...dat gaat niet lukken hoor... laat mama maar een spiegel pakken..hihi

Juul die haar grote liefde aan het veroveren is.. wat een scheetjes zeg...

Nora.. die nu papa weg was wel graag op zijn plekje wilde liggen en dus probeerde mama zo ver te krijgen, maar helaas.. ze moest het met een speentje doen...(mama wil ook slapen lieve meid...)

en en en ....euh euh... weet t niet meer..
    als ik dus iemand vergeet..SORRY!

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo het is een heel verhaal :)

nu over hier , ben helemaal happy , me laptop doet het weer , dus lig nu heerlijk op me bed , voedingskussen op schoot en me toppie der op tv aan :) wat een leven ,

hier gaat het opzich heel goed , bryan maakt het ook goed , morgen weer naar cb om te wegen , kijken hoe t nu is ,

bryan slaapt sinds 4 dagen wel onrustig , jammeren en zachtjes huilen in zijn slaap , ook heeft hij momenten dat hij gigantisch aan het krijsen is :( niet zo leuk , maarja , weinig aan te doen , hij lijkt dan oververmoeid en niet zijn slaap te kunnen krijgen .. moet hem echt in sussen , maargoed .... verder niet veel bijzonders gebeurd

ga even bryan wassen en de fles en in bed leggen , ben der zo weer :)

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo allemaal,
    ja hoor wij leven ook nog.
    Nu ik gestopt ben met werken ben ik nog druk.. pfff
    Nou nu onweert het even hier en ik heb Angela net dr speen weer gegeven, want ze is moe. Ze lag net nog lekker te kletsen en gaat zo douchen en naar bed.
    Vandaag ook haar 3e prikjes gehad en het gaat allemaal prima. Ik dacht dat ze slaperig zou worden, maar ook dat viel reuze mee. Daarna nog even naar oma geweest en lekker gewandeld met z'n 3tjes heerlijk.
    Vanavond samen met papa haar eerste potje groente gegeten.. nou ja gegeten.. ze moest er niets van hebben.. alles duwde ze er met de tong weer uit haha. nou morgen maar worteltjes proberen dan.
    Ik las trouwens iets over een zwemband? ik heb er 1 gekocht en daar kan ze nu al gewoon inzitten hoor. Ga volgende week denk ik met dr zwemmen, maar dan wel door de weeks, want in het weekend is het een beestenboel daar.. heb ik nog niet de rust met haar alleen.
    Nou ik ga eens even terug lezen..

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb net ff op de hyves van mamanorah gekeken.. Norah heeft een speciaal zwaar dieet ivm exceem heb ik begrepen uit de blog en kaylee heeft een echo gehad ivm haar heupjes.. die was niet duidelijk en er zijn nog foto's gemaakt de uitslag krijgt ze volgens de blog volgende week...
    volgens mij gaat het verder wel oke...zal r s krabbelen....

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiden, morgen reageer ik wel weer, ik ben nu helemaal over de zeik. We zijn over gegaan op een nieuwe provider. De oude reageert niet op de opzegging en de nieuwe werkt niet. Ik kan wel bellen maar niet worden gebeld en het internet werkt alleen via de oude provider dus dat abonnement loopt nog. Laten ze je 20 minuten aan de telefoon wachten en kunnen ze me nog niet helpen. Ik zal morgen dus weer terug moeten bellen. Stelletje sufkutten daar :evil: (sorry voor mijn Engels)....

En Luuk voelt de nijd van mama want hij is de hele avond al aan het bleren. Bah, voel me meteen weer hardstikke klote maar ben vooral pislink op die provider.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Over die providers kan ik meepraten hoor dees.. en die helpdesk.. nou haal dat help er maar vanaf.. die mutsen aan te telefoon mogen en kunnen niks dus je hebt er echt geen bal aan... balem meis...

DIKKE KNUFF

11. 40plusmama

En dan hier nog eens extra pech omdat het Belgen zijn die de pest hebben aan Nederlanders. Ik duik er morgen wel in ik kan in ieder geval wel bellen.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    he balen dees :( providers zijn best irritant ik werk bij kpn , haha kan der over mee praten

13. 40plusmama

Oeh, das een verschil zeg.

14. 40plusmama

Zit alweer een kwartier in de wacht over de telefoon. :(

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pfffft hou op zeg...
    Toen wij hier kwamen wonen hebben we weken problemen gehad met UPC. Vreselijk zeg. Dat heeft me echt wat stress gekost.
    Telkens bellen, wachten, niet begrepen worden enz enz.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. morgen zou je er toch weer induiken?

maar euh.. zij een hekel aan nederlanders? Kun je geen NL vlag ophangen en vlaanderen opeisen? kan wallonie naar frankrijk.. doeken we gewoon heel belgie op!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga zo naar boven, masseren, en dan wil ik met Tessa voor het eerst in het grote bad gaan. Ik ben benieuwd...

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    maseer jij tessa elke avond boney ?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0