@bones.. dat je daar de puf nog voor kunt vinden zeg.. knap hoor...ben echt blij als iksavonds niks meer hoef en nog blijer als straks die late voeding eraf is... Ik badder altijd savonds na de fles van 6.30.. dan gaat ie lekker naar bed..en dat doe ik om de dag.. de andere dag was ik met een washandje.. @mystery.. lekker dat het goed gaat meid.. hier ook met laptoppie op schoot languit op de bank voor de tv... ben moe.. errug moe, en moet nog boven dweilen..yak.. onze slaapkamer moet echt ff.. dus neem zo de dweil wel mee naar boven voor we gaan slapen..neem ik m morgen wel mee naar beneden....
dames ik ga stoppen en zo naar mijn bedje toe.. neem ik de fles vast mee en de voeding.. ben echt te moe... Truzzzzzzzzzzzz alvast en tot morgen.. KNUFF
wil gaan typen maar er is er eentje aan het poepen, gaat dat bij jullie kids ook altijd met geluid? Zo lekker ongegeneerd, heerlijk toch!
Mystery en Ichtus: Het is idd elke avond een heel ritueel. Maar we doen het echt elke avond en we vinden het heerlijk. We doen het ook echt met z'n 3jes. Eerst masseren, dan (om de dag) in bad/tub en dan lekker in bed voeden, inbakeren en slapen. Al met al ruim een half uurtje bezig. Valt dus mee. Het is echt 'ons' momentje met z'n 3jes. En Tessa geniet ook echt van die massage. Inmiddels weet ze precies wat er gaat gebeuren en gaat ze er echt voor liggen zeg maar. En dikke pret dat ze dan heeft... Samen in het grote bad was een groot succes. Ik heb er foto's van, maar die staan op de andere camera en dat kaartje past niet in m'n laptop dus die komen nog.
goeie avond meiden, pff het was weer een drukke dag. morgen heb ik het borst onderzoek SPANNEND! vandaag weze bloedprikken en maandag krijg ik de uitslag. sorry voor het ego berichtje ik ben te moe om terug te lezen knuffel