Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, ik ben eruit. Als we een jongen krijgen gaat ie Tos heetten en een meisje Nynthe. Nu nog zwanger zijn hahaha!
    Ik ga morgenvroeg testen, kom natuurlijk vertellen wat de uitslag is.
    Ga zo naar bed, trusten meiden!
    xxx

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dank je wel, ik moet zeggen ik vind het ook wel een beetje eng want ze gaan waarschijnlijk een punctie doen dus ze gaan met een naald in mijn (.)(.) prikken :(

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    spannend meid ik zal aan je denken!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Voor jou ook spannend! Succes morgen, zal ook aan jou denken!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wie weet worden we weer opnieuw februarie mama's hihi

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Spannend meiden voor jullie!

ik ga naar bed. Truste.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    succes morgen Kikkert & Maja!

ik ben boos... zo ontzettend boos nu! mijn vriend en ik kregen zojuist woorden over hoe we de opvang voor Fenne gaan regelen straks & meneer werd 't weer even te heet onder de voeten en hij is weer eens de deur uit gelopen... komt ie vannacht laat natuurlijk pas thuis... alsof je op die manier dingen moet oplossen... kan ik nu niet slapen en moet morgen werken... ben zooooooo boos! :evil:

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ten eerste knuffel voor jou! :x mannen, die van mij krijgt zoiets ook klaar. mannen kunnen zoiets volgens mij gewoon niet aan want ze hebben het ook al zo zwaar (NOT)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @wen probeer toch lekker in bed te gaan liggen misschien val je toch nog in slaap, je hebt je slaap immers heel hard nodig een kindje & werk kost super veel energie.

ik ga nu ook naar bed

toch wil ik je een fijne nacht rust toe wensen knuffie

doei meiden slaap lekker en tot morgen

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    thnx!

't enige wat ik vraag is dat hij straks 1 vaste vrije dag in de week heeft... hij werkt 30 uur en moet nu 7 dgn in de week / 24 uur per dag beschikbaar zijn om te werken... ik vind dat als je een kind hebt je best 1 roostervrije dag kunt aanvragen om voor je kind te zorgen... nu moet ik alles maar oplossen op mijn werk... hij kan daar zo laks in zijn, hij denkt volgens mij dat ik voor alles een oplossing heb en het allemaal wel los loopt... met dit soort dingen is dat gewoon niet zo, die moet je goed regelen, kinderopvang is echt niet makkelijk te regelen, alles zit al bijna vol...

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve Wen, ik hoop dat je gisteren nog met je vriend hebt kunnen praten hierover. Jammer dat hij wegloopt zo lost het niks op maar het weglopen herken ik wel, ik loop als ik heel boos ben ook altijd weg uit de ruimte om dan vervolgens na 15 inuten ofzo terug ga om te praten. Ik weet niet of dat bij je vriend ook zo is.
    Heb het er nog eens over, jullie komen er wel uit hoe de opvang geregelt gaat worden.
    Dikke knuf

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Poeh Wen.. Daar zou ik ook pissig om worden! En idd weglopen, dat heeft lekker veel zin :( Jeroen doet ook al zo vervelend als het op werk aankomt. Hij is veel te bang voor zn baas of durft dingen volgens mij gewoon niet te vragen. Kom es voor jezelf op man! Zo haha ook even mijn frustratie eruit..
    Ben benieuwd of het inmiddels opgelost is?

Test was weer negatief. Wordt er wel een beetje flauw van, wil nu ook wel ongesteld worden. Steeds die spanning, bah! Ik denk ook steeds minder dat ik zwanger ben anders hadden mijn borsten wel veel meer pijn gedaan, die stonden echt op ontploffen toen ik testte bij Lune, als ik er naar keek deden ze al zeer en nu af en toe een onbenulig steekje.. Maar ben wel steeds met vlagen kotsmisselijk en erg duizelig en ruik toch echt sterker dan anders. Maar ik weet ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Daarom wil ik ongesteld worden! Of een positieve test! Dubbel gevoel, als ik zwanger ben lijkt het me super maar als ik het niet ben gaan we echt wel weer voorzichtig zijn, wil toch echt eerst mijn opleiding afronden.. Nou, weer afwachten, getver.

Ga eerst maar eens eten. Zit hier ook een beetje in mijn uppie te lullen. Oja, toen ik tegen Jeroen zei dat de test weer negatief was zei hij 'verdorie, jammer'.. Wat kan ik daar nou weer uit opmaken :rolleyes: Dat hij het jammer vindt ws hahaha! Best vreemd als je ziet hoe hij reageerde bij Lune (gooide de dekens van zich af, begon te zweten en toen rondjes lopen door de kamer al zeggende 'dat meen je niet.. dat meeeeen je niet!' hahahaha)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Opgelost? Neuh hoor... hij kwam vannacht rond 02:00 uur thuis & ik ben vanmorgen om 07:30 uur de deur uit gegaan... dus we hebben geen woord meer met elkaar gesproken... :(

Ach, we zien wel wanneer ik straks thuis kom... ik denk dat hij best wel weet dat hij eens met zijn baas moet gaan praten... tis precies wat Maja zegt: hij durft het gewoon niet te vragen, vind het lullig voor z'n collega's... maar ik denk dan, wat is lulliger? Dat je collega's zich een beetje moeten aanpassen aan jou nieuwe situatie, of dat je dochter een dag extra naar KDV moet? Lijkt mij makkelijke keuze... en toen ik dat gisteren zei werd ie dus boos... :(

maar goed... fijne dag allemaal... ik vermaak me wel op het werk! ;)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oeh en test negatief ja? hmmm... blijft een beetje vreemd he?...

zo te horen zouden jullie helemaal gelukkig zijn als er een 2de smurf op komst is... hihi... ik zou dat volgens mij ook helemaal niet erg vinden als dat hier zo zou zijn! :D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm Wen, hij weet gewoon dat je gelijk hebt maar durft er niks aan te doen en wordt daarom boos. Denk ik ;) Ik herken het wel. Jeroen durft geen nee te zeggen tegen anderen maar dat er thuis iemand niet blij is maakt hem minder uit :( Oeff, hebben we ook lekkere ruzies over gehad. Gelukkig zijn die kerels niet eigenwijs.. :(

Maar wel vervelend meid, zo heb je ook geen lekkere dag. Hoop dat je er niet teveel last van hebt. En anders kom je hier maar spuien ;)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja ik zou heel gelukkig zijn, en bang, en ook wel balen van mijn studie en weer bang voor een miskraam net als de eerste weken met Luun. En ws beroerd en gelukkig. En gelukkig. En had ik gelukkig al gezegd? :)

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Morge allemaal!

Lekker dan Wen... Tja, daar ben je man voor. En het komt vast allemaal wel weer goed zoals altijd, maar begrijp je heel goed. Mannen denken zo vaak dat het allemaal vanzelf wel gaat. Nou nee dus. Ze hebben vaak geen idee wat er allemaal bij komt kijken en regelen.
    Succes ermee en ik hoop dat je het vanavond uit kan praten.

Hier weer een heerlijke nacht. Tessa om kwart over 8 wakker gemaakt :confused: want ik stond echt op klappen zeg. Jeetje wat deed dat pijn.
    Nu ligt ze te kletsen in de wieg, maar ik moest dus echt de andere borst gaan leegkolven. Die stroomde letterlijk over.

Vanmorgen weer terug naar de KA om 11u. Ze wilde Tessa gewoon nog een keer zien. Niks bijzonders hoop ik.

Ow ja, vandaag ook nog een feestje...
    TESSA VIERT VANDAAG HAAR 1E VERJAARDAG! ;)
    Goh, dat ik daar nou als 1e aan dacht vanmorgen... 6 juni vorig jaar is ze gemaakt.

Heb Peter al een mail gestuurd... Hihi
    Daar moet op gedronken worden hiehaho!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Begrijp je gevoel Maja.
    Als ik nu zwanger zou zijn zou ik ook heel erg blij zijn, maar toch ook van: OEPS! Hoe gaan we dat nou weer doen.
    Ten 1e ben je blij dat je leven nu eindelijk weer een beetje normaal word (werk enzo)
    Je hebt net de tropen weken met je kindje gehad en je lijf is er dus echt nog niet aan toe (tenminste, die van mij echt niet)
    Ik ga voor je duimen dat je ongi word. Dan heb je iig zekerheid.

Ben benieuwd naar Kikkert vandaag. Spannend zeg zo'n borst onderzoek.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

maja; bedoel je gelukkig. haha, dubbel he

wen; hier is het zo dat als hij ouderschapsverlof neemt dat niet geaccepteert word door collega's, vind het jammer maar begrijp dat als hij het doorzet de sfeer er niet beter op word, is dat bij je vrien ook het geval? hoop dat het snel opgelost is. hoeveel gaat fenne naar het kdv?

hier ilse heerlijke nacht, ik iets minder. ze draait rondjes in haar bed, trapt tegen de spijlen en daar word ik wakker van, zij echter niet. haha

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeeej! Ilse is 4 maanden vandaag.
    Nog meer reden voor een feestje!

Deel Deze Pagina