Goede morgen.. Vanmorgen met 3 kids naar school.. Jur had kleuterfeest.. Olympische spelean als thema.. Hij hoorde bij nederland en mocht de vlag dragen tijdens het volkslied.. TROTS TROTS *snik* *snik*..echt prachtig... daarna nog ff bij buuf koffie gedronken.. Nu zo meteen nog ff hier inhuis bezig..kan ik vanmiddag lekker relaxen voor ik naar mijn werk ga..Oh ja.. ook nog ff koken, kan ik dat meenemen.. @wen.. sjonge zeg.. een kleine opoffering moet toch kunnen dacht ik.. jij offert al zoveel op (niet negatief bedoeld) ik herken het wel hoor.. bij ed is het werk ook altijd zoooo belangrijk.. moet wel heel gek zijn hier wil hij vrij vragen ofzo... hoop dat jullie er snel uitkomen.. @dees.. nog niet gelukt dus.. hoop dat kereltje uit turnhout meer service kan bieden.. @bones.. lekker feestvieren dan vandaag..en een halfuurtje het avondritueel valt idd nog erg mee.. dan is het best te doen ja...lekker hoor zo'n moment.. @maja.. negatief getest.. irri zeg.. weet je nog niet echt hoe of wat.. @kikkert.. veel succes meid.. hoop dat het allemaal meevalt vandaag.. @mystery.. moooie foto's zeg.. hoe wast bij inloopspreekuur? @ongesteld.. nog steeds niet.. ben officieel nu 2 dagen overtijd, maar kan er nog om lachen..heb gister s ff de kalender erbij gehaald..met een 5 weekse cyclus heb ik in mijn vruchtbare week niet geklust..lag ik met mijn kapotte rug in bed.. daarvoor waren we op vkanatie en sliep marijn bij ons in de kamer dus werd m ook niet. verder hier niet zovee te melden..
oh ja.. wat mijn overtijd zijn betreft ik heb totaal geen zwangerschaps verschijnselen.. niet miosselijk.. niet extra moe.. geen zere boobies.. helemaal niks.. aan de andere kant ook geen teken van komende ongi, maar dat heb ik sowieso niet echt..
Hihi Ichtus, zou wel grappig zijn, dezelfde datum. Zou hier ook ongeveer zo zijn dan. Best maf. Hoewel Lune 6 weken te vroeg was en ik hoop tich echt dat dat bij de volgende frummel niet zal gebeuren. Leuke foto Diaantje! Ik wil ook zo graag een foto plaatsen van Lune, heb een hele grappige. Krijg het dus weer niet voor elkaar, krijg steeds 'fatal error' te zien Iemand de behoefte om voor mij een fotootje te plaatsen?
ik wil m wel plaatsen maja.. moet je m ff naar me mailen.. zal je zo ff mijn mailadres sturen via pb.. wel grappig diezelfde data, maar niet grappig als het zo zou zijn.. ik zou er uiteindelijk wel blij mee zijn hoor, maar we zijn echt NIET toe aan nr 4... en of dat ooit nog komt weet ik niet hoor.. Als het zo is dan is het zo en redden we ons ook wel weer, maar liever toch stiekem niet...
Hihi wat lief van jullie. Heb hem naar Ichtus gestuurd, als het haar nou ook niet lukt stuur ik hem naar jou Diaantje haha!
hij is idd errug leukk.... heb je ff een mailtje gestuurd hoe ik dit gedaan heb..kun je ook ff proberen... knuf.. en nu ga ik jur weer ophalen.. tot later misschien nog.. KNUF
wat een leuke foto's weer. was 2 zit erin, zo boodschappen doen en weer verder met rommelen in huis. alleen wil miepie steeds bij mij zitten.
hallo lieve meiden @ maja , negatief , vervelend he die hormonen @ wen , balen dat je niet meer gesproken hebt met elkaar @ ichtus , trotse mam ben je dan he @ diaantje , mooie meid heb je toch @ debie , succes met t huishouden @ maja weer , wat een lekker moppie de rest weet ik niet meer sorry bij t cb was het opzich best goed , bryan weegt nu 6800 gr , in 1,5 week is hij 220 gram aangekomen , dat is dus beter werk kreeg wel te horen dat de flessenhoeveel heid , te veel was volgens hun , naja das dan jammer, bryan neem met minder geen genoegen twas maar advies zei ze .... dus ja .... bryan laat soms wel iets staan , zie ik dat maar als het teveel verder niks bijzonders te melden eigenlijk strakkies werken , van 17 tot 22
Nou alles terug gelezen! Mooie fotos! En verder alleen even ego... Moet toch nog vanavond werken.. Vind het echt verschrikkelijk, maar goed. Ik kan op de een of andere manier geen nee zeggen... Mijn collega is ziek en de baas belde of ik dan vandaag de hele dag wilde werken: neeeeee. Ok daar wel nee tegen gezegd maar dan toch vanavond, terwijl ik gewoon m'n ontslag heb ingediend, he! Zucht... En toen te horen gekregen dat de opleiding voor het kdv al vol zit. Hebben 200 brieven gehad... En ik zit dus niet bij de uitgekozen 30... Ja nogal logisch met zoveel sollicitaties! Ze wisten zelf ook niet wat hun overkwam daar... Maar goed ik baal dus als een stekker... Nu weet ik het echt niet meer.... Ik haat werken in een winkel, word er depri van, voel me echt slecht. Maar d'r zit niks anders op dan...