Hmmmm Dees, dat klinkt toch als een sprongetje en volgens "oei, ik groei" zou dat rond de 4 en halve maand zijn. Dus lijkt er toch sterk op, ik hoop dat Luuk er snel overheen is. Kan me voorstellen dat het uitputtend is, tis dan hier al maanden geleden dat ik dat meemaakte, maar kan het gevoel van moedeloosheid nog helder voor de geest halen hoor. Knuf knuf. Ik zal morgen even wat foto's maken van de nieuwe outfits. Wellicht zonder vlees in de kleding, Tess weer een modeshow laten doen met dit weer is zielig. Joma, als het goed is zou het mooi weer zijn. Heel veel plezier! Ik ga even kijken wat er vanavond op tv is en dan bankhangen. Tot morgen lieverds!
Da's leuk he Wen?! Dit is het enige speeltje wat ze echt aan kan pakken en dat vindt ze enorm stoer....ha ha ha. Ook de mobile van woezel en pip valt helemaal in de smaak. Ik kan ook niet anders dan dat bekkie kussen....het vraagt er gewoon om. Helaas vindt Tess dat nog niet zo geweldig. Krijg dan direct een vinger in mijn oog. Nu ga ik echt. Bye bye
haha hier denk ik ook favoriet omdat 't zo lekker makkelijk vast te pakken is... hier is bewijs: (ze kijkt een beetje verbaasd, maar goed wat wil je met ineens zo'n camera in je snufferd!)
@Wen wat een poepie is het toch ! ik heb zo,n zelfde maar dan met nijntje en ja die ringen zijn makkelijk te pakken! Oh... Gwen ga ik ff de laatste fles geven en dan kan ze naar bed zo! ben er strakies weer ! OH JA Gwen slaapt tegenwoording van 21 uur tot 8 uur s,ochtends dus echt een ruk van 11 uur slapen
oh en Fenne is juist helemaal gek op kusjes... ze wordt er helemaal vrolijk van & wil dan ook echt meer... ze doet dr mondje al open wanneer ik in de buurt kom, zo ontzettend lief! Ben benieuwd naar de kleertjes die je gekocht hebt... ik word ook hebberig van uitverkoop, tis maar goed dat ze niet zo veel leuke dingen in de uitverkoop bij de prenatal hadden hier, anders had ik zeker weten weer van alles gekocht... maar ik mag pas weer maat 74 gaan kopen, heb echt al te veel!
Goeieavond! Mamanorah en Supermummy: Wat vervelend dat het bij jullie niet goed gaat! Ik gun iedereen de mooiste kraamtijd van de wereld en dan krijg ik tranen in mijn ogen als het dan bij sommigen niet over rozen gaat... Hele dikke knuffel voor jullie! Hier vandaag mijn eerste werkdag gehad! Ik heb er de hele week tegenop gezien! Maar toen ik eenmaal aan het werk was viel het gelukkig wel wat mee! Stomme collega's wisten niet eens meer wie ik was (nou ja sommigen dan). Ik heb er toch van september tot november vorig jaar gewerkt! Maar goed, gelukkig heb je in de thuiszorg niet veel met je collega's te maken! Oude mensen kunnen soms zo dom zijn! Ik dus vertellen dat ik een kindje heb gekregen en dat ik dus lang weg ben geweest! (Ja de oude mensen wisten nog wel wie zuster Thirza was). Maar goed vragen ze dus: "Is de baby nu alleen thuis?" En ik: "Nee die is bij mijn man, die past vandaag op." Hun weer: "Ow (heel verbaasd) Kan dat dan wel? Gaat dat wel goed?" En het was er niet eentje die dat vroeg he! Bijna de helft van mijn cliënten! Maar goed. Na vandaag weet ik zeker dat ik er wel goed aan doe weg te gaan bij de thuiszorg! Het is wel weer leuk voor een keertje, maar dit werk elke week.... NEENEEENEENENEEENNNEEE! Ben benieuwd wanneer ik bij Makro kan gaan beginnen! Heb nog geen contract getekend trouwens, dus hoop dat ze nu niet terug krabbelen, maar dat zal wel meevallen! Ik heb vandaag ook met Aaron gedouched. Dat doe ik bijna nooit, hij gaat eigenlijk altijd lekker in zijn eigen badje! En ik vind dat ook een stuk fijner! Bij het douchen had ik iedere keer het gevoel dat hij bijna uit mijn handen gleed! Zo eng! Dus zo lang hebben we maar niet gedouched! Ben vandaag ook voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik wilde er niet op wachten dus ben een paar weken geleden gewoon met de pil begonnen, en nu in de stopweek dus weer ongesteld! Moet zeggen dat het me erg meeviel! Heb nog niet een keer buikpijn gehad wat ik normaal wel altijd had! Had ik trouwens wel goed uitgerekend toen ik met de pil begon! Eerste werkdag, eerste dag ongesteld! (Blond) Nou goed dat was mijn nieuws! Nog even over de meeting! Mijn man dus verteld dat er niet zo veel mede mannen komen! Dus nu heeft ie niet veel zin meer! Maar waarschijnlijk komen we wel hoor! Hoop alleen dat jullie nog een paar van jullie mannentjes mee kunnen slepen Goed ik zal nog even wat meer terug lezen. Ben er net even globaal over heen gegaan.... Volgens mij is dit een super lang berichtje! Hoop dat je veel leesplezier hebt gehad 8)
Kan heel goed Dees. Ze hebben juist op 19 weken een sprong en Luuk is wat te vroeg geboren toch? Dan zou hij er nu last van kunnen hebben en tegen de tijd dat hij volgens uitgerekende datum 19 weken zou zijn, moet het ergste achter de rug zijn. Ik weet niet of het allemaal zo exact komt hoor, maar zo staat het in OIG. Julia is 2 weken te laat geboren en ik kreeg vandaag de 'waarschuwingsmail' van OIG dat Julia nu last kan krijgen van het sprongetje en over 2 weken zou het voorbij moeten zijn. We'll see. Ik ben zelf erg bezig met sprongetjes. Ik snuffel te veel op Baby en Dreumes en kom daar zoveel horrorverhalen tegen over de sprongen die ons nog te wachten staan... En dat terwijl Sanne echt nauwelijks last heeft gehad van sprongetjes.
Even een vraagje aan jullie... Misschien een hele stomme vraag hoor... Maar goed, ik heb dus thuis altijd geleerd dat kusjes op de mond niet horen! Alleen tussen man en vrouw. Nu zie ik vaak wel om me heen dat dat in andere gezinnen niet geldt. En ik merk dat het gewoon geweldig is om die kleine baby-lipjes een kusje te geven! Tuurlijk heb ik het over een kusje en niet over zoenen (even voor de duidelijkheid). Mijn man vind het heel normaal. Maar ja wat ik al zei, ik heb het van huis uit anders mee gekregen! Ik heb daar wel lak aan, ik heb wel meer domme dingen geleerd thuis! Maar wat vinden jullie daar nou van? Je kindje wel een kusje op de mond of niet?
Gat, er is echt niets op tv en ik dacht nog een dvd lost 3 te hebben, was dat de bonus-dvd... Da's een tegenvaller... Wen: weet jij wanneer deel 4 op DVD uitkomt? Iemand nog tips voor gave dvd-series a la 24, lost 4400, heroes? @Wen en Suus: lieve foto's van de meiden! Ik vind het erg lastig om Juul leuk speelgoed te geven. Ze vindt rammeldingen nu wel leuk, maar dat is het wel een beetje. De mobiel is hier ineens helemaal uit. Ze begint te mopperen als ik hem aanzet, verwend nest!
Absoluut wel! Ik zoen Juul zo vaak ik kan op haar hele gezichtje. Ik zoen wel meer mensen op de mond hoor. Ik heb met een aantal vriendinnen die gewoonte ipv 3 zoenen op de wang en ook binnen ons gezin thuis is dat niet vreemd al doen we dat niet altijd. Ik ben nogal zoenerig geloof ik... Sanne (mijn nichtje van 2) heeft de leuke gewoonte om op een onverwacht moment haar tong in je mond te proppen Zij neemt onze familie-afwijking blijkbaar over.
Wij krijgen volgende week the 4400 thuisgestuurd, seizoen 4! Echt gaaf! Andere series die wij kijken is Six feet under en en en... Even in de dvd la kijken Twin Peaks is ook erg leuk en Ally mc beal en Will and grace en sex and the city! Lost is ook gaaf, alleen seizoen 4 is nog niet uit op dvd, dus ik wacht vol spanning af
Ik geef trouwens Aaron gewoon kusjes op zijn mond! Zijn kleine lipjes zijn gewoon veel te lief om geen kusje te geven
Even nog meer dvd-laatjes ingedoken! We hebben ook nog The simpsons, South Park, Family Guy, Amarican Dad, Cold feet... (ja wij sparen dvd-tv-series) Tv Plezier genoeg in dit huis! Maar goed, ik duik mijn bedje in, morgen weer werken! Slaap lekker iedereen!
Ok betrapt, ik ben nog niet naar bed! Ja half juni komt de legale versie van 4400 uit! Heb hem besteld op bol.com dus heb hem dezelfde dag dat ie uitkomt ook in huis! Nu ga ik echt naar bedje toe