Kheb hem ook net gereserveerd. Balen dat het het laatste seizoen is... Is Prison break nou echt boeiend? Het gegeven van een vent in de bak die wil ontsnappen lijkt me zo saai... Aan de andere kant, er kijken meer dan genoeg mensen naar. Misschien ook maar bestellen en ik zag dat het tweede seizoen Heroes ook te bestellen is. Je moet toch wat tijdens de slaapjes van de baby? Hard werken hoor, moeder zijn
Ben ik weer ff......... KUSJES hier wel op het mondje en heel haar gezichtje en ze wordt daar echt zo blij van en vindt het super leuk! Ik dacht ff spulletjes voor morgen pakken om mee te nemen is maar goed dat ik een ruime auto heb maar ja je neemt altijd te veel mee ....ikke wel in ieder geval zo ben ff bankhangen............... en daarna naar bed en morgen gezellig daggie weg.
Supermummy en Mamanorah Wat leuk dat jullie je weer ff komen melden. En wat fijn om te horen dat het naar omstandigheden weer goed met jullie gaat. Jullie hebben een nare tijd gehad. Mamanorah sterkte met alles en Supermummy ga maar lekker genieten van je prachtige dochter! Suus: Ik ben ook errug benieuwd naar je nieuwe oudfits. Wen: Wat een leuke foto zeg. Hier vanavond ook weer erg leuke foto's gemaakt. Ik moet me echt weer eens bezig houden met foto's. Ik maak ze wel, maar doe er niks mee Thirza: Hier ook gewoon kusjes op de mond. Van thuis uit ook gewoon meegekregen en niks raars aan vind ik. Tessa vind kusjes juist geweldig. En het liefst likt ze nog met dr tong over m'n wang... Haha Ik ga nog ff bank hangen. Morgen vroeg werken. (halve dag gelukkig) Tot morgen. Truste!
morgen meiden, gister vrienden gehad, laat naar bed, niet in slaap komen, ilse wakker om 2 en 5 en half 8, hoeraaaa. kusjes op de mond houd ik niet van, doe ik eigenlijk niet. o, tot later
goedemorgen! oeh kusjes! Fenne is helemaal weg van kusjes en dan juist die op haar mond... ik maak meestal een aaaaaaah geluid wanneer ik voorover buig om de kusjes uit te delen, inmiddels weet ze al precies wat er gaat gebeuren wanneer ze me aan ziet komen en dan begint ze me toch te stralen... de meeste baby's hebben trouwens de neiging om de mond open te doen voor een kusje ipv dicht... dus dan kus je zo'n lekker kwijlend gat hihi... heerlijk! van mijn vriend krijgt ze ook kusjes op mond... Mrijn: seizoen 4 van lost... hier al de eerste helft gezien, maar das idd niet van de Nederlandse tv of DVD... geen idee wanneer 't hier uit komt... zo nu lekker kopje thee drinken en wakker worden...
oh en Prison Break is wel een super serie hoor Mrijn! Heb alleen seizoen 1 gezien, helaas nog niet verder gekomen... maar zit super in elkaar... daarbij dacht ik ook steeds: ik kijk nog 1 aflevering en dan ga ik slapen, en wanneer die dan afgelopen was dacht ik weer: ok, nog eentje dan! (en tis ook gewoon wel een heel lekker ding)
Goeiemorgen, zo he, hier een vroege vogel! Om 6.30 begon ze met babbelen en om 7.30 ging het over in huilen. Ze had gepoept. Maar ik heb haar niet weer terug gelegd na het voorschonen, maar in de box. Eens kijken hoelang zehet vol houdt, want gister had ik echt het idee dat ze langer wakker kan zijn. Ze ligt nu nog pogingen te doen om van haar rug op buik te komen....maar lukt nog niet. Ik zal proberen vandaag foto's te maken van de kledingstukken. Zo he Wen, jij bent er ook vroeg uit! En Debie ook al? Heb je Ariel nog een sms gestuurd?
hahaha ouderwetse ideeen over de opvoeding... wel fijn dat je de eerste werkdag er op hebt zitten en het eigenlijk best mee viel! ik vind eigenlijk zelfs het woord oppassen niet kloppen wanneer mijn vriend thuis is met haar... hij zou toch ook nooit aan mensen vertellen dat ik oppas wanneer hij aan het werk is? een oppas is voor ons iemand anders die op Fenne past wanneer wij er niet zijn... en wie er van ons bij haar is dat maakt niets uit, het liefst natuurlijk allebei tegelijk! zeg dit niet omdat jij het woord oppas gebruikt hoor...want dit schijnt de normale term te zijn voor wanneer een man bij z'n kind is... hoor het overal
moguh Suus! haha ja... met Fenne is het nu vaak half 8 opstaan... ze houdt 't dan een uurtje vol voor ze gaat mopperen, dus nu ligt ze lekker in de box een tukkie te doen... ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, kan niet genoeg krijgen van meisje kleren bekijken! en heb geen telnr van Ariel... heb haar wel een pb gestuurd in de hoop dat ze wel eens inlogd hier en die ziet... heeft iemand een nr van haar dan?
Ze had toch een buddy? Ja, lachen he die vroege vogels..... Ik heb ook al zo'n hekel aan het woord "oppassen" voor de man. Op het werk zei laatst iemand: "past Jan nu op dan?" Ik zei: "nee, hoor, Jan is bij zijn dochter vandaag". De collega keek me vreemd aan en ik heb het maar even uitgelegd. We "zorgen" samen voor onze dochter. Soms hij en vaak ik, maar oppassen is toch echt voor opa en oma....ha ha ha. En kusjes geven en knuffelen gebeurd hier alom. Maar ook ik heb het niet van huis uit meegekregen. Dat was "not done" thuis, maar in de jaren in het onderwijs heb ik het wel geleerd. Niet dat ik de kinderen in de klas kuste, maar leerde wel te knuffelen en het feit dat dit erg belangrijk is voor de ontwikkeling. Dus ik kus en knuffel er stevig op los, moet wel zeggen dat Tess dat gevoel wel mega bij me oproept. Kan het niet laten om haar helemaal suf te kussen en knuffelen.
geinig he... vind het echt knap dat ze het voor elkaar krijgen zich helemaal te draaien in de box... ik leg haar altijd recht neer (hoofdje boven, voetjes beneden) maar na een paar minuten ligt ze andersom... hihi en ik had ook zo'n opmerking kunnen maken...
Goeiemorgen meiden Ik spring er vanaf hier maar weer in, kan natuurlijk niet alles teruglezen ! Vroege vogel, ja ik wel,ben om 7 uur opgestaan omdat ik niet meer kon slapen. Man en dochter liggen nog in bed, maak mijn meisje zo wakker anders word het wel erg laat voor de eerste fles Kusjes,Hier ook op het mondje door mij en mijn vriend ik vind er niks raars aan. Ik ga eens bij iedereen in de albums spieken om te kijken hoe de kindjes er nu uitzien! tot later!
Supermummy, dan kun je bij mij beter bij hyves kijken, want in mijn album zijn erg verouderd. Pb je wel even mijn account. Lekker he, als het hele huis nog in rust is. Welke medicatie heb je gekregen? En blijf je nu nog wel onder behandeling? Wist je trouwens dat meer dan 30% van de vrouwen een PND krijgt? Sommige komen er pas jaren later achter.... Ik vind dat erg hoge scores....pfff. Dan moet je bijna "geluk" hebben dat je het niet krijgt.....
Goede morgen.. Net weer ff teruggelezen dus s kijken wat ik onthouden heb.. Dees. wwer back.. lekker hoor.. en lijkt idd wat luuk betreft op een sprong..hoop voor je dat het snel achter de rug is meid... wanneer heb je gestprek met je werkgever? @thirza.. kusjes.. hier ook gewoon op de mond.. heb wel een idee waar het vandaan komt in je opvoeding en thuis.. bij mijn man is het net zo, maar ook hij heeft er lak aan hoor..hij heeft er bijv wel moeite mee als mijn kleine nichtjes erzijn en als die dan naar huis gaan komen ze ook iedereen een kusje brengen op de mond natuurlijk want zo leren zij dat.. dat vind ed dan weer niks, maar waarschijnlijk komt dat in dit geval door het vaak hoge kwijlgehalte...YAK.. Als ik marijn een kusje geef op zijn mond krijg ik meteen een lebber terug of hij heeft al snel mijn neus te pakken die hij dan vakkundig als speen gebruikt.. hahaha @mystery.. bryan verkouden.. agossie...hoop dat ie snel opknapt.. @wen en suus.. lekker geshopt.. wil ik ook maar kan er de energie en tijd niet voor vinden.. wel weer gunstig voor de portemonnee..haha @supermummy.. jemig weer een terugslag gehad.. schrik ervan.. gelukkig nu weer thuis en hoop dat je nu dan toch heerlijk kunt gaan genieten.. rustig aan en elke dag gaat t vast een stuk beter.. @joma en wen.. hier ook zo'n hema speeltje dat favoriet.. ideaal vast te houden... @Mrijn.. prisonbreak is hier ook favoriet hoor.. erg spannend en goed opgezet..als je van lost en 4400 en heroes houdt is prisonbreak wat spanning en opzet betreft wel een aanrader.. tis natuurlijk niet zo mysterieus, maar wel errug goed...meer als 24 @debie.. loopkarretje had je het over.. schijnt idd niet goed te zijn. mijn ouders hebben zo'n ding voor de kleinkids.. handig bij het broodje eten en om ff hun handen vrij te hebben.. heb er geen probleem mee dat ze m gebruiken.. ikzelf wil m niet hebben.. weet zeker dat marijn in dit geval er dan uiteindelijk veeeel te veel in zit omdat t zo 'makkelijk' is en dat is nou net niet de bedoeling... @kikkert...alweer wat beter? @debora...zag je voorbijschieten, maar weet t niet meer..sorry. KNUFF @Hier.... Goed geslapen.. marijn netjes om 7.45 wakker..fles.. spelen en weer naar bed.. tis een voorbeeldig kind... tot.. de volgende sprong ongetwijfeld, maar voor nu vind ik het prachtig.... vandaag..straks gaan we fietsen en marijn gaat dan voor het eerst in de fietskar.. ben benieuwd....heb er wel zin in.. ff naar het bos... Merk de laatste dagen dat ik steeds meer behoefte heb aan regelmaat.. ed en ik werken allebei onregelmatig en ook maakt edwin lange dagen waardoor het samen eten als gezin er toch minstens 5 van de 7 dagen bij in schiet...ed eet dan na..op de een of andere manier vind ik dat nu niet meer zo prettig.. eerder had ik er geen probleem mee maar nu dus steeds meer.. we gaan de komende tijd s kijken of we wat regelmaat kunnen aanbrengen.. misschien dat ie een vste vrije dag kan krijgen ofzo dat scheelt alweer.. ach we zullen zien.. verder niet veel bijzonderheden hier....