Even heel kinderachtig hoor... maar ik gooi net wat knuffels uit de box op de bank... ga ik nu even met een boterhammetje op de bank zitten, ik kijk opzij en kon 't niet laten om even heel kinderachtig te grinneken... dacht deel 't even met jullie... (vriend is werken en verveel me, das duidelijk!)
Suus: super leuke kleertjes zeg! Alleen 2 foto's kan ik niet zien... weet niet of dat bij iedereen zo is? Maar wel veel hoor... allemaal in 1 maat? hihi... Mystery: soepstengels? geen idee joh! mijn gevoel zegt dat als je liga of brood geeft je ook een soepstengel kunt geven... En gefeli met de 4 maanden Bryan! Mrijn: lastig zijn die sprongetjes... ik merk dat Fenne nu ook duidelijk weer aan het veranderen is... nu is er met 15 weken volgens oei ik groei geen sprongetje, maar mijn dame houdt zich niet zo aan de weken hihi... hoop dat Juul met wandelen even lekker heeft geslapen! Dees: goeie tip van de luiers... was ze gisteren vergeten te kopen en das dus maar goed ook! heeft Luukje lekker gebadderd? Sizzel: succes met opruimen!
@mystery.. soepstengels.. vanaf ong 4 maanden. dan mag je ook liga geven of verkruimelen door het fruit..maar soepstengels kunnen nog wat scherp zijn als er stukjes afbreken...je hebt van liga ook ligakoekjes vanaf 4 maanden.. speciaal om te verkruimelen.. ze voelen dus een beetje slof, maar zijn ideaal voor kleine hongerwolfjes..t smeert wel geweldig trouwens.. die natte koekbende..maar wel leuk om te zien.. @wen..rond 15 wk geen sprong, maar wel rond 13 wk.. kan best dat ze deze sprong dus wat later krijgt.. OIG is maar een richtlijn he..marijn had m duidelijk rond 11 wk al.. nu is het een voorbeeldbaby.. @suus.. prachtige outfits.. maar euh.. ga je van haar ook al een sschoenenfreak maken? heb er volgens mij 3 of 4 paar voorbij zien komen.. hahahaha Marijn heeft 1 paar en die heeft ie nooooooit aan.. staan voor de sier op de vensterbank in zijn kamertje en we hebben ze nog gekregen ook....hihiihi.. maar wel ontzettend leuke.. vooral die laatste.. geweldig...
@sizzel.. rustig an. .we zien je vanzelf weer voorbij rennen.. @dees.. supertip van die luiers.. met z'n allen naar de AH morgen.. ik ga iig wel ff langs...hihi zag ik toch net in de vriezer een bak met B&J staan.. wist helemaal niet dat ik die nog had.. heb nu al zin in vanavond..hihihi
Leuke kleertjes Suus. Heerlijk geshopt dus. Leuke schoentjes ook. Luuk heeft ook zoveel schoenen Wen, haha, geweldige foto Mystery, geen idee. Hier nog lang niet toe aan de stengels. Ichtus, arghhhh, woonde je maar dichterbij dan wilde ik ook wel een happie, jammie. Euhm, ooh ja, staan me nog lieve foto's van Angela bij, schetig zo met dat vieze mondje en dat duimpje. Sizzel, we zien je vanzelf wel weer. Straks na je operatie rustig aan doen dus dan kom je vast wat vaker Sprongetje van Luuk. Tsja, hij was gisteren weer jankerig en dan ook echt krijsen he, helemaal over de zeik. Ik heb hem gewoon laten drinken en hij viel aan de tiet in slaap. Werd hij wakker dan een slokje aan de andere kant en weer slapen. Zo kunnen rekken tot 22.30 en toen op bed gelegd. Hij kwam om 7.30 vanmorgen weer. Joma, hoe was je dag? Haha, lees wat terug en zie dat Mystery heeft gezegd tegen Joma dat het fijn is dat Joma goed slaapt, hihi Verder ben ik alweer vergeten. Ooh wacht, kusjes. Hier overal, ook op zijn mondje. Ik ben dat van huis uit niet gewend en vind het ook wel lastig (net als meer dingen). Omdat ik ben misbruikt denk ik bij veel dingen na. Of het niet te ver gaat in de ogen van Luuk later. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Kusje op de mond kan wel, knuffeltje, samen in bad enzo maar waar ligt die grens voor hem? Ik wil namelijk niet dat hij ooit het gevoel krijgt dat er dingen te intiem zijn geweest. Hij is nu nog te klein maar op een gegeven moment kunnen dingen niet meer. Omdat bij mij die grenzen vet zijn overschreden is het lastig daar een grens in te vinden. Niet dat ik te ver zou gaan maar juist het tegendeel, intimiteit meer uit de weg gaan denk ik. Lastig dus maar kusjes gewoon op het mondje. Ik ben er nu wel aan gewend door vrienden en de ouders en familie van mijn ex man, die deden dat ook. Nog even een vreemde vraag aan de mama's van de jongetjes. Luuk heeft nu 2x een stijf piemeltje gehad. Nou weet ik van Olaf dat het wat lastig in een onderbroek frutten is dan . Maar hoe doe ik dat met de luier? Wachten tot hij wat gezakt is en dan pas om doen of gewoon om doen? Ik doe hem nu gewoon om en duw hem een beetje naar beneden maar ik kan me voorstellen dat dat voor Luuk niet fijn is.
En nog even over dat zwembandje. Op de band staat dat ze erin mogen als ze goed kunnen zitten. Ik heb dat ding van mijn moeder gekregen want die had ze weer ergens anders gekregen. Het ding is nieuw maar uit de verpakking. Ik wil het wel gaan proberen denk ik. Poffer, de hond van de buren gaat tekeer en Luuk schrikt er van
Oeh, zijn toch wel veel kleertjes he? Vooral nu ik de foto's zo op een rij zie.... Allemaal maatje 68, ze kan elke dag wel iets anders aan. Had ook al redelijk wat van die maat. Maar euh (even als excuus) in dit seizoen is het weer onvoorspelbaar en moet je van alles in de kast hebben. En ze heeft nu 6 paar schoentjes, maar wel in verschillende maten. Ach, Tess is nu eenmaal een vrouw, hoort erbij! Net even lekker buiten gezeten met haar en nu slaapt ze alweer een uurtje. Straks gaan we voor het eerst een groentehapje geven, nouja....een paar lepeltjes dan....ooooooh, vind het zo spannend! Ik heb worteltjes, maar ben nu alvast aan het bedenken hoe ik alles ga afdekken, want dat schijnt nogal te vlekken. Doe, denk ik, een groot oud laken over het wippertje, Tess in luier (ha ha ha) en een flinke slabber om en tig doekjes bij de hand. Zelf ook maar even oude kleding aan. Mannetje is nu naar zijn ouders en straks mag hij alles filmen...whaahaa. Wen, die foto....wat ben jij melig zeg, wordt tijd dat je wat zinnigs gaat doen.... Hoezo vanavond Ichtus, NU smaakt dat ijs ook lekker hoor! Trek open die bak! Dees, ik herken dat wel een beetje van "waar ligt de grens", ook ik vind het lastig. Voor mij geldt het andersom, bij mij thuis liet men geen emoties en affectie zien. Men raakte elkaar niet aan, sterker nog....er werd zelfs voor gewaarschuwd. Ik heb die automatische sociaal-fysieke grens dus niet en ben idd af en toe bang dat ik te weinig affectie toon. Of dat het gemaakt overkomt bij Tess, want het is immers aangeleerd (op veel latere leeftijd) gedrag. Enne, heb geen verstand van stijve piemeltjes....tenminste niet met dat formaat
Suus wat een leuke kleertjes! Een hele nieuwe garderobe! Maar jij was toch ook in het nieuw? Wat heb je voor jezelf? Dees: Ik duw Aaron zijn piemeltje gewoon naar beneden. Ik krijg niet de indruk dat het hem wat interesseerd of dat hij daar last van heeft! Soepstengels: Vanaf het moment dat hij brood mag mag hij ook soepstengels... Brood mag ie volgens mij vanaf maand 8? Als ik het goed heb...
Wen: Melige foto hoor Gelukkig kan je (hoe flauw ook) hier alles delen! Wij (ik wel iig) kunnen er net zo hard om lachen op een saaie veel te warme zondag!
Nou, daar komt mijn garderobe.... Ben nu helemaal gek van jurkjes met een riem onder de borsten...klinkt raar, maar staat erg leuk. Ik kon het niet opbrengen om zelf alle kleding aan de doen....te warm.
Moet wel zeggen dat het wederom geldt....je moet het aanzien. Sommige kledingstukken lijken nu erg saai of lelijk, maar aan....ben er helemaal blij mee. Pas alweer in maatje 34 met sommige items. Maar de meeste zijn maat 36 en dat is net iets mooier. Wil ook niet meer afvallen....maarja, dat gaat nu eenmaal snel bij mij. Vooral met dit weer, totaal geeeeeeen honger.
Nou, als het TE snel gaat is het ook niet erg mooi hoor! Ik heb nu echt weer een kinderfiguur, terwijl ik in mijn zwangerschap en mooie, ronde vormen had. Jan vond me mooier in de zwangerschap, hij vindt me te dun. Ik eigenlijk ook wel....