Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tis ook nooit goed met ons vrouwen....whaahaa.
    Ik wacht op Jan, wil graag Tess uit bed plukken voor het groentehapje, maar wil uiteraard dat Jan erbij is!

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Leuke kleding hoor suus! En maatje 34! Wow! Dat gaat bij mij nog wel even duren denk ik :D
    Heb laatst bij h&m geshopt en kwam met maat 40 en 42 thuis! Mag ik vragen hoeveel jij weegt en hoe lang je bent?

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik weeg 58,5 kilo bij een lengte van 1.70

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik woog voor de zwangerschap 60 kilo en dat vond ik het mooiste staan bij mij.
    Komt wel weer....

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah wen welk groente hapje ga je proberen ?

en nee idd , te snel is ook niet goed
    hier te langzaam , en dan word ik ongeduldig ,
    moet ook zeggen dat ik op het moment de moet er niet voor kan vinden :( maar moet echt wat gaan doen

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    je mag van mij wel wat kilos hebben suus :)

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En jij Thirza?
    Waar is trouwens de lijst van MissN? Daar doen we niets meer mee. Doe je aan de Sonja dan?

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Niet Wen, maar ik ga een groentehapje geven en ja ja ja, we hebben voor worteltjes gekozen.....zal een hoop gesmeer worden....

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ben ook 1,70 lang en weeg nu 73...
    3 jaar geleden woog ik ook 60, toen ging ik samenwonen en vreten dus voor mijn zwangerschap o woog ik 69 kilo. Aan het einde van mijn zwangerschap 91 kilo, na de bevalling 78. Dus er is al 5 kilo af... Maar wil zo graag naar de 65 toe. Maar het gaat zoooooo langzaam. Op zich doe ik wel redelijk mijn best. Ben niet aan de sonja das een uithonger dieet :D Heb op een dag toch wel ietsje meer nodig dan zij voorschrijft!

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    en ik vind het vervelend om aan een boodschappenbriefje te doen die ik niet zelf heb gemaakt :D...

Ben benieuwd wat tess van haar groentehapje vindt!
    Wanneer ga je het haar geven?

Mystery: Krijgt Bryan nu ook al groente en fruithapjes? En hoe gaat dat?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dit is ikke nu....

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga haar NU uit bed plukken.....
    Laat jullie nog wel weten hoe ze het vond....en uiteraard de foto's van het gesmeer.

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja suus, daar mag wel een kilootje bij :) Maar goed, ik ben liever zo dun als jou dan zo dik als mij :D
    Eet smakelijke Tess!

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus sorry , haal op t moment iedereen door elkaar

@ groente en fruit , ja bryan krijg morgens fruit en savonds groente , gaat prima, er zijn dingen die hij niet lekker vind, die probeer ik later opnieuw ..:)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    We zijn bijna bij de 1000!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    goedemiddag trouwens.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey hey boney

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een weertje vandaag!

Ik zit lekker buiten met een bak koffie. Tessa staat ook lekker buiten in de kinderwagen.

Vanmorgen wezen werken. Lekker hoor zo'n halve dag. Kon om half 12 weer naar huis. Morgen avond mag ik ook weer.

Suus, leuke outfits zeg. Zeker dat geruitte broekje. Schattig.
    En die zwart witte jurk is heel gaaf.

Wen: Al wat te doen gevonden? haha die foto... :) Was wel duidelijk dat jij niks beters had te doen.

Mystery: Ik weet dat liga wel al snel mag. Dat word gelijk zacht in de mond door het speeksel. Met soepstengel zou IK nog even wachten. Dat blijft langer hard en dat kan pijn doen bij het slikken.

Sizzel: Geeft toch niks dat je wat minder actief bent? We weten heus wel dat je ons niet vergeet. Je hebt ook heel wat voor je kiezen gehad toch? Niet schuldig voelen en al helemaal niet verontschuldigen...

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    whahaha ben ik ook weer!

wat te doen gevonden? jawel! ben even met Fenne in de babybjorn naar de moeder van mijn vriend gelopen... was geen succes, moment dat we daar de drempel over liepen begon mevrouw vreselijk te gillen en 't kwam niet meer goed... geen idee wat er nou was, als oma maar in de buurt kwam dan was 't weer heel hoog gillen... zou ze nu al eenkennig kunnen zijn?
    (en even voor de duidelijkheid: ik heb die knuffels niet zo neergelegd he? die kwamen per ongeluk zo terecht, daarom moest ik zo lachen hihi)

verder ben ik me toch druk met Fenne... die is al de hele dag van dr rug naar haar buik aan 't draaien, ze doet gewoon niets anders... het lukt alleen niet elke keer, wat een gillend meisje oplevert in een positie waar ik haar even uit moet helpen... :)

zo komt mijn vriend thuis, dan lekker eten (boontjes, rijst, biefstuk) en daarna waarschijnlijke nog snelle koffie visite... maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb... zweet me kapot!

zal straks weer ff reageren... ik ga Fenne weer even helpen, die ligt weer 'vast'... :rolleyes:

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja vroeg me dat af toen ik gisteren door de winkel liep :) vandaar

boney mag ik wat vragen , waarom heb jij tessa zo veel in de kinderwagenbak liggen ? of ligt dat aan mij ?

Deel Deze Pagina