Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @WEN , ja dat fdoet bryan ook hup op die buik ,. krijsen want omdraaien lukt dan weer niet hahaha
    en oe klinkt lekker

hier eten we aardappeltjes met gehaktbal en spinazie of aadrappelpuree dat kan ook haha

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    trouwens wen t klinkt als een sprongetje , of teveel prikkels onderweg opgevat waardoor oma teveel was ,... is hier ook heeeeeeel vaak , kan bijna nergens heen met bryan

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat mag je vragen hoor mystery! haha
    Maar wat vind je veel? Ze ligt ook heel vaak in de box en in de wipper. Maar nu buiten vind ik de kinderwagen toch wat makkelijker.
    En toen ze nog kleiner was lag ze idd erg veel in de kinderwagen bak benenden. Ik vond zo nog zo klein. En dus vond ik de box maar niks. Nu is ze wat groter en ligt ze overdag of in de box of wipper. En slapen doet ze in de wieg.

Ligt Bryan bij jou niet meer in de kinderwagen? En als je gaat lopen? Of gebruik je de wandelwagen al.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    JA! ! Goed gegokt!
    Op naar de 2000!

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    bryan heb eigenlijk alleen de eerste 2 weken in de wagenbak gelegen , verder of in de cosie , of in de box of bij mij ... nu met dit weer heb ik in de tuin een prieel staan met een box er onder , en klamboe er om ,als we dan buiten zitten kan hij in de box

en ja veel , elke keer als ik je er over hoorde lag ze in de wagen bak , in mijn beleving dan he haha

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ben ik ook weer ff. Suus, leuk je haar zo en lekker bruin joh! Je mag van mij ook wel wat kilootjes hebben. Ik ben 1.68 en heb 48 kilo gewogen (anorexia had ik toen) en kan me dat nu niet meer voorstellen. Leuke kleren ook. Eigenlijk wilde ik wel wat foto's met de nieuwe kleding aan zien :)

Wen, nu al eenkennig? Volgens mij kan dat nog niet. Misschien rook ze niet zo lekker ofzo :p . Jaja, niet zo neer gelegd en dat moeten wij geloven? :) ;) :p

Over in de kinderwagenbak leggen, Luuk ligt er overdag ook weleens in. Sowieso ligt hij tot een uurtje of 3 op bedje (met tussendoor eten en spelen) en dan gaat hij wisselend in de box, stoeltje of de wagen.

Boontje, heerlijk zoals jij kan genieten van het mooie weer. Gezond hoor, lekker buiten zijn. Luuk staat ook regelmatig buiten in de wagen.

Zo, net even een draadloos netwerkje aangelegd. Beneden deed de boel het al maar nu boven ook en met beveliging. Eerst goed ingelezen en gedaan. Ik ben de computernerd hier in huis :)

Mijn manneke ligt in de box te spelen en heeft nog een goed humeurtje maar meestal tegen etenstijd veranderd dat dus ik verwacht zo protest.

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahhhah FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: raar zeg van Fenne. En 1 kennig zijn is volgens mij wat later. Ik weet niet precies wanneer. Ze had gewoon even geen zin om oma te zien...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Er waren er hier dat wat wilde weten over de boxspring. Hij word donderdag pas geleverd dus heb hem nog niet kunnen testen.

Een beetje boxspring kost zo ronde de 3500 volgens mij. Wil je elektrisch dan komt er zo een paar honderd bij.
    Wij hebben een Pullman. (google maar ff)
    Wij hebben geen elektrische, wilden we wel graag, maar we hadden nog maar net genoeg gespaard voor deze. Dus eerst de staastloterij winnen...
    We hebben in plaats daarvan 2 lekker-lui-lezen kussens erbij. Dat zijn grote kussens in de vorm van een 3-hoek. Die kun je dan op verschillende manieren achter je rug doen zodat je ook verschillende standen hebt zeg maar.

Kan op verschillende manieren achter je gewone kussen worden gelegd.

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heey, makkelijk kussen Boontje. Wat kosten die als ik vragen mag? Misschien ook handig als steuntje tijdens het voeden?

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die zijn geloof ik 50 of 60 euro.
    Hoes kost ook nog eens 10 euro.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voor het voeden ga ik hem denk ik niet gebruiken. In bed doe ik het liggend en op de bank beneden heb ik een voedingskussen.

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    is idd een mooi kussen ,
    ik had een voedingskussen , maar heb een nieuwe gekocht, ben er helemaal mee getrouwd :)

bij de wehkamp besteld :)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft ook wat nieuws!
    Sinds gisteren zit ze steeds op haar onderlip te sabbelen... haha zo'n schattig gezicht.

En hebben jullie beebs ook wel een slijmerige ontlasting?
    Gisteren heeft Tessa na 11 (!) dagen weer gepoept. Dat zag er normaal uit. Vandaag kwam de rest er volgens mij uit, en dat was wel gewoon geel van kleur, maar het was slijmerig. :rolleyes:

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat voedings kussen zou ik ook niet graag willen missen zeg. Heerlijk. Ook als ze lekker bij me zit te kroelen. Sla ik het om me heen en dan zit zij met dr billen er op en dan tegen me aan. Heb ik ook gelijk een steuntje voor m'n arm.
    Ideaal zo'n ding.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik gebruikte hem al in m'n zwangerschap. Onder m'n buik en dan tussen m'n benen door.
    Wat kosten die dingen eigenlijk? Ik heb hem toen van m'n schoonzus gehad. Maar Peter wil er ook wel 1 om mee te kroelen. :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus: groente hap al binnen?
    We willen wel foto's zien!
    Het lijkt mij ook errug geweldig om fruit en groente hap te gaan geven. Kan niet wachten tot ze een half jaar is.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja dat voedingskussne is top
    lig er ook mee op bed en dan me toppie der op . of net als nu lekker buiten in de tuinstoel , voedingdkussen er bij toppie der op , geweldig ....

of voor bryan in de box met zijn voetten stamp ding hahaha

slijmerige ontlasting alleen als hij verkouden is ..

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa is dus niet verkouden (nog nooit geweest) Ik heb het al eerder gezien hoor, maar vergat het steeds te vragen.
    Ze heeft nergens last van.

Deel Deze Pagina