Haha thirza. Hier nog 1 die echt niet onder voetbal in slaap valt. Dus het is wel heel erg met die vent van jou... Niks gewend die mannen
ik zit ook te eten aan de laptop mannetje al 3 x geroepen voor t eten , maar ligt nog op bed . eige schuld als t koud is
Vind ik oom mys. Moettie maar komen. Zeker als je hem al 3x hebt geroepen. Dat is hier altijd zo met de koffie. Dan heb ik het klaar, roep ik hem en dan duurt het nog minstens een kwartier.
Wij hebben UPC. en bellen na 1900 gratis naar vaste nummers. Mensen met ook UPC daar bellen we altijd gratis mee. Wel handig, mijn vriendin heeft ook UPC. ( we bellen nogal veel)
Nou, het was een hoop gesmeer, maar Tess vond het helemaal geweldig. Ze lag echt te smikkelen en papa en mama waren helemaal vertederd. Ze zat de hele tijd haar lippen af te likken. Nu staat alles in een sopje, want man o man....ik moet er ook nog handigheid in krijgen.....
Dees, ik had uiteraard al op die mooie knul van jullie gestemd! Ichtus, wens je moeder heel erg veel sterkte morgen en de aankomende tijd. Zal niet makkelijk zijn! Voor jullie uiteraard ook veel sterkte! Probeer niet teveel te stressen meid!
geweldig he suus vind het ook echt leuk om te doen , hahaha wacht maar tot ze daalk iets niet lust , dan is het flats alles der uit .... hahaha leuke fotos
Hahaha Suus, leuk! Nee ik heb geen KPN (ik woon namelijk in Belgie en daar hebben ze geen KPN) Normaal is naar het buitenland bellen hier erg duur maar we hebben nu dus een abbo dat we gratis kunnen bellen. Het zal een hoop geld gaan schelen.
ooooh lief! Hier gaat het er ook goed in! Hij trappelt al heel enthousiast met z'n beentjes en handjes als de lepel eraan komt! Mond open en smikkelen maar! En ja idd we hebben een naam om hoog te houden! hihi
@dees.. zal ik doen.. en nee geen smsje gehad.. maar we hebben geen vast nummer dus dat wordt lastig.. aangezien we eerder eigenlijk zelden thuis waren (toen we nog geen kids hadden) vonden we vaste telefoon niet nodig.. nu is het met onze mobiel zo'n gewoonte geworden dat het echt overbodig zou zijn een vaste foon.... als je trouwens nog date data hebt.. pb die maar ff als je wilt.. dan kijk ik ff of ik 1 van de dagen kan ivm oppas...heb wel zin in een daggie wychen..hihihi of die regio dan he.... @suus.. oh wat een heerlijke smeer foto zeg...en wat heeft ze last van de warmte of zie ik dat nou verkeerd..
Ben benieuwd of Tess iets NIET lust, want tot nu toe gaat alles gretig in haar mondje. Vandaar dat ik begonnen ben met groente, dat schijnen ze minder lekker te vinden dan fruit. Dus nu 2 keer in de week eerst worteltjes, dan andere groenten 3 keer in de week. Daarna fruithapje 3 keer in de week en daarna elke dag een verschillend hapje. Maar dan zal ze al ruim een half jaar zijn. Eerst rustig laten wennen, ben ook benieuwd hoe haar luier er morgen uitziet.