hier is het inmiddels ook zo dat als ik niet snel genoeg bij hij begint te zeuren hahaah zo van MAM SCHIET NOU EENS OP hihi
Haha suus. Leuk zeg! Jij moet er handigheid in krijgen, maar Tess ook. Die weet immers niet eens wat een lepel is, laat staan wat ze er mee aan moet!
Dat is vaseline zalf Ichtus, want anders krabt ze zichzelf helemaal open. Zo "glijden" de nageltjes wat beter over de huid. Weet je nog, ik was die slechte moeder die in de vinger knipte....snif.
OH ja.. Marijn vond de fietskar helemaal het einde.. (voor zovver ik dat kan inschatten natuurlijk.. misschien vond ie t wel geen zak aan maar hij miepte er dan iig niet om..hihii) Rond kijken en toen we eenmaal in het bos waren vond ie het bos nog interessanter.. hij wist niet waar ie kijken moest en hoe groot hij zijn oogjes moest maken.. wat een pret.. en maar lachen.. op de trugweg is ie in de kar in slaap gevallen..daardoor viel zijn petje half over zijn gezichtje.. zoo cute om te zien.... en VOETBAL... hier ook een voetbal man en nu met het ek ben ik tijdens de NL wedstrijden ook van de partij.. maar dit zijn dan ook de enige momenten dat ik het echt leuk vind..EK en WK.. verder kijke ik nooit en vind ik er geen bal aan.. nu ga ik ff een heerlijke bak leut voor mezelf maken.. tot later..
Tess kent de lepel op zich wel, want sinds 4 weken krijgt ze op de lepel cinababy en later ook de hoestdruppels. Het mondje gaat al keurig open bij de aanblik van het lepeltje.
Wat geweldig dat Marijn de fietskar kon waarderen...enne....foto's van Marijn met pet voor de ogen? Slurp ze!
dat zijn smakelijke luiers vooral zo rond een uur of 6 a 7 hahaha maaruhm wortels vinden de meeste wel lekker , is zoet , geld ook voor bruine bonen met apppel is ook zoet bryan vind beide verrukkelijk , als ik dan groene groente neem als spersie of zo , die moet hij niet is flats hahaah
Ik ben benieuwd Mystery. Ik schrijf in ieder geval al deze ervaringen op voor later. Eens kijken wat ze dan wel lust en nu niet.....
Ja en het is dat het ik hem bewust maar een half potje geef, want anders at ie het hele potje leeg! Heerlijk om te zien! Alleen de sperziebonen vond ie niet zo lekker laatst, maar dat gaan we dan volgende week opnieuw proberen... We zijn nu al aan en fruit en groente op een dag. Hij vind het alle 2 gelukkig lekker! Hoop dat het zo blijft, zou wel makkelijk zijn met z'n Mcadd. Mystery: krijgt Bryan daarna nog een hele fles? Hier gaat ie nog helemaal leeg. (moet ook van de ka)
Bomen enzo schijnt idd erg leuk te zijn voor baby's. Tessa staat hier dan in de kinderwagen onder de boom in de tuin, en ze vind die blaadjes prachtig. Heb dan ook zo'n wagenspanner boven haar hangen, maar daar kijkt ze niet eens naar.
bryan krijgt tussen de flessen in zijn hapjes , dus het schema is dan zo 8.00 fles 10.00 fruit 12.00 fles 16.00 fles 18.00 groente 20.00 fles werkt prima hier , flessen gaan normaal altijd leeg , nu ivm zijn verkoudheid drinkt hij iets slechter , maar t gaat prima danoontje vind hij trouwens ook heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ( is niet iets wat dagelijks gebeurd , maar was speciale dag )
@suus.. Oh ja.. vaseline.. dacht al.. zooooo erg heeft marijn gelukkig geen last van de warmte, maar t verklaard een hoop ja.. ik heb nog steeds nooit geknipt of gevijld, maar volgens ed moet het binnenkort toch wel gaan gebeuren... @iedereen thnx voor t medeleven.. ik zal niet stressen hoor.. tenzij de operatie niet goed verloopt, maar dat zal wel loslopen.. @dees. dat zal idd erg gaan schelen ja.. bij mij dan weer niet helaas.. SNORRY wel fijn dat alles het weer doet hoor... sjonge wat typen jullie snel... tegen de tijd ik weer heb bijgetypt zijn jullie alweer verder.. kan ik weer opnieuw beginnen..hahaha en dan nu koffie.. nog een keer...
Ichtus: ik zie in mijn werk best vaak mensen met een geamputeerd been. En er valt goed mee te leven gelukkig. Tis vaak wel een lange weg van revalideren. Hoe oud is je moeder? En hoever gaat het er af? onder of boven de knie. En is het de bedoeling dat ze een prothese gaat krijgen? Zij is diabeet toch?
Jullie gaan idd erg snel! Voor mij voorlopig niet meer knippen, ik houd het bij vijlen. Ik ga even bankhangen. Allemaal een fijne avond en tot morgen! Knuffel!
@suus.. hier de 3e baby dus niet zo foto makerig meer..hihihi.. bij jurian sleepte ik de camera nog overal mee naar toe.. bij lisa al een stuk minder en nu moet ik mezelf er echt aan helpen herrinneren dat ik foto's moet maken.. arme kind... @mystery.. er zijn speciale danoontjes voor baby's.. zijn vanaf6 mnd en kun je in de fles doen maar ook met een lepeltje met bijv. liga erdoor zodat het wat dikker wordt.. pyamapapje heet t.. misschien wist je het al, maar denk aangezien hij het heeeeeeerlijk vond.. kun je dat s proberen.. vind ie vast ook heeeeeerlijk.. hier hebben ze er vreselijk van gesmuld.. eerst af en toe na de groente als toetje met een lepeltje en later als laatste fles...
Ik deed ze ook eerst tussendoor, de hapjes. Maar nu doe ik ze op de tijd dat hij eigelijk de fles moet(om de 4 uur) om tijd te rekken, want de laatste fles moet om 00.00 uur en de eerste om 6.00 uur en dan houd ik 2 uur over. Maar met de hapjes kan ik het makkelijk rekken! Is wel fijn!
die danoontjes kon ik hier niet vinden, staat dat op de babyafdeling of bij de zuivel in de supermarkt? Bij de etos vond ik ze ook niet.