Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Eten is er....tot later.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft ook van die dagen dat ze echt alleen maar slaapt, vind het op dat moment ook een beetje eng. totdat ze weer alleen maar wakker is, dan mag ze wel weer slapen :)
    Suus, heb je nog even een pbtje gestuurd ;)
    Heb gister met het cb geveld en ze denken toch dat Lune een koemelkallergie heeft :( Dit omdat ze veel krampjes heeft, tijdens de fles al krampjes krijgt, ze zich veel overstrekt en onrustig is. Dus ik heb vanochtend een fles dieetvoeding gegeven, Pepti. Daarna weer een fles friso comfort en heb haar nu op haar buik te slapen gelegd, ze slaapt al bijna 2 uur :confused: En nergens een krampje te bekennen. Dan zou het toch geen allergie zijn? Ik probeer denk ik toch nog even de friso comfort met de druppels van suus, sab simplex.

Mijn vriend is ook patat aan het halen, mmm :p Met een loempia, nog meer mmm :p

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Smakelijk Suus..

zin?
    Ja..nja eigenlijk niet..maar nu kon het niet anders.
    Die jongen die vanavond komt, die komt uit België en is hier een paar daagjes.
    En vanavond gaat hij terug.

En vandaag moest mijn mannetje werken, dus vandaar!

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bij ons slaapt ons meissie ook veel beter op de buik..
    Misschien ligt het daar aan?

Zodra ik haar weer terug draai, dan begint ze echt te krijsen..

Dus ik controleer nu extra vaak.
    Maar laat haar lekker op der buikje liggen!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden
    zo ben er weer we zijn vandaag naar toyserus geweest werd bij ons in de buurt geopend daarna nog even lekker gewandeld met bryan en de hond en nu liggen we eff lekker op de bank zalig haha.

@dees meid dat klinkt niet zo prettig hoop dat het snel beter gaat

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogen ze op de buik slapen? Luuk heeft namelijk meer last als hij op zijn rug ligt. Op zijn buikje en zij zijn de krampjes minder.

Met kolven is het trouwens wel te doen met de pijn maar het blijft kromme tenen werk. Morgen bel ik mijn Nederlandse huisarts en vraag of hij iets weet. Inmiddels heb ik 2 tips gekregen met middeltjes dus kijken wat de huisarts ervan vind.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meiden,
    Geniet lekker van jullie beebjes!

Enne....wij hadden hier ook een buikslaper hoor...heb ik ook toegelaten. Sinds 2 wk slaapt hij weer op zijn rug!

Veel plezier!

Elmo

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ze raden het wel af..

Maar ze slaapt anders niet..of het duurt veeeeeel langer voor ze inslaapt.

Wij gaan het aanstaande vrijdag op het cb hebben over inbakeren...dit omdat eerst zeker moet zijn dat haar heupjes helemaal goed zijn.
    Wie weet gaat het dan ook wel beter..

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Met buikslapen is het wel erg belangrijk dat ze zelf hun hoofdje kunnen draaien.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey hey!

We zijn namelijk lekker naar de stad geweest met de kleine in de buikdrager! Echt lekker om er even uit te zijn! Dinsdag nog een keer, want m'n moeder gaat me trakteren op nieuwe kleding! jeeeey eindelijk uit m'n positiekleding!

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha mama's,

Ik heb al 2 dagen af en toe bij gelezen, maar heb de tijd tot nu toe niet echt gevonden om te reageren. Ik ga straks in het andere lijntje de kersverse mama's feliciteren. Het is nu bijna zover dat we dat lijntje kunnen sluiten, wat is het snel gegaan hè (achteraf gezien dan...)?

Juul is vandaag lekker in haar hum! Het was hier erg druk met visite, maar ze heef theerlijk liggen lurken en viel daarna heerlijk in slaap. Nu is iedereen de deur uit en ligt ze nog even in de box te slapen. Juul slaap overdag trouwens niet erg goed als ze niet bij een van ons ligt. Ik kan haar echt niet een paar uur in haar bed leggen hoor, was het maar zo'n feest! 's Nachts gaat het over het algemeen wel goed alleen afgelopen nacht heeft ze op mijn borst liggen slapen omdat ze in haar bedje meteen begon te piepen.

Juul woog vanmorgen trouwens alweer 70 gram boven haar geboortegewicht! Niet slecht voor een dame van 14 dagen oud toch?

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    :D joepie! ik mag me voor het eerst hier melden als mama! :D

Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal enorm te bedanken voor de lieve woorden, sms-jes, kaarsjes etc. voor Fenne en mij! Ik waarder dit echt ontzettend, het waren zulke spannende dagen en al die reacties helpen je er echt een beetje door heen!

Ik kan dan ook vanuit mijn hart zeggen dat jullie schatjes zijn... BEDANKT!

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Graag gedaan Wen!
    Ik ben dolblij voor jullie dat jullie meissie lekker mee naar huis kon..en dat alles nu goed gaat met jullie!

Enne..daar zijn we voor toch?

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo...alweer op...ha ha ha.
    Tess slaapt 's nachts ook 10x beter dan overdag. Maar ze kan nu gelukkig ook een uurtje wakker liggen zonder te huilen, wat een verademing.

Wen, fijn dat je je weer komt melden. Hoe gaat het nu met jullie?

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hey Wen! Fijn dat je er weer bent!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heee Wen! Leuk dat je je even 'laat zien'! Gaat goed he met Fenne? Sjonge, wat een prachtig meiske zeg! En wat heerlijk dat jullie thuis zijn na die spannende periode (verwacht je ook niet zoiets he, gebeurt altijd bij anderen dat soort dingen) Leuke naam heb je je dochter ook gegeven!

Ruben was dus ook een buikslaper.. Hmm, vind het toch wel spannend want ik keek net bij Lune (kijk om de 2 minuten haha) lag ze met haar koppie in het matras te happen. Ze zocht haar speen denk ik, maar vond het geen fijn gezicht. Ik hou haar nu extra goed in de gaten.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier wel savonds bezoek gehad, voor mensen die werkten overdag is het wel handig ;) zullen we samen een winkeltje beginnen :)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Het gaat echt super met ons... Fenne zal er niets aan over houden... hadden we de dagen na de geboorte niet durven hopen... 't was even echt mis...
    Zoiets verwacht je inderdaad niet, alles ging zo goed tijdens de zwangerschap en ook de bevalling verliep (in eerste instantie) voorspoedig...

Ik zal snel mijn bevallingsverhaal op papier zetten en hier plaatsen... eerst maar eens tot rust komen thuis... :D

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joma, doen we! We gaan bakken met geld verdienen....die we vervolgens weer aan de kleine gaan besteden. Waren immers toch kadootjes voor de kleine....

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh heerlijk klinkt lekker ontspannen was lekker zonnig ;) hier wel tenminste

Deel Deze Pagina