haha wij hebben ook zoveel kleding gekregen, maar wel echt allemaal leuk! En voor straks als ie iets groter is!
Lijkt me flink schrikken ja. Maar gelukkig gaat het nu helemaal super! Goed uitrusten hoor, tis niet niks wat jullie meegmaakt hebben. Geniet ervan!
oh en ik heb zo veel mooie baby's gezien... schitterend! Wie zijn er nu nog aan de beurt om te bevallen? Zal zo eens op de lijst kijken, is die up to date?
Ik geef haar nu verschillende voedingen om over te stappen op pepti. Ik heb 4 weken lang omneo gegeven en dat werkt niet. Nu een week friso comfort en omdat de krampen alleen maar erger werden mocht ik overstappen op pepti. Dat betekent de eerste dag 2 flessen peti en de rest normaal, de 2e dag om en om en de derde dag helemaal overstappen. Ben nu dus met de 1e dag bezig en heb dus nog maar 1 fles pepti gegeven. Maar omdat ze na de fles friso comfort ook geen last blijkt te hebben ineens begin ik weer te twijfelen wat ik moet doen Als ze namelijk geen allergie heeft is de pepti onnodig, het wordt dan ook niet vergoed en kost 23 euro per pak Dus ik twijfel aan de allergie. Dan zou ze toch altijd klachten moeten hebben en niet soms wel en soms niet? Moeilijk moeilijk..
oh fijn dat Fenne er niks aan over houd! Zal wel heel spannend geweest zijn voor je zeg! bah... @dees:Hoop dat je snel van die schimmel af bent! Finn slaapt het liefst dubbelgklapt, ook op z'n buik en overdag als ik er bij ben constant geef ik er aan toe. Maar 's nachts dan leg ik hem op z'n rug en dan "valt" hij op z'n zij.
Hoi Hoi, Tessa is iets wakkerder. Ze heeft iig om 15u goed gedronken. Gelukkig maar. Waarschijnlijk heeft ze dan vanavond weer haar huil uurtje, net als wij willen gaan slapen... Ik ga ze zo ff proberen wakker te maken voor de volgende voeding. Maar eerst ff eten. Mannetje kookt. Heerlijk. Visite is weg. Lekker weer de avond voor onszelf. We hebben bewust in de kraamweek heel weinig bezoek gepland. En dat was echt een zaligheid. Het begint nu zo'n beetje te komen.
allergie dan heb je volgens mij altijd klachten ik zou het voorlopig bij de friso comfort houden! hier werkt overigens een half uur voor dat ze gaat eten cinbaby 3 druppels perfect , gwen is nu kramploos
Moeilijk he! ik heb dat ook met Finn. Geen idee of ie een allergie heeft hoor, maar hier blijft hij spugen en er komt maagzuur op. Is het nu reflux of komt het van de krampen en gaat ie dan persen en komt het hem zo omhoog. Ik vind het maar een gedoe hoor, die voedingen! Hopelijk kom je erachter wat het is want 23 euro is een hoop geld iedere keer!
fijn dat Tessa wat wakkerder is !hier ook in de kraamweek niet veel bezoek maar bewust erna oh heerlijk zo man die kookt
ik weeg nu 59 kilo en woog altijd rond de 54 dus bijna op m'n oude gewicht, zonder iets te doen! Pas nog steeds niet in m'n oude broeken, hoor. Dus heb wat goedkope broeken besteld bij de h&m en we gaan dinsdag kijken voor iets erop, want die maat zal niet snel veranderen, broeken wel...
zo hier heeft Gwen geen krampjes meer overdag een half uurtje voor de eten geef ik 3 druppels cinababy en het werkt! slapen oh nou gwen is echt een rugslaapster en dan hup handen omhoog of in de lucht hhih zo leuk gezicht ! ik heb er nu voor der oogje op der zij gelegd de andere kant op vandaag maar dan wel achter de rug en voor de benen een opgerolde handoek!
knap hoor joma! Lijnen is echt niks voor mij! ik houd me er misschien 2 weken aan en dan vergeet ik het weer...