Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    das mooi meegenomen zeg! ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    knap ja ik zal wel moeten :rolleyes: nu nog minimaal 15 kilo te gaan :oops: einde zwangerschap was ik 33 kilo aangekomen :oops:

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    HEY WEN! leuk je weer te lezen meid! en wat is Fenne een ontzettend mooi meissie! Fijn dat alles goed is met jullie!

Nora slaapt nu goed op de rug. Wilde ze in het begin niet. Gelukkig nu wel! Soms is ze dan wel wat onrustig, maar over het algemeen gaat het goed!
    Vannacht hebben wij 6 uur achter elkaar mogen slapen! Dat was even lekker!

Hier wel uit de positiekleding gelukkig! was 10 kg aangekomen tijdens de zwangerschap en ben er nu 15 kwijt! Heerlijk! haha

Wij gaan zo eten.. mannetje is naar de pizzeria gereden.. ik heb een lekkere kipschotel en mannetje een shoarmaschotel! ff lekker makkelijk!

Morgen moet mannetje weer gaan werken.. dan mag ik het alleen doen! leuk en spannend tegelijk.. En toch ga ik pappa heel erg missen! haha

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    mijn eten is er! tozzo!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker hoor meid die 6 uurtjes slaap! ;) zo das niet verkeerd dat je meer kilo,s kwijt bent ;) uhm dat eten klnikt verrukkelijk :rolleyes:

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    smakelijk sizzel! ben jaloers!
    Ik miste Marc ook wel even hoor, maar het went snel!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    getsie...

ik ben eigelijk best ongezellig nu: we hebben bezoek en ik zit achter de computer! haha
    Maar Finn moet om half 7 z'n fles dus dan ben ik weg...

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zal trouwens Naatje straks smsen! ben haar buddy. Zal het wel doen na het eten...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben nu al 10 kilo kwijt van de 15...
    Ik wil er nog 7 afvallen. Dan zit ik 2 kilo onder m'n start gewicht.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb toch maar nu gesmst!

Ga Finn de fles geven! als ik iets van Naatje hoor dan horen jullie het meteen! hoop dat ze geen gsm problemen meer heeft!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ben ff douche

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hey meiden..

alle meiden die erbij zijn gekomen van harte gefeliciteerd met alle mooie mini-mensjes! heerlijk he dat moeder worden en zijn ;)

Hoe gaat het met alle moeders.. nog moe? of begint alles al een beetje zijn ritme te krijgen!?

Hier wel al een ritme gelukkig, alles went erg snel... kyana doet het goed en de borstvoeding gaat ook nog steeds goed... gelukkig!

hmm en net niet zo'n hele strakke actie uitgevoerd met kyana, had na de voeding met d'r gekangaroed, maar het werd tijd om het eten te maken dus had haar daarna (zij sliep inmiddels al) terug in bed gelegd... en sindsdien is ze ontroostbaar... denk dat ik haar zo maar lekker bij ons in de box leg!

joma douche ze meid
    Sizzel eet lekker.... dat doet een mens goed hihi

hier ook al op mijn startgewicht terug, nu nog de overige 10 kilo kwijt die ik al kwijt wilde voor de zwangerschap, maarja alles is gewoon nog TE lekker hihi!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier ook terug op mijn startgewicht. Maar wil voor de zomer nog wel zo'n 3 kilo kwijt, maar dat komt vanzelf wel.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    andere topic lezen ze is bevallen :) :) :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben jaloers op jullie gewicht :oops:

ik ben douche hhhihihi ja nog steeds :rolleyes:

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik vind de meeste van jullie niet leuk meer. ;) Ik moet nog 10 kilo kwijt van de zwangerschap en dan nog zo'n 10 die ik na de operatie erbij had. :rolleyes:
    Ga maandag beginnen met lijnen. (wel voorzichtig, schijnt niet goed te zijn met borstvoeding)

Wie maakt er een lijstje wie wat afvalt?

Naatje van harte.

Hier zo weer visite, maar leuk dat de sfeer weer beter is.

Heb hyves aangemeld geloof ik, maar moet nog geaccepteerd (of mag ik niet :cry:

misschien tot later

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik wil wel een lijstje maken..zeg maar hoe jullie het willen hebben..;)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ja.. leuk een lijstje over het afvallen.. houd een mens scherp en gedisciplineerd..hihihi

Ik ben nu 6 kg kwijt en moet er nog 9.. dan zit ik onder mijn start gewicht..eigenlijk wil ik terug naar de 65 kg, maar dan moet ik er nog 14.. dus eerst maar s 9kg en dus naar de 70..

Kan mijn broeken al wel dichtkrijgen als ik plat op mijn rug lig, maar kom dan met geen mogelijkheid meer overeind..hihi.. en dan nog niet te vergeten die enorme plumpudding die dan over de rand van mijn broek hangt.. :rolleyes: maar de ervaring leert dat het elke dag beter wrodt.. Ben nog niet aan het lijnen ofzo hoor maar drink wel veel water..

Nou ik geef nu bv voor iedere voeding. marijn drinkt eerst mijn borsten leeg en daarna krijgt hij zijn normale fles met kv. die hoeft ie dan niet helemaal leeg te drinken maar dat doet ie wel.. dit heb ik vandaag de hele dag gedaan en hij doet niets anders dan slapen.. Heb m buiten het voeden nog niet wakker gehad vandaag.. zo'n verschil met gisteren..ideaal! hij mag over kwartiertje weer.. kan nu al niet wachten...

:D :D

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ook wel voor zo'n lijst...

Ik ga ff onderkantje sproeien onder de douche en dan lekker 'bloot' op bed boer zoekt vrouw kijken.
    (alsof dit info is waar jullie wat aan hebben... )

Kom daarna niet meer benenden, tot morgen dus.
    Peter gaat voor het eerst de hele dag werken. Die gaat om half 7 de deur uit en is pas 2030u terug. Mijn moeder kom wel de hele dag, maar het zal wel raar zijn...

Tot morgen...
    Kus

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    afvallen uhm maak eerst die lijst maar en kom ik bovenaan denk ik :( :oops:

Deel Deze Pagina