Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje suus, dat lijkt me ook niet makkelijk als ze niet wil slapen..
    Wat hier echt wonderbaarlijk goed werkt is het speentje. Dan ligt ze heerlijk te sabbelen en te tutten in de wieg en valt ze vanzelf in slaap. (moet eerst wel 20x het speentje steeds terugdoen omdat ze hem dan uitspuugt, maar vooruit :p )

Heftig trouwens dat je nog gecurreteerd moest worden!
    Hoop dat je toch je slaap een beetje kunt pakken nog. Niet slapen bevordert huilbuien errug goed, ben ik ook achter gekomen..

Succes meis en ook veel genietze van Tess! (hele leuk naam trouwens!)

liefs maja

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow sorry meiden , reageer even niet , op jullie
    vind me ventje zo sneu , hij is zo verkouden , en benauwd , gewoon zielig :(
    net even nieuw truitje aan gedaan uit de stress begon hij te spugen , echt zielig ,
    ik zou ook nie weten wat ik nog kan doen , hij heeft al een keer neusspray gehad , daar komt t wel van los , maar ja , ... tis nog nie over natuurlijk..... :( voel me zo machteloos :(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o das niet veel en ook niet lekker voor luna dat ze zo weinig poept zal ze ook wel last en krampjes van hebben!!zal ff vragen meid!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    komt wel meid!! dikke knuff en anders vragen hoor ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ben blij dat die nachtdiensten voorbij zijn nu :) en vanmorgen was mannetje net thuis toen Gwen kwam voor de fles, zei hij ga jij maar terug in bed ik geef wel :)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach ja die mutsjes zakten hier ook over de ogen! heb nu een ander mutsje gekocht wel wat duurder maar perfect , vond zo zielig als ze der hoofdje draaide bleef mutsje stil en zat ze met der gezicht tegen de zijbinnenkant mutsje te kijken :rolleyes:

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat spuiten heb je ook weer met borstvoeding is de poep dunner hier een stevige massa hoor :rolleyes: :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach bale meid! dikke knuffel meer kan je niet doen, :) hier een meisiie met een onstoken soep oog :( heb maar water gekookt en iedere keer met een watje en schoonmaken ander weet ik het ook niet!iemand nog tips?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is best een keuze die je moet maken om er zo te laten huilen ik doe het ook maar vindt ook wel moeilijk ;)

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja de kraamhulp gaf mij de tip om borstvoeding te gebruiken en dan een klein druppeltje in zijn/haar oogje laten vallen even laten in werken en dan met een watje er uit vegen ( werkt als dreft in een vette pan hahah )
    mischien heb je er ook wat aan ?

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o dan moet ik ff melk uitknijpen :rolleyes: komt genoeg nog uit ! thanx mischien helpt het , ik vindt zo zielig :(

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja hier werkt t perfect..... tis niet meteen weg natuurlijk , maar t werkt wel :)

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    haha waar melk allemaal niet goed voor is he, bij mij zij het cb dat een druppel melk dus ook helpt tegen een verstopt neusje...

kyana had ook een ontstoken oogje, na een paar dagen goed schoonmaken met afgekookt water is het weg... bij het cb legde ze wel de nadruk op hoe ik het watje over het oog moest vegen... van buiten naar binnen en dan omlaag. hier heeft het geholpen in ieder geval.

Hier ook mutsjes die over ogen zakken, maar ik heb al de kleinste mutsjes :(

Ooh rust en regelmaat doen echt wonderen tegen huilende kindjes... ik heb wat dat aan gaat geluk met kyana die heeft dat ritme van het zkh al geleerd. dat was verschonen, voeden, knuffelen en hup weer het bed in en dat allemaal in een uur. Al is ze hier wel steeds vaker wakker, dan knuffel ik even met d'r en als ik d'r ogen zie draaien dan leg ik d'r in bed binnen no time valt ze dan in slaap.

Verder nog steeds last van mijn borst, ik heb al alles geprobeerd en het is gewoon zielig kyana krijgt er nauwelijks wat uit en dan maakt ze zich boosss... ik hoop zo dat het snel wegtrekt, zou het jammer vinden als het een ontsteking wordt en dat ik met de bv zou moeten gaan stoppen.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx meiden! ;)

met gekookt water voor der oogje was ik vanmorgen al mee begonnen! dus probeer dit een paar dagen en anders kan ik altijd nog borstmelk proberen!vindt zo zielig gezicht echt zo slijm plak oogje :(

Hier ook schone luier ,fles ff bij mamma of pappa kroelen en naar bed! alleen vanmiddag was ze beetje van slag maar lig weer lekker al paar uurtjes in coma ;)

15. Cinderella2007

27 sep 2007
    54
    0
    6
    Zijn er hier dames die uitgerekend zijn rond de 25ste?

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    hier alleen mama's, er zijn nog meiden die moeten bevallen in een ander topic, de bevallingslijst ;)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meiden, ik weet niet wat ik moet doen. Lune haar krampjes worden alleen maar erger en ze slaapt er gewoon bijna niet van. Ze wordt tussendoor steeds wakker met een krampje, zo krijgt ze toch geen rust? :(
    Ik moet morgen met haar naar de kinderarts maar dat duurt me zelfs nog te lang, heb het idee dat het met de dag erger wordt sinds een dag of 3. Zal ik zelf gewoon andere voeding halen bij bijv. de apotheek of nog een dag afwachten en overleggen met de kinderarts?

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goedemorgen trouwens ;)
    Sorry, ben een beetje van slag.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen allemaal,

hier een perfecte nacht gehad. We hebben Tess gisterenavond om 23.00 in badje gedaan en vervolgens viel ze direct in slaap. Ook na de voeding van 4.00. Geweldig....ik heb gewoon 6 uur geslapen!
    Maar nu begint het drama weer. Nu net een uur gehuild, maar ze is nu stil. Duimen draaien dat het zo blijft. Ik vlucht bij het huilen de keuken in en ga druk aan de poets. Zo vind ik het minder moeilijk om het gehuil aan te horen.

Maja, Tess had de eerste week ook giga last van krampjes en wij zijn overgestapt op friso hypo-allergeen i.c.m. sab simplex. Zo he, binnen 2 dagen waren de krampjes een stuk minder en nu na een week heeft ze er nog nauwelijks last van. We hebben dit wel in overleg met de VK gedaan. Ik zou het dus morgen eerst even overleggen met het CB.
    Ook hebben we haar in zijligging met opgetrokken benen gelegd. Dat vind je zelf ook fijn als je buikpijn hebt. Sinds gisteren ligt ze weer op haar rug.
    Misschien heb je hier iets aan.....

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    BUDDIE NIEUWS:

hoi ik kreen een berichtje van amma:

Eindelijk geboren na een lange bevaling die eindigede in het ziekenhuis want het bleek een sterrenkijker. Hetis een jongen en heet NOAH. Alles is goed. Liefs Amma

Einde Buddie nieuws

Deel Deze Pagina