Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is wel motiverend zo,n afvallijst ;) fijn dat marijn het zo super doet :)

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nie zo snel kletsen :( kan t niet bij houden :(

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier gaat alles lekker, heb net Aaron voor het eerst netjes op tijd in bedje gestopt (meestal gaat hij gelijk met ons naar bed). En we hebben iets "nieuws" wat we al een aantal dagen proberen. Hij krijgt gewoon borstvoeding, maar dan wil hij om de 3 en een half uur ongeveer eten, ook snachts. We geven hem nu al een aantal dagen voor het slapen gaan (ongeveer 11 uur) flesvoeding 110cc en daar slaapt hij 6 uurtjes op, das toch wat lekkerder voor papa en mama :). Dus hij krijgt 1 flesje per dag en papa en mama zijn nu een stuk gelukkiger met die paar uurtjes meer slaap :D

Met mij gaat het nu gelukkig ook al een stuk beter, de vermoeidheid is een stuk verminderd, voel me weer bijna fit! Dat is echt super fijn! Kan nu veel beter genieten van mijn kleine ventje!

Hoe is het hier? heb ik verder nog bijzondere ontwikkelingen gemist?

xx en knuffel voor iedereen!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi

Jaaa zo'n afvallijst is niet slecht ook al mag ik niet klagen ik weeg nu 68,5 kilo en voor mijn zwangerschap woog ik er 72 dus zit eigenijk al onder mijn gewicht maar wil er toch nog 3,5 kilo vanaf hebben, wat ik trouwens ook verwacht is dat ik snel weer wat kilootjes aankom als ik weer aan de pil begin :) dus wil dan echt terug naar de 65 dus ik doe mee hoor ;)

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    over afvallen: ik woog voor mijn zwangerschap 69 kilo en ben gegroeid naar 90... Nu weeg ik al een paar dagen 77 kilo... De eerste 2 weken gingen de kilo's als een speer... Nu blijf ik hangen! Het liefste val ik af naar 65 kilo! Ben benieuwd hoe lang dat duurt!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oh en goed nieuws de ontlasting van bryan word alweer wat beter gelukkig want stond op het punt om morgen naar de ha te gaan maar ziet erna uit dat het niet meer nodig is godzijdank want we maakte ons toch nog wel wat zorgen

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wat fijn vivian dat bryan weer lekker kan poepen :D Kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakte!

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zeg dames hoeveel poepluiers hebbe die kleintjes van jullie ? worden het er minder ?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ff vraagje vanaf wanneer kunnen baby,s lachen?bedoel niet lachstuippies ,maar echt lachen , hier heeft gwen het echt al een paar keer gedaan vandaag :) :) en dan met de mond open en dan zie je haar tanvlees hihi
    zo leuk en mond hoeken richting oor als ik tegen haar praat op een bepaalde manier ,dan zie je haar lachen :) :)

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mystery: Aaron heeft ongeveer 4 poepluiers per dag, maar ik geef bv, dus weet niet of dat te vergelijken is!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier poept ze eens om de 1,5 en 2 dagen ;) en dan een luier of 2 luiers prop vol hier spaart ze het op :)

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Vanaf ongeveer 6 weken kunnen baby's echt lachen zeggen ze... Maar ik weet niet hoe je het eerste echte lachje herkent, want Aaron die kan ook al heel breed lachen, dat het echt lijkt alsof hij lacht!

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oke dus 1 a 2 x is niet vreemd :)

en lachen ik weet niet wat officieel is maar wat ol al eerder zei hier toch echt al lachebekkies :)

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoe laat gaan jullie kleintjes naar bed savonds? Hij ging altijd tegelijk met ons naar bed, maar heb hem nu voor het eerst om half 8 in zijn bedje gelegd... Normaal gesproken lag hij in de box bij ons in de woonkamer overdag en savonds...

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier eigenlijk wisselend ,.... meestal rond de laatste voeding van 11 uur naar bed .... maar zit er ook over te denken een ritme er in te brengen ....de zelfde vraag voor de ochtend ... hoelaat halen jullie die kleine uit bed >?

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zodra ik uit bed ga... Ben nu nog niet opgeknapt genoeg om standaard om 7 of 8 uur mijn bed uit te gaan, dus nu leg ik hem na de ochtendvoeding nog wel vaak terug in zijn bedje en ga dan weer slapen tot de volgende voeding van ongeveer 10 of 11 uur...
    Maar nu hij wat vroeger naar bed gaat vind ik dat wel zielig, dan ligt hij gewoon van 7 uur savonds tot 11 uur sochtens in bed en 16 uur per dag helemaal alleen in bedje vind ik toch niet echt fijn....

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dat heb ik ook daarom leg ik um pas laat in bed :)

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja, deed ik tot nu toe ook, laat in bed leggen, maar wil toch proberen wat meer ritme in te bouwen voor hem... Misschien dat ik hem morgen bij de eerste ochtend voeding uit bed haal en er zelf ook uit ga, dan moet ik gewoon weer een middag tukje gaan doen ofzo tegelijk met hem. Hoop dat het me lukt om er zo vroeg uit te gaan :)

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahhhhaahh ja hoop t ook voor je .....

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    ach, nu ligt hij voor het eerst vroeg in bed, dus ik MOET er morgen wel ook vroeg uit, anders voel ik me zo'n slechte moeder :)

Deel Deze Pagina