Mogguh meiden. Net de huisarts gebeld en ze bellen zo terug. Ik heb gelezen dat met spruw en schimmel Gentiaan Violet erg goed moet zijn dus heb dat gevraagd. Ik heb alleen een antroposofische huisarts (en hij is ook een gewone huisarts) dus kweenie of hij er in mee wil gaan. Morgen weer naar de osteopaat. Ja het heeft woensdag en donderdag goed geholpen maar waarschijnlijk drinkt Luuk ook niet goed omdat hij waarschijnlijk spruw heeft. Dat behandelen en nog een keer osteopaat zou zeker verbetering op moeten leveren. Ik ga nu rennen want moet om 11 uur weg en moet nog eten, kolven, douchen, Luuk aankleden en eten geven en alles inpakken. Tot later ennuh, I'm back
Goede morgen lieve meiden... @poepluiers.. hier ook wel 6 per dag.. komt door gedeelte bv.. ze zijn ook erg dun.. moet ik toch even navragen aan vk die straks nog komt @opstaan en naar bed gaan.. Marijn is natuurlijk nog erg klein, maar ik haal m niet uit bed. alleen om te voeden of als ie zelf wakker is.. als ie slaapt gaat ie gewoon naar zijn eigen bedje.. gister was dat echt de heeele dag... alleen voor de laatste voeding was ie een uurtje echt wakker..vlak voordat ik de fles ging klaarmaken viel ie weer als een blok in slaap.. ben een uur bezig geweest om te voeden..hihihi.. maar hij heeft toch nog goed gedronken en goed geslapen.. @dees.. SUPER YOU"RE BACK! Heeft Luuk Spruw...ow wat zielig zeg.. Lisa heeft het ook gehad.. en flink ook.. men wat deed dat ook met bv pijn zeg.. ik heb een 2 weekse kuur van medicijnen gehad dat ik ook op mijn tepels moest gebruiken. na 2 week was het bijna over en moest ik 1 dag met wat sinaasappelsap zijn wangen insmeren.. schijnt ook te helpen, maar dat was wel op advies van arts dus zou het niet zomaar doen.. maar zo wijs ben je zelf ook wel..hihii @Joma.. 10 dagen tussen poepluiers bij bv Nou daar komt Marijn echt niet aan hoor.. hij poept zowat iedere keer als ik m aanleg.. als ie mij heeft leeggezogen dan verschoon ik m en geef ik m de fles na.. Wist helemaal niet dat dit zo goed zou werken zeg bv en kv tegelijk...zo krijgt Marijn toch mooi borstvoeding, mhoef ik er geen afstand van te doen en krijgt ie wel genoeg door de kv. ook wennen zijn darmpjes wat rustiger aan de kv en hebben krampjes eigenlijk geen kans.. Zolang mijn borsten melk geven ga ik hier mee door.. t bevalt me prima... euh...dat was t wel voor zover geloof ik... als ik iemand vergeten ben..SORRY oh ja.. MissN.. Gewicht van mij voor zwangerschap: 71,5 Einde zwangerschap 84 kg Nu: 78,5 kg streefgewicht 69kg (eigenlijk 65 maar wil eerst weer onder die 70 komen.. )
meid hier poept Gwen altijd na 2 dagen ze spaart het op kan geen kwaad zei die vrouw van het cb en is heel normaal met flesvoeding
Even delen.. DIt liedje zing ik veel voor Marijn. de tekst vind ik zoo mooi Het lijkt zo lang geleden. De eerste keer dat jij liet weten Dat ik jouw leven in mij droeg Ik wil het nooit meer vergeten. Ik wist precies wat jij bedoelde Toen je stilletjes bij me lag De dingen die we samen deelde En er was niemand die het zag.. Je bent maar eventjes zo klein Er staat nog zoveel te gebeuren Vaak is dat leuk, en vind je het fijn Geniet je van de felle kleuren Ik zie in jou het grote wonder van zoveel liefde, zoveel trouw Mijn schat je bent bijzonder Mijn hart gaat uit naar jouw.. Ik kan intens genieten van iedere traan en iedere lach' momenten vol verwondering ja ik voel ze elke dag de eerste stap moet jij nog zetten leren lopen in blind vertrouwen dat iemand jou zal vangen en van jou zal blijven houden Ik zou alles willen geven dat geen zorgen, geen verdriet aan jouw leven zullen kleven maar ach... zo is het leven niet Oh wonder van de liefde Je leeft in die geborgenheid Mijn Liefde zal altijd op je rusten waarheen jou weg ook leidt Je bent maar eventjes zo klein...
de tekst is iets aangepast.. tis oorspronkelijk een christelijk liedje van moeder naar kind, maar misschien dat niet iedereen zich daar in kan vinden dus vandaar dat ik twee regels heb aangepast.. Het staat op de cd van BABYLIEF .. er zijn 3 delen en ik vind het persoonlijk echt prachtig.. heb t veel gedraaid in mijn zwangerschap en Marijn wordt er echt rustig van... zooo lief...
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
hoeft niet! nora heeft er soms wel 2 a 3 dgn geen hoor! ligt volgens cb aan de samenstelling van je bv. is ie goed afgesteld op j kleintje dan produceer j minder afvalstoffen, dus minder poepluiers! zo kreeg ik het te horen! de plasluiers blijven het belangrijkste! ik zit hier trouwens te typen met nora op schoot... best lastig! haha
ik durf mijn gegevens gewoon niet door te geven.... ben sowieso al veel te zwaar! nora kwam van8 weer om d 4 uur.... sinds ze wakker is om de 2,5 uur... jammer dat die ene x 6 uur doorslapen eenmalig was!
Hier trouwens nog steeds geen hielprikverpleegmuts gezien.. zal vanmiddag maar s bellen.. wordt wel tijd dacht ik zo...
Lieve Dees.. Super dat je er weer bent.. Jij hoort bij ons.. Liefs, Sizzel..ik durfde mijne ook niet te zeggen.. Ben echt veeeeel aangekomen.. Maar we kunnen elkaar op deze manier wel steunen..en met z'n allen is toch veeeeeel gezelliger?
@ichtus als je dat van die poepluiers gevraagd hebt kun je me dan even laten weten wat de vk zei, bryan heeft zeker 6 poepluiers op een dag en soms zelfs nog meer en ook regelmatig dun dus klinkt hetzelfde als bij marijn missn gegevens voor de afvalrace: gewicht voor de bevalling: 73 kilo gewicht tijdens bevalling: 78 kilo gewicht nu: 68,5 kilo streef gewicht: 65 kilo
missn mijn eindgewicht zw was 103. (ahum) Zit nog in nachtkleding, moet nog douchen maar ilse is vanaf kwart over 8 al wakker en denk niet dat ze nog gaat slapen voor de volgende voeding. Denk dat ik haar maar ik wipper mee naar boven neem en in de badkamer neerzet.
sizzel als ik naar je buikfoto kijk van 35 wk dan kun jij toch nooit zoveel te zwaar zijn? Ziet er toch prima uit?
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!