@debbie ik ben 1.74 pff volgens mij heeft bryan een regeldag hij is al vanaf gisteravond onrustig en meld zich echt om de 3 uur dat hij wil eten normaal 4 a 4,5 uur vannacht bleef hij ook onrustig dus slechte nacht gehad. nu ligt hij in de box maar ziet er niet naar uit dat hij rustig gaat worden hoop wel dat hij nog even wil gaan slapen. Morgen ga ik shoppen lekker kijken voor nieuwe kleren mama moet ook af entoe verwend worden he
goedemorgen dames... jeetje wat gaan jullie snel... ICHTUS wat fijn je weer te lezen hier... en wat een mooi liedje echt tranentrekkend... GEWICHT ik ben 1.78 voor mijn zwangerschap 74 kilo nu 89 kilo wil weer graag naar de 70 EVEN JULLIE MENING ik denk dat ik heel gemeen ben geweest vannacht... heb haar gister om 22.30 de laatste fles gegeven en om 3.00 werd ze wakker heb even met haar gelopen en ze viel in slaap terug in haar bedje gelegd begon ze weer te bleren hihi er weer uit gehaald en bij mij in bed genomen... toen sliep ze en vanmorgen om 6.30 werd ze weer wakker... dus heeft ze geen nachtvoeding gehad...is dit heeeel zielig? DIETEN meiden die geen crashdieet wilen.. ik ben van oorsprong dietiste dus voor vragen kan je me altijd bereiken... lkusjes
ok, dat scheelt wat, ik ben 1.80. dwazie; als ze echt honger had gehad dan had ze vast niet gaan slapen, dus valt wel mee hoe gemeen je bent wil geen crashdieet, pas sonja wel een beetje aan, ben bang voor afvallen, ofwel dat dan opeens mijn borstvoeding stopt en wil toch graag tot een maand of 4 bv geven. (lijkt me ook makkelijk in de vakantie)
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Dwazie1980 Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 89 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Dwazie1980 Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 89 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Mom2bofnie Startgewicht zwangerschap: 60 kilo Eindgewicht zwangerschap: 76 kilo Gewicht op dit moment: 68 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
Over de afvalrace.. hoe gaan jullie het aanpakken? Voorlopig mag ik volgens mij nog niet een dieet volgen, ivm de borstvoeding. Maar op den duur Sonja-en lijkt me wel wat. Verder vroeg mijn moeder gister wanneer ik naar de post natale gym ging.. tja eigenlijk niet eens over nagedacht.. maar misschien is zoiets nog wel wat. Oh ja, en hopelijk straks veel wandelen achter die kinderwagen, dat moet toch ook wat doen? Staat mij bij dat je wel al vroeg je schuine buikspieren wat mag gaan trainen. Weet iemand vanaf welke week? Wat altijd helpt bij mij: een tijd suiker boicotten. (schrijf je dat zo?) Gewoon alles waar suiker (behalve fruitsuikers) in zit niet eten! Het is even wennen, maar werkt goed en je hoeft er niet minder om te eten, dus genoeg voedingsstoffen voor de kleine. Maar.. ik wacht even tot mijn verwen-tijd over is. Want ik vind dat ik/ wij allemaal na deze zware periodes best extra mogen genieten van alles. Iemand nog een goed idee voor de afvalrace?
Ik heb ook nog geen idee hoe ik het wil gaan doen.. Ik blijf nu hangen op de 71 kilo..de eerste weken vlogen de kilo's eraf.. Ik wil graag ervaringen horen over sonja.. Ik heb het boek hier wel liggen, maar ik heb het idee dat je echt heeeeeel veel mag eten en het dus niet helpt..
nou dan zal ik ook maar uit de kast komen ben de zwaarste van allemaal voor de zwschap 134.4 na zwschap 137.5 gewicht nu 135.7 streefgewicht 80 ( dus heel wa te gaan ) wat betreft sonja ... dankzij haar ben ik zxwanger geworden , ik was er mee begonnen en in 1.5 week 10 kg kwijt ( is heel veel ik weet t ) maar toch ... t werkt
Ik ben 1m 69cm. En mijn eindgewicht (einde van de zwangerschap) was 74 kilo....even voor de volledigheid. Ik wil geen crashdieet, maar gewoon minder snoepen en dan hoop ik de 3 kilo voor de zomer eraf te hebben. Maar een dietiste in ons midden is nooit weg voor een goede begeleiding! Tess had net een giga poepluier....JIEHAA! Ben helemaal opgelucht. Tis nu wel janken geblazen, maar da's niet zo gek. Normaal wordt ze er altijd uitgehaald en krijgt ze direct de fles na een nieuwe luier en nu leg ik haar weer terug. Dat is eigenlijk best zielig, buikje is al leeg (na de forse poepluier) en de regelmaat is verbroken.... Maar ze moet toch echt even geduld hebben tot half 12.
Ik ga even sigaretje roken, tis net eventjes droog nu. Daarna maar even aankleden...wordt ook hoog tijd.
moet zeggen, ga sonja voor de 5e keer doen, is me nooit echt goed afgegaan. ben een paar jaar geleden veel en langzaam met streep je slank afgevallen, en dat bleef eraf. dus ga een combi doen. suus fijn die poepbroek, hier zo'n 4-6 keer per dag, net bijna tegen mij aan hier schijnt de zon volop, ga vanmiddag ff naar de stad met vriendin, dus ff wandelen. geef mezelf trouwens 9 tot 12 maanden om af te vallen.
suus ff een vraagje; ben je nu net weer begonnen met roken ? ben nu 2 jr gestopt, en rookte echt een pakje per dag mis het soms zo, gister rook ik de lucht tijdens een film op tv
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: 74 kilo Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Dwazie1980 Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 89 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Mom2bofnie Startgewicht zwangerschap: 60 kilo Eindgewicht zwangerschap: 76 kilo Gewicht op dit moment: 68 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo Mystery Startgewicht zwangerschap: 134,4 kilo Eindgewicht zwangerschap: 137,5 kilo Gewicht op dit moment: 135,7 kilo Ideaal gewicht: 80 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
Ja, ik ben na de bevalling weer begonnen met roken. Ik heb tijdens de zwangerschap (en 3 maanden ervoor) niet gerookt. Maar met alle stress van de eerste weken ben ik helaas weer begonnen. Rook nu ongeveer 5 sigaretten op een dag en ik hoop dat ik het daarbij kan laten. Heel vreemd, maar in de zwangerschap had ik er totaal geen behoefte aan. Maar knap Debie, al 2 jaar sigaretloos! Petje af hoor! Tess is weer in slaap gevallen, dus laat haar nog even liggen. Zometeen een flesje maken... Zon schijnt hier nu ook nog en ik twijfel een beetje of ik vanmiddag zal gaan wandelen. Ik laat het even van het slapen van Tess afhangen.
@vivian.. ik zal het melden als de vk is geweest.. mocht je niets horen dan ligt internet eruit, maar hier ook veeel en dunne poepluiers.. op zich niet erg, maar wil niet dat ie uitdroogt natuurlijk.. hij drinkt wel super dus dat zal wel meevallen, maar toch.. Er zijn er dus meer die bv en kv tegelijk geven.. fijn om te weten... Hier ook nog niet flink aan de lijn ivm bv, maar ik drink wel veeeeel water.. elk uur een groot glas en daarnaast drink ik vooral voor het eten een groot glas water of 2. dan heb ik minder trek en eet ik normaal ipv 2x zoveel..als ik zin heb tussendoor in wat lekkers eet ik een kiwi of een appel... natuurlijk neem ik ook wel lekkers hoor, maar probeer ht wel minimaal te houden.. wil niet weer 1,5 jr wachten tot ik weer normaal ben..hihhhihi Mijn buik is nog vreselijk drillig.. echt de spieren trainen lukt nog niet, maar ik span ze als ik zit aan en laat ze weer los.. (alsof ik mijn buik inhoud zeg maar). zo kan ik ze toch trainen.. ook goed voor de buikspieren is zingen trouwens! Oh ja.. mijn lengte: 1,73 ongeveer geloof ik.. Edwin gaat vanmiddag bij c1000 en plus de babybox ophalen.. ben benieuwd... Ook is de navulling van de nappywrapper op dus op naar prenata.. jammer dat ik zelf niet mee kan..(voor mijn portemonee maar beter ) wat een lap tekst weer..hihihi
Hier ook momenten van zwakte hoor.. rook ook af en toe maar probeer het zoveel mogelijk te beperken... was er al bang voor toen ik aan het einde van de zw.schap merkte dat ik het weer miste.. nou ja.. misschien zakt het weer af.. (zei ze optimistisch..)
C1000 babybox is echt leuk! zitten echt veel bruikbare dingen in! tenminste.. hier wel! erg leuk vond ik het!
5 sigaretten valt wel mee, het is dat ik weet dat als ik er 1 opsteek ik zo zwak ben dat ik binnen een week weer volop aan de bak ben, dus doe het maar niet.
Oe, lijnen... Hoog nodig, maar niet echt verantwoord als je bv geeft... Het gaat er niet om dat je niet voldoende voedingstoffen binnenkrijgt (het beste gaat sowieso naar je melk), maar om de afvalstoffen die in je bloed komen als je (te veel) vet verbrandt. Sonja zou ik alleen doen als je de mannenvariant pakt, dat is net iets meer en je zit nog steeds onder de 2000 kalorieën. Mijn lijn/lijf gegevens: Startgewicht zwangerschap: 76 kg Eindgewicht zwangerschap: 94 kg Gewicht op dit moment: 83 kg Ideaal gewicht: 70 kilo Lengte: 1.68 Ik ga over 4 weken weer pilates doen en ik dnek dat ik zo'n tellsell achtig ding ga kopen. De Ab-rocker lijkt me wel wat. Nu alleen nog de discipline om het te doen. Ik heb wel zin om weer te gaan sporten, bij mij zal het probleem zijn om oppas te vinden. Koos is pas om half 8 thuis en dan heb ik geen zin meer om de deur uit te gaan. Maar, het zal nu wel moeten...