ff vraagje he.. Hoe lang hebben jullie gevloeid? Ik ben er al bijna vanaf!.. gebruik alweer gewoon maandverband en bij het plassen vloei ik helemaal niet meer.. alleen soms bij het opstaan of omdraaien ofzo nog een beetje.. Geen geklaag hoor, maar bij jurian 9 wk en bij lisa 6wk gevloeid dus vroeg me af of er meer meiden zijn die er zo snel vanaf zijn.. Onderkantje is trouwens "(gevoelsmatig dan) ook weer helemaal genezen...heb nergens last van.. Wel van de hele gordel (bekken rug buik) als ik opsta hoor.. dat voelt dan nog flink gebroken..
ok.. zal ik dan ook maar meedoen met de afvalrace.. pffff... voor zwangerschap, 102 kg... einde zwangerschap 112 kg.. na zwangerschap 97 kg.. wil naar de 85.. dus nog heeeel wat te gaan! Maar ben op de goede weg! oja.. ben 1,83 groot! en geloof me.. ik ben echt te zwaar! mijn buste is nogal groot! haha.. daar zitten ook flink wat kilo's aan! haha.. en ben gewoon breed gebouwd!
@ Ichtus. Ik vloei nog steeds, niet veel, maar blijf wel vloeien! wel fijn zeg dat je er al bijna vanaf bent! Nora ligt nu in haar bedje.. net gevoed.. ze is het er niet mee eens! ze zet me toch een keel op.. maar tussendoor stopt ze ook, haha.. ligt dan rustig.. Ze is me aan het uittesten... hmmm..... even afwachten dus.. vanmorgen had ze namelijk ook weer krampjes!
Heej meiden, alles weer rustig hier... Dees, je bent weer terug, fijn dat je er weer bent. Suus, wat je toch blij kunt zijn met een poepluier... hier ook. Als ze veel alst heeft van kramp vind ik het ook erg fijn als ze gepoept heeft, is toch weer een krmapje minder.. En stinken, niet normaal meer. Pfff, ik dacht dat dat pas was als ze vaste voeding krijgt, hou mijn hart vast dan. (wasknijpers halen) Missn, ik heb ook sonja bakker gedaan en bij mij werkte het erg goed, toen ben ik zwanger geworden en ben ik gestopt. Ik zit nu 6 kilo onder mijn eigen gewicht en wil er nog 2 kilo vanaf. Zit dan precies goed. Wat ik wel vond met Sonja dat het vrij eentonig was. Ik heb dan ook 1 snoepavond per week ingelast (heerlijk aan de chips) en 1 keer avondeten waar ik zin in had (frietjesssssss met 1 snack). Thirza, een hele goede oplossing met die flesvoeding, er gaat toch niks boven een goede nachtrust, kunt je overdag ook meer hebben. Liefs Anoek
Knap hoor debie dat je het niet doet.. gewoon volhouden!you're strong! Sizzel.. oh ben echt benieuwd nu..hihihi. Ed gaat naar c1000 en plus. @Mrijn..nou idd ivm bv ga ik ook nog niet echt lijnen.. door de bv moest ik sowiezo meer drinken en water was dan prima.. nou komt dat even goed ui dan...fruit is sowiezo goed en beter dan cake... Theeft me bij de vorige 2 goed geholpen om rustig maar efficient af te vallen..
@ Ichtus.. haha.. ik zal niet verklappen wat er hier inzat! haha.. of je moet het willen weten! Misschien is het ook wel per regio verschillend! Jan Linders pakket was ook echt super!
Ik ga ook nog niet lijnen ivm de bv. Ik probeer wel op te letten wat ik eet, dus niet teveel snoepen enz.. hoewel dat de laatste dagen niet echt lukt! haha... heb teveel lekkere dingen in huis!
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: 74 kilo Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Dwazie1980 Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 89 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Mom2bofnie Startgewicht zwangerschap: 60 kilo Eindgewicht zwangerschap: 76 kilo Gewicht op dit moment: 68 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo Mystery Startgewicht zwangerschap: 134,4 kilo Eindgewicht zwangerschap: 137,5 kilo Gewicht op dit moment: 135,7 kilo Ideaal gewicht: 80 kilo Mrijn Startgewicht zwangerschap: 76 kilo Eindgewicht zwangerschap: 94 kilo Gewicht op dit moment: 83 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Sizzel Startgewicht zwangerschap: 102 kilo Eindgewicht zwangerschap: 112 kilo Gewicht op dit moment: 97 kilo Ideaal gewicht: 85 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
Op naar MissN vanavond, want dat klinkt super! Hier is Tess het ook niet eens met het feit dat ze slapen moet. Zet ook een mega keel op, tis nu al een echt dametje met een willetje. Maar ik doe toch nog echt even of ik oostindisch doof ben...sorry meid!