Kom maar langs hoor.. Dan zal ik een extra grooote pan maken.. Of is dat nu niet meer nodig nu we niet meer zwanger zijn?
klinkt inderdaad erg lekker! hier rauwkostsalade, aardappelen en saucijsjes! Jammie! Oja.. en heb net verse groentesoep gemaakt!
kben net eerst de was weg gaan strijken.. heb nog niet gegeten... dat ga ik nu dus eerst doen! tozzo!
Extra grote pan hoor MissN....ontzwangeren duurt ook 9 maanden...ha ha ha. Ik ga even een broodje eten. Heb honger gekregen van dit alles, kijk zo schiet het niet op met onze afvalpoule!
@ avond eten, heb nog geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee hahahah @ c1000 doos ja die was kei leuk @ hier thuis , gaat redelijk , bryan net in bad gedaan ( was er gisteren niet meer van gekomen ) alleen hij huild vandaag weer regelmatig ..... ook belde die felicitas vrouw vanmorge , en die komt morgen om 9 uur langs ..... geen idee wat die komt doen hoor ... maar goed iemand enig idee wat die komen doen?
missn mag ik vragen wat dat kost? Kan er hier alleen 1 vinden van 200 euro voor 5 keer, dus ben nog aan het twijfelen.
Ja, die is ook bij mij geweest. Een maga muts die een heel riedeltje afstak, echt zo ingestudeerd. Ze heeft allerlei producten bij zich en probeert je die aan te smeren.... Ik zei constant: "dat moet ik met mijn man overleggen..." Alsof het hem iets zou kunnen schelen wat ik zou kopen. Ik heb dus niets gekocht, maar had ook werkelijk nergens belang bij. Wie weet zit er voor jou wel iets tussen wat je leuk vindt.
Ik twijfel ook nog over babymassage. Lijkt me wel leuk, maar ik weet niet of ik daarvoor veel wil betalen. Ik wacht nog wel even.
Bij mij komt de vrouw van Felicitas ook morgenochtend om 9 uur... weet ook niet wat ze komen doen..mijn ma zegt dat ze je spullen gaan proberen aan te smere.. En ja de C1000 doos was erg leuk..
ow nou dan had ik net zo goed kunnen zeggen blijf maar weg hahah @ baby massage , ik heb hier een boek daar staat precies in wat je kan doen , dus ik doe t wel lekker thuis , spaard weer 200 euries uit
Voor mij kost het niks.. Hier heb je zo'n tiendermoedercentrum (ga er nooit heen, omdat ik vind dat daar heel andere types meiden zitten dan ik), maar hun bellen mij dus steeds voor van alles en nog wat. En ik wil nergens aan meedoen..maar aan de babymassage dus wel..haha En het is dus gratis dan..