@thanks ichtus ben dan stuk geruster als ik al iets weet anders had ik denk ik het cb wel even gebeld, maar dacht eerst hier kijken ik hoor het wel van je. @die dames van de felicitas komen die ook niet de babydoos van etos brengen? Hebben die contact met jullie opgenomen of hoe doen ze dat/ ben trouwens benieuwd wanneer ik de babydoos van prental krijgen, die van jan linders was super oh en ichtus die van de plus is ook geweldig ik heb er gewerkt en maakte die dozen altijd en er zit echt bruikbaar spul in. Nou ik ga snel even wat doen bryan is nu even lekker rustig.
Ben ik ook weer. Mijn bloeddruk heeft zich nog niet hersteld en de medicijnen moeten worden aangepast. De internist was helemaal weg van Luuk trouwens, zo lief. Tis een beetje stoere vent om te zien, biker type en die stond te kwijlen boven de kinderwagen . Verder een tuinbroekje voor Luuk gekocht bij de H&M, zoooo leuk. Ooh ennuh, ik zal van de week eens wegen en meteen overwegen of ik mijn gewicht ga melden. Ik mag nog niet streng lijnen namelijk i.v.m. de borstvoeding. Ik mag trouwens even geen suiker (en chocola ) meer i.v.m. de schimmel op mijn tepels. Ik heb een recept Gentiaan Violet gekregen en morgen of woensdag staat het klaar. Ein-de-lijk geen brandende tepels meer hoop ik.
zit 3 meter van mijn schatje vandaan, die ligt in de box, en hoor de poep gewoon in haar luier spuiten En dan van die heerlijke kreun geluidjes erbij, echt zo schattig. (behalve de luier die er nu dus aankomt )
Dat deed Luuk net ook, zijn luier volspuiten. Altijd doet hij dat na de voeding en ik verschoon hem er altijd voor om hem wakker te krijgen anders is hij zo duffig. Luuk staat nu in de wipper op tafel in de zon.
Ha ha ha Debie, leuk he die poepluiers? Dees, balen dat de bloeddruk nog niet goed is. Heb je er verder last van? Ik hoop dat de aanpassing van de medicatie snel helpt. Luuk is dus aan het genieten van de zon? Tess vindt die zon op haar bolletje niet zo fijn, ze draait dan constant weg. Net even de versiering opgeruimd, wat lijkt het dan ineens kaal in huis... Nu even een flesje klaar maken, want er begint er weer eentje te smakken hier. Tot later!
Februari 2008 mama's Grote afvallijst!! MissN Startgewicht zwangerschap: 58 kilo Eindgewicht zwangerschap: 85 kilo Gewicht op dit moment: 71 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo/56 kilo Debie Startgewicht zwangerschap: 84 kilo Eindgewicht zwangerschap: 103 kilo Gewicht op dit moment: 93 kilo Ideaal gewicht: 75 kilo suuszwanger Startgewicht zwangerschap: 62 kilo Eindgewicht zwangerschap: 74 kilo Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 59 kilo Ichtus Startgewicht zwangerschap: 71,5 kilo Eindgewicht zwangerschap: 84 kilo Gewicht op dit moment: 78,5 Ideaal gewicht: 69 kilo/65 kilo Vivian Startgewicht zwangerschap: 73 kilo Eindgewicht zwangerschap: 78 kilo Gewicht op dit moment: 68,5 Ideaal gewicht: 65 kilo Dwazie1980 Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: ?? Gewicht op dit moment: 89 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Mom2bofnie Startgewicht zwangerschap: 60 kilo Eindgewicht zwangerschap: 76 kilo Gewicht op dit moment: 68 kilo Ideaal gewicht: 58 kilo Mystery Startgewicht zwangerschap: 134,4 kilo Eindgewicht zwangerschap: 137,5 kilo Gewicht op dit moment: 135,7 kilo Ideaal gewicht: 80 kilo Mrijn Startgewicht zwangerschap: 76 kilo Eindgewicht zwangerschap: 94 kilo Gewicht op dit moment: 83 kilo Ideaal gewicht: 70 kilo Sizzel Startgewicht zwangerschap: 102 kilo Eindgewicht zwangerschap: 112 kilo Gewicht op dit moment: 97 kilo Ideaal gewicht: 85 kilo Thirza02 Startgewicht zwangerschap: 69 kilo Eingewicht zwangerschap: 90 kilo Gewicht op dit moment: 77 kilo Ideaal gewicht: 65 kilo Boney Startgewicht zwangerschap: 57 kilo Eindgewicht zwangerschap: 72 kilo Gewicht op dit moment: 62 kilo Ideaal gewicht: 55 kilo Wil je ook op de lijst geef mij dit dan even door en ik zet je erop, als ik iedereen heb zet ik deze lijst naats de lijst waar de bevallingen opstaan!
Ik had vrij veel hartkloppingen dus ik had er wel wat last van. En vaak hoofdpijn trouwens. Luuk vind de zon op zich wel lekker maar niet pal in zijn gezichtje. Hij kan wegdraaien als hij dat wil en doet dat ook wel. Verder ligt hij te kletsen tegen zijn speeltjes die boven hem bungelen
Nora ligt nu lekker in bed te slapen en is aan het dromen.. zo grappig.. met de beentjes aan het trappelen, rare piepende geluidjes aan het maken en de meest vreemde gezichtsuitdrukkingen.. haha.. vind het wel grappig! Meerdere beebs hier die dat ook doen? Ik kan er een stoel naast zetten en gewoon kijken en genieten....heerlijk!
@ Dees, haha.. leuk zeg van die internist! haha.. ik zie 'm al staan! Balen dat je bloeddruk nog niet hersteld is! Hoop dat dat toch snel wel gebeurd! Bij mij gelukkig al tijdens de bevalling hersteld!