hier ook het liefst geen luier bij poepen of plassen, maar anders echt een schone luier , hier kijken we ook al het moois eraf
helleluja,... er wordt wat afgekletst hier... gezellige boel.. heb er alleen niet de tijd voor om jullie te volgen helemaal heb trouwens net elise voor het eerst op haar buikje gelegd in de box,,,, denken jullie dat het veel kwaad kan
nee tuurlijk niet dwaas! is zelf heel goed af en toe! Hier raden ze het zelfs aan! Dit omdat ze zichzelf zo ook van een "andere kant" leren kennen.. hun buik, handen en armpjes waar ze zich mee kunnen afzetten en hun nekje wat ze omhoog kunnen houden! Dus is alleen maar goed!
ilse ligt veel op haar buik, maar blijf dan wel in de kamer, schijnt ook goed te zijn dat elke dag even te doen
ze viel alleen meteen in slaap... dus veel oefenen zal ze niet haha.. maar waarom is de kans op wiegedood dan groter op de buik ik snap het niet zo goed? en sta nu dus elke 30 sec boven een slapende baby te kijken
Nora vind het zo af en toe ook heerlijk! Blijf er dan inderdaad ook wel bij in de buurt! Wil ze dan wel in de gaten houden!
als ze hun hoofd draaien en moe worden komen veel baby's met mondje op matras, en de ademhaling kan wat moeizamer zijn op de buik
(en dan zeggen ze dat wij geen overbezorgde moeders zijn! Hier hetzelfde hoor!) Ze kunnen met hun hoofdje in het hoeslakentje komen te liggen en dan kan het zijn dat ze geen lucht meer krijgen. Maar 99% van de baby's draait zelf zijn/haar hoofdje opzij zodat ze wel adem kunnen halen!
oh nou ze draait hier haar hoofd zelf alle kanten op dus dat komt goed...nu ga ik elke 50 sec kijken.,,, hihi
heb wel laptop, dat scheelt hihi, kom later bij de babyfluisteraar, want had te weini aandacht voor de bv
ik vind jullie juist zo knap... hahaha ik ben niet echt superoverbezorgd maar sommige dingen snap ik niet zo goed en dan denk ik extra controle haha vroeger lagen we volgens mij allemaal op ons buik te slapen en nu mag dat neit meer.. dat soort dingen begrijp ik dus niet...maar ach ze moet toch zo eten dan maak ik haar gewoon wakker hihi