Ja ze krijgt om half 11 11 uur de laatste voeding..en slaap de ene keer tot 6 uur half 7 en van de week was het tot 8 uur..
oh anoek.. Tis zo zielig als ze krampjes hebben.. een beetje lauw water vooraf aan de voeding kan ook goed helpen hoorde ik van de kraam hier.. ik gebruik zelf ook de druppels van vsm (cinababy) Die helpen hier heel goed!
pfff.. daar kan ik alleen van dromen... van de week 1x 6 uur achter elkaar door mogen slapen.. vannacht kwam ze om de 4 uur.. (valt nog mee hoor, al snak ik wel naar een hele nacht goed doorslapen.. Maar op de een of andere manier wen je zo aan dit ritme!)
Dank je voor de tips, ik heb haar nu echt al 3 kwartier gewoon laten liggen maar vind het nu wel erg zielig worden. Misschien toch maar eens andere voeding gaan proberen. Zal mogen het bureau eens bellen, kijken wat ze daar zeggen. Het lijkt ook echt elke dag erger te worden. Liefs
als ik jouw zo hoor dan lijkt het inderdaad aan de voeding te liggen.. Tis ook echt heel zielig... Succes meid!
Nora heeft trouwens echt ineens een paar soepogen.. Zijn ook helemaal dik! Ze heeft er gelukkig geen last van..
ze zeggen dat een druppel borstvoeding in de ooghoek dan helpt.. dit ivm antistoffen die erin zitten... Klinkt raar, maar zal het wel eens proberen straks... Het kan in ieder geval geen kwaad lijkt me... al blijf ik het wel vreemd vinden!
het kan geen kwaad, dus waarom niet proberen.. Maar het klinkt alleen zo raar.. melk in je oog.. nou niet de plek waar het hoort... Maar ja.. melk uit je tiet.. nee... bij mij hoort melk gewoon in en uit een pak of uit de koe te komen! hahahaha
ik moet nu heel hard lachenn...nee melk in een oog is een beetje raar.. melk uit een tiet... ook trouwens... hihi
zo.. mannetje belt net dat ie over 20 min thuis is! Heerlijk! dat was mijn eerste daggie alleen met Nora! en het is me goed afgegaan al zeg ik het zelf! haha.. Ik ga het eten even opzetten!
Dat geeft weer zelfvertrouwen of niet Sizzel? Dat had ik na een hele week alleen met Tess. Ik ben al blij met 3 uur hoor. Een hele verbetering, was eerder echt wel bij elkaar zo'n 8 uur per dag. En het gaat steeds beter, dus ik heb goede hoop dat het nog meer afneemt. Ik denk dat het ook erg veel met mijn onrust te maken had. Sinds ik rustig en vol vertrouwen ben, is Tess ook een stuk tevredener.